Покров Понедельник 20.11.17, 12:29
Информационный портал города Оджоникидзе - Главная
Главная » 2014 » Июль » 9 » Нікопольська ОДПІ ГУ у Дніпропетровській області інформує
13:01
Нікопольська ОДПІ ГУ у Дніпропетровській області інформує

На Дніпропетровщині 1273 судові справи вирішено на користь держави

ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області регулярно захищає інтереси державної скарбниці в судових інстанціях всіх рівнів. Так, впродовж І півріччя поточного року на користь держави за позовами територіальних органів Міндоходів до платників податків ухвалено 899 судових рішень на суму 205,1 мільйонів гривень.

Загалом на розгляді в судах Дніпропетровського регіону в січні – червні 2014 року за позовами органів Міндоходів до платників податків розглянуто 926 справ на загальну суму 326,4 мільйонів гривень.

«Основними факторами задоволення переважної кількості розглянутих справ у судах на користь органів Міндоходів Дніпропетровщини є існуюча практика досудового вирішення спорів із платниками та підвищення рівня претензійно-позовної роботи», - зауважив начальник управління правової роботи ГУ Міндоходов у Дніпропетровській області Олег Басан.

Крім того, з початку цього року у судах на розгляді знаходилось 2020 справ за позовами органів Міндоходів до суб’єктів господарювання - боржників про стягнення сум податкового боргу на суму 518,6 мільйонів гривень. З розглянутих судами у поточному році 386 справ на суму 56,3 мільйонів гривень, задоволені позовні вимоги у 374 справах на суму 45,8 мільйонів гривень.

 

На Дніпропетровщині у паперовому вигляді оформлюється

лише 5% митних декларацій

Електронне звітування стає все популярнішим серед учасників зовнішньоекономічних відносин Дніпропетровського регіону. Цифри говорять самі за себе: якщо впродовж шести місяців 2013 року Дніпропетровською митницею Міндоходів отримано лише 69 відсотків цифрових декларацій, то у аналогічному періоді цього року – вже майже 95 відсотків.

Наразі, у червні поточного року, вже близько 96 процентів експортерів та імпортерів Дніпропетровської області надають перевагу використанню досягнень сучасних технологій при оформленні митних декларацій.

Такий цифровий тренд мінімізує ризики впливу людського фактору в стосунках між бізнесом і державою та дозволяє прогнозувати досягнення стовідсоткового рівня Інтернет - звітування до завершення року, адже саме електронні сервіси значно зменшують витрати часу на митні формальності.

 

 

 

Інформація масово-роз’яснювального характеру:

 

Сплачуйте єдиний податок вчасно

ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області нагадує суб’єктам господарювання щодо своєчасної та у повному обсязі сплати податкових зобов’язань.

Так, 18 липня – граничний термін сплати авансових внесків з єдиного податку фізичними особами – підприємцями, що обрали спрощену систему оподаткування І та ІІ груп.

Шановні платники, пам’ятайте про важливість вчасного розрахунку з бюджетом, адже наявність податкової заборгованості у будь-якому розмірі – явище, що порушує права всіх громадян, позбавляючи державу джерел фінансування різноманітних потреб суспільства.

 

За порушення податкового законодавства – ануляція реєстрації платника єдиного податку

У разі виявлення територіальним органом Міндоходів порушень платником єдиного податку вимог податкового законодавства приймається рішення щодо анулювання реєстрації платника єдиного податку на підставі акта перевірки з першого числа місяця, наступного за кварталом, в якому виявлено порушення. У такому випадку суб’єкт господарювання має право знову обрати або перейти на спрощену систему оподаткування після закінчення чотирьох послідовних кварталів з моменту прийняття рішення контролюючим органом.

 

Подбайте про оформлення трудових відносин

Шановні громадяни, наймаючись на роботу подбайте про своє майбутнє. Не піддавайтеся на переваги тимчасових зручностей в одержанні заробітної плати в так званому «конверті», адже в такому випадку закони не зможуть захистити ваші інтереси. Пообіцявши заробітну плату в «конверті», роботодавець не бере на себе ніяких зобов’язань, а навпаки, може не виплатити її взагалі.

 

Продаж алкогольних напоїв і тютюнових виробів

без застосування РРО

Пунктом 1 розділу ІІ Переліку товарів, які реалізуються з розносок і ручних візків, та видів послуг у салонах на залізничному, морському, річковому та повітряному транспорті, які надаються без застосування реєстраторів розрахункових операцій з використанням розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій (далі – Перелік), затвердженого наказом Міністерства транспорту України від 18.02.2004 №105, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21.06.2004 за №752/9351 визначено що з розносок і ручних візків у салонах повітряних суден при виконанні міжнародних рейсів реалізуються: продукти харчування, готові до вживання, в упаковці, тарі, посуді; напої; пиво; засоби особистої гігієни; косметика та парфумерія; канцтовари; тютюнові вироби.

Відповідно до пункту 2 розділу ІІ Переліку з розносок і ручних візків у салонах повітряних суден при виконанні внутрішніх рейсів реалізуються: продукти харчування, готові до вживання, в упаковці, тарі, посуді; напої (крім алкогольних напоїв) та пиво; засоби особистої гігієни; канцтовари.

Тобто чином реалізація алкогольних напоїв та тютюнових виробів з розносок і ручних візків у салонах повітряних суден передбачена тільки у повітряних суднах при виконанні міжнародних рейсів.

 

Торгівля в гірській місцевості

Суб’єкти господарювання - фізичні особи - підприємці на загальній системі оподаткування, або юридичні особи при провадженні діяльності у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг суб’єктами господарювання на території сіл і селищ міського типу, яким згідно із Законом України «Про статус гірських населених пунктів в Україні» надано статус гірських мають право проводити розрахунки без застосування реєстратора розрахункових операцій з використанням розрахункових книжок (РК) та книг обліку розрахункових операцій (КОРО) за умови, якщо граничний розмір річного обсягу розрахункових операцій з продажу товарів складає менше 200 тис. грн. на один суб’єкт господарювання.

У разі перевищення річного обсягу розрахункових операцій з продажу товарів у 200 тис. грн. на один суб’єкт господарювання, суб’єкт господарювання зобов’язаний в місячний термін з дати перевищення річного обсягу розрахункових операцій зареєструвати та проводити розрахунки з застосовуванням реєстратора розрахункових операцій.

 

Як заповнюються графи 5 і 6 податкової накладної у разі постачання послуг

Податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс). Це визначено п.201.7 ст.201 Податкового кодексу України.

У разі складення податкової накладної на повне постачання послуги, або на суму коштів, що надійшла на поточний рахунок як попередня оплата (аванс) в повному обсязі, у графі 5 податкової накладної зазначається одиниця виміру «послуга», а в графі 6 зазначається «1».

У разі складення податкової накладної на часткове постачання послуги, або на суму попередньої оплати частини вартості послуги, у графі 5 податкової накладної зазначається слово «послуга», а в графі 6 - відповідна частка наданої (оплаченої) послуги у вигляді десяткового дробу. Наприклад, у разі постачання частини послуги, яка відповідає половині обсягу, вказаного у договорі, або у разі отримання суми попередньої оплати половини договірної вартості послуги, у графі 6 вказується число «0,5».

Форму податкової накладної та Порядок заповнення податкової накладної затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України від 14.01.2014 №10, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 30.01.2014 за № 185/24962.

З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у загальнодоступному інформаційно - довідковому ресурсі. Скористатися послугою можна за електронною адресою (http://zir.minrd.gov.ua) або через веб - портал Міністерства доходів і зборів України (вкладинка «Інформаційно - довідковий ресурс»).

 

Питання-відповідь:

Чи повинні суб’єкти господарювання при наданні ритуальних послуг застосовувати реєстратори розрахункових операцій, за умови проведення розрахунків вдома у замовника?

 

Розрахункові операції за надані ритуальні послуги дозволено проводити без застосування реєстраторів розрахункових операцій з використанням розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій за умови, що розрахунки проводяться вдома у замовника.

(пункт 21 Переліку окремих форм та умов проведення діяльності у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, яким дозволено проводити розрахункові операції без застосування реєстраторів розрахункових операцій з використанням розрахункових книжок та книг обліку розрахункових операцій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.08.2000 №1336).

Категория: Город | Просмотров: 627 | Добавил: admin
Всего комментариев: 0
avatar