Покров Понедельник 20.11.17, 12:11
Информационный портал города Оджоникидзе - Главная
Главная » 2014 » Июль » 1 » Нікопольська ОДПІ ГУ у Дніпропетровській області інформує
21:31
Нікопольська ОДПІ ГУ у Дніпропетровській області інформує

Відбулося засідання робочої групи з легалізації заробітної плати

Минулого тижня за ініціативою Нікопольської ОДПІ в райдержадміністрації відбулося засідання робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення.

Під час наради представники управління захисту населення, економіки і торгівлі, прокуратури, Пенсійного фонду, центру занятості, фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань обговорювали питання легалізації та підвищення заробітних плат з представниками підприємств, на яких ці норми поширюються. Членами робочої групи акцентовано увагу на оформленні трудових відносин з найманими працівниками, на недопущенні виплат заробітної плати у розмірі, меншому за встановлений законодавством мінімум 1218 грн.

Заступник начальника Нікопольської ОДПІ Вікторія Радецька підкреслила, що зараз легалізація заробітної плати має неабияку важливість, адже від розміру отриманої заробітної плати залежить як рівень соціального захисту людини, так і сталий соціально-економічний розвиток району в цілому.

На закінчення робочої група Вікторія Радецька наголосила, що досягнення нової якості життя співвітчизників потребує гармонійного балансу інтересів суспільства, держави і бізнесу, соціальної відповідальності суб'єктів господарювання. І це повинні усвідомити всі - і роботодавці, і самі працівники.

 

Про розгляд звернень

Заступник начальника Нікопольської ОДПІ Вікторія Радецька зазначила, що за перше півріччя поточного року до Нікопольської ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області надійшло 16 звернень від громадян. За результатами розгляду звернень надано відповідь на 15 звернень, у тому числі 6 звернень вирішено позитивно, 6 звернень визнано такими, що не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян», на 3 звернення надано роз’яснення. Знаходяться на виконанні – 1 звернення.

Питання, порушені громадянами, стосувалися: контрольно-перевірочної роботи, незаконної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, ухилення від сплати податків та зборів.

 

ГРАФІК ОСОБИСТОГО ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН

посадовими особами Нікопольської ОДПІ

ГУ Міндоходів у Дніпропетровської області

 

Дні прийому

Прізвище, ім’я, по батькові, посада

Часи прийому

Понеділок

Ткачук Геннадій Анатолійович

начальник Нікопольської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління

Міндоходів у Дніпропетровській області

 

10.00 – 12-30

Радецький Олександр Іванович

т.в.о. начальника ОУ Нікопольської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області

 

10.00 -13.00

Гапич Ірина Віталіївна

начальник юридичного відділу Нікопольської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області

 

15.00 – 18.00

Вівторок

Малиновський Володимир Вікторович

заступник начальника Нікопольської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області

 

14.00 –16.30

Левченко Тетяна Олексіївна

заступник начальника - начальник Марганець кого відділення Нікопольської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління

Міндоходів у Дніпропетровській області

 

14.00 –16.00

Пушко Юлія Анатоліївна

начальник управління оподаткування фізичних осіб Нікопольської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління

Міндоходів у Дніпропетровській області

 

10.00 - 13.00

Середа

Ковальчук Віктор Іванович

перший заступник начальника Нікопольської об’єднаної державної інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області

 

10.00 - 12.30

 

Руденок Вікторія Вікторівна

начальник управління оподаткування та контролю об’єктів і операцій Нікопольської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області

 

15.00 -18.00

Четвер

Радецька Вікторія Михайлівна

заступник начальника Нікопольської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області

 

10.00 - 12.00

Рибка Руслана Анатоліївна

заступник начальника – начальник Томаківського відділення Нікопольської державної об’єднаної податкової інспекції Головного управління

Міндоходів у Дніпропетровській області

 

11.00 - 13.00

Продан Наталя Віталіївна

начальник координаційно-моніторингового управління Нікопольської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління

Міндоходів у Дніпропетровській області

 

15.00 – 18.00

П’ятниця

Желудков Олександр Олександрович

заступник начальника Нікопольської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області

 

14.00 - 16.00

Роденко Павло Анатолійович

начальник управління погашення заборгованостей Нікопольської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління

Міндоходів у Дніпропетровській області

 

14.00 -16.30

Олексенко Вікторія Вікторівна

начальник управління ІТ та обліку платників Нікопольської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління

Міндоходів у Дніпропетровській області

 

15.00 – 17.00

 

Примітка:

1.При відсутності одного з керівників прийом проводять інші керівники, які заміщають відсутнього згідно з розподілом обов’язків.

2.Попередній запис на прийом проводиться щоденно за тел. 4-54-29

 

 

Дніпропетровщина успішно бореться з "податковими ямами"

За останні 2 місяці у Дніпропетровській області знищено більшість податкових ям.

Про це під час привітання випускників 13-ого випуску Академії митної служби України 21 червня 2014 року повідомив Голова Державної фіскальної служби України, Перший заступник Міністра доходів і зборів України Ігор Білоус.

«Перед новоствореною Державною фіскальною службою стоїть завдання – відновити довіру суспільства. Показати, що митна та податкова служби можуть ефективно виконувати свої завдання і, при цьому, працювати прозоро, в постійному діалозі з бізнесом та громадянами» - сказав Ігор Білоус.

За словами Голови Державної фіскальної служби України: «Нам усім дуже пощастило жити в часи, коли змінюється наша країна. Це шанс для нас усіх – бути причетними до цього. Сьогодні ми з вами творимо історію. В момент, коли вся система – податкова і митна переживає монументальні зміни - створюється Державна фіскальна служба України. Митники і податківці пліч-о-пліч працюватимуть, щоб наповнювати Державний бюджет».

На думку Голови Державної фіскальної служби України: «Для успішної роботи в митних органах знадобиться три речі: професіоналізм, патріотизм і порядність».

Заступник Голови Державної фіскальної служби України Анатолій Макаренко відзначив: «За останні роки митна система перестала працювати на державу і для бізнесу. Настав час відновити митну службу в структурі Державної фіскальної служби України, якою ми зможемо пишатися». Він також закликав випускників Академії працювати в митних органах.

Керівники Державної фіскальної служби України привітали 298 випускників Академії з врученням дипломів про її закінчення за восьми спеціальностями: «Правознавство», «Міжнародна економіка», «Фінанси і кредит», «Облік і аудит», «Менеджмент», «Комп’ютерні технології», «Транспортні технології» та «Управління інформаційної безпеки», а чотирнадцяти кращим – вручив відзнаки Академії.

 

Ігор Білоус: Міністерство доходів і зборів очікує кадрова чистка

Про це під час зустрічі з представниками бізнесу в Одесі зазначив перший заступник Міністра доходів і зборів України Ігор Білоус.

Він повідомив, що працювати в новостворену фіскальну службу прийдуть тільки люди, які довели свій професіоналізм та не були задіяні у протиправних діях. Саме такі кадри нам необхідні для захисту економічних інтересів держави.

При цьому, значні резерви наповнення державної скарбниці криються у тіньовій економіці.

Мова йде, перш за все, про податкові ями або схемний кредит з ПДВ.

За оцінкою Міндоходів у 2013 році обіг через податкові ями перевищив 300 мільярдів гривень, а бюджет недоотримав від 50 до 70 мільярдів ПДВ та податку на прибуток.

Порівняно з 2013 роком, середньомісячний обсяг схемного кредиту через «податкові ями» зменшився удвічі, від приблизно 4 мільярдів до 2 мільярдів гривень.

«Як результат, з березня 2014 року щомісячно забезпечується більше 1 мільярда гривень додаткових надходжень з ПДВ», - підкреслив Ігор Білоус.

На питаннях діяльності митниць Міндоходів зупинився Перший заступник Голови Державної фіскальної служби Анатолій Макаренко.

Він зазначив, що сьогодні спостерігається тенденція по скороченню відходу вантажів з Одеського морського торговельного порту.

Завдання Південної митниці Міндоходів забезпечити цю тенденцію та максимально сприяти проходженню вантажів через порт.

«Митниця повинна працювати прозоро, просто та швидко», - підкреслив Анатолій Макаренко.

Особлива увага учасників заходу була зосереджена на питаннях митної вартості.

За словами Анатолія Макаренка, при Міндоходів буде створена відповідна робоча група з відпрацювання цих питань до складу якої увійдуть й представники бізнесу Одеського регіону.

 

Олександр Шлапак: «Ми повинні реформувати систему податкового законодавства та державної фінансової служби і виробити нову філософію відносин»

21 червня 2014 року у м. Києві відбувся позачерговий ІХ з’їзд Асоціації платників податків України, в роботі якого взяли участь і виступили Міністр фінансів України Олександр Шлапак, заступники Міністра доходів і зборів України Віталій Науменко та Володимир Хоменко.

У своєму виступі Олександр Шлапак чітко окреслив три основні завдання, які сьогодні стоять і перед владними структурами і перед громадськістю. А саме:

- реформування системи податкового законодавства;

- реформа державної фінансової служби;

- вироблення нової філософії відносин між владою і платниками податків.

Окрім того, Міністр фінансів поінформував делегатів з’їзду про роботу дев’яти робочих груп з питань реформування податкового законодавства та наголосив на необхідності громадського контролю за процедурою відшкодування податку на додану вартість, а також звернув увагу на те, що на офіційному веб-сайті Державної казначейської служби розміщено списки підприємств, яким відшкодовано ПДВ.

Він також закликав керівників територіальних відділень Асоціації платників податків активно здійснювати громадський контроль за кадровими призначеннями до Державної фіскальної служби та формуванням Громадських рад при її територіальних органах. Оскільки, на його думку, подолати корупцію та будувати роботу з громадськістю на нових засадах можна лише спільно, за широкої участі представників АППУ та інших громадських організацій.

В свою чергу, заступник Міністра доходів і зборів України Віталій Науменко не лише оприлюднив делегатам з’їду вітальну адресу очільника Міністерства Ігоря Білоуса, але й поділився своїми думками щодо реформування фіскальної служби.

На позачерговому IX з’їзді АППУ виступив також заступник Міністра доходів і зборів України Володимир Хоменко, який розповів про необхідність реформування податкової міліції та боротьби з корупцією задля відновлення довіри суспільства до інститутів влади.

Окрім того, делегати позачергового IX з’їзду Асоціації платників податків України обрали нового президента АППУ, яким став Василь Матійчик.

Зазначимо, що під час засідання було також ухвалено Стратегію розвитку АППУ на період до 2020 року та ряд інших важливих документів. Зокрема, звернення з’їзду до Президента України, Парламенту та Кабінету Міністрів України, де зокрема йшлося про необхідність збалансування інтересів держави та бізнесу, формування податкової культури та сумлінної сплати податків.

Також делегати позачергового IX з’їзду Асоціації платників податків України обрали на громадських засадах віце-президентом АППУ Міністра фінансів України Олександра Шлапака та членами Ради Асоціації:

- директора інформаційно-комунікаційного департаменту Міністерства доходів і зборів України Віктора Косарчука;

- в.о. ректора Національного університету податкової служби України, професора, Лесю Савченко.

 

Михайло Ноняк: «Пріоритет номер один – ефективне наповнення бюджету та боротьба з корупцією»

23 червня у Будинку Уряду відбувся брифінг заступника Міністра доходів і зборів України Михайла Ноняка.

Перш за все заступник Міністра наголосив, що на сьогодні Президентом України та Урядом поставлені завдання керівництву Міністерства доходів і зборів, а вже незабаром - Державної фіскальної служби, вжити всіх заходів щодо знищення корупції та усунення її наслідків.

«Пріоритетом номер один у роботі нової Служби має стати створення дієвих систем для забезпечення ефективного захисту процесу наповнення державного бюджету та ліквідація тіньових схем ухилення від сплати податків за участю корумпованих посадовців та підприємців», - підкреслив Михайло Ноняк.

У ході брифінгу він повідомив, що на сьогодні проти екс-очільника Міндоходів та осіб причетних до скоєння протиправних дій відкриті кримінальні провадження. Тривають слідчі дії, перевіряються факти, з’являються нові докази.

Встановлено, що колишніми високопосадовцями Міндоходів було організовано функціонування на території України протиправної схеми ухилення від сплати податків – так званої «Програми», до якої було залучено значну кількість підприємств, облікованих у податкових інспекціях різних регіонів. У результаті незаконної діяльності цих підприємств державному бюджету завдано збитків на суму понад 6 млрд. гривень.

Також усебічно перевіряються факти незаконного відшкодування податку на додану вартість суб’єктам господарської діяльності, надання протиправних наказів, сприяння реалізації незаконних схем ухилення від оподаткування.

На сьогодні звільнено майже всіх начальників Головних управлінь Міндоходів в областях, начальників митниць, а також більше 20 керівників департаментів у центральному апараті Міністерства (всього звільнено 161 працівника центрального апарату).

З початку цього року з територіальних органів всього звільнено понад 2 тис. осіб (з них працівників податкової сфери – 1960, митної – 245).

Загалом, за період з 15 березня по 15 червня цього року, за матеріалами підрозділів внутрішньої безпеки Міністерства та його територіальних органів за фактами вчинення посадовцями Міндоходів злочинів у сфері службової діяльності відкрито 88 кримінальних проваджень. За попередніми підрахунками, орієнтовна сума збитків, нанесених внаслідок цих правопорушень, становить понад 146 млн. гривень. За результатами розслідування вказаних проваджень такі збитки будуть стягнуті до бюджету.

З 24 квітня по 15 червня підрозділами внутрішньої безпеки Міністерства доходів і зборів України проведено 725 службових розслідувань (перевірки). З початку поточного року проведено 1886 розслідувань.

На 17% зросла ефективність боротьби з контрабандою та порушенням митних правил. За два місяці заведено 2 348 справ.

Окрім того, за період з 24 квітня по 15 червня на 16% зросла сума застосованої конфіскації, у тому числі часткової, та становить - 20,2 млн. гривень. На 30% зросла сума накладених штрафів – 16,2 млн. гривень.

«Після мого призначення, з кінця квітня ми змінили від’ємну динаміку боротьби з митними правопорушеннями – на 20% зросла кількість результативних справ, за якими рішення прийняті на користь бюджету, а не на користь недобросовісних митників та підприємців. На сьогодні ми викоріняємо практику винесення вироків судів на користь корумпованих злочинців», - зазначив заступник Міністра Михайло Ноняк.

Вживаються жорсткі заходи стосовно боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом, запобігання та протидії їх легалізації в органах Міндоходів. З 24 квітня по 23 червня складено 241 матеріал за ознаками кримінальних правопорушень, зареєстровано 189 кримінальних проваджень. Накладено арешт на майно на суму 231 млн. 724 тис. гривень. На 400 тис. гривень вилучено рухомого майна та відшкодовано збитків на суму 28 млн. 216 тис. гривень.

Говорячи про Державну фіскальну службу заступник Міністра доходів і зборів наголосив, що в новій структурі не буде місця для корупціонерів. Жодний чиновник, який причетний або підозрюється в участі в злочинних схемах, жодний хабарник не потрапить до нової Служби.

«Наша головна мета – це ліквідація корупції, усунення її наслідків та створення дієвої системи протидії її проявам для забезпечення наповнення державного бюджету», - резюмував він.

 

Дніпропетровські платники спрямували до соціальних фондів понад 3,7 млрд. грн. ЄСВ

Лише за травень від платників Дніпропетровської області надійшло 765 млн. гривень єдиного соціального внеску. При цьому прийнято та оброблено 46,7 тисячі звітів.

Як зазначила заступник начальника ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області Лілія Куришко, - «86 відсотків звітів з єдиного соціального внеску подано в електронному вигляді через мережу Інтернет. Можливість безкоштовно отримати ключі електронного цифрового підпису та програмне забезпечення стало потужним каталізатором у процесі поширення дистанційного спілкування з контролюючими органами, зокрема і платниками ЄСВ».

Отримати інформацію щодо сплати єдиного внеску та надання звітності можна у Центрах обслуговування платників та в податкових інспекціях за місцем реєстрації, адреси яких розміщені на субсайті ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області.

«Ми намагаємося створити умови, за яких клієнти Міндоходів витрачатимуть мінімум часу на спілкування з інспектором та максимум – на власну господарську діяльність”, - акцентувала Лілія Куришко.

 

З початку року виявлено понад 27 тис. нелегально працюючих найманих робітників

За 5 місяців поточного року співробітники Міндоходів виявили понад 27 тис. найманих робітників, які працювали без укладання трудових угод з роботодавцями. Через бажання окремих підприємців зекономити на сплаті податків, працівники не лише позбавлялися соціального захисту, але й втрачали роки трудового стажу, так необхідного для нарахування пенсій.

Після залучення їх до оподаткування бюджет отримав майже 7 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб та 14 млн. грн. єдиного внеску.

Переконати несумлінних роботодавців дотримуватися податкового законодавства та виплачувати своїм працівникам достойну заробітну плату фахівці Міндоходів намагаються під час спільних з органами місцевої влади роз’яснювальних заходів. Завдяки цьому з початку року майже 25 тис. суб’єктів господарювання підвищили рівень виплати заробітної плати. До бюджету додатково сплачено понад 43 млн. грн. податку.

Протягом зазначеного періоду також виявлено майже 5 тис. громадян, які здійснювали підприємницьку діяльність без державної реєстрації. Всі вони офіційно оформили свою діяльність, а бюджет отримав 2 млн. грн. податків.

Загалом, за статистикою Міндоходів, протягом січня-травня поточного року до бюджету надійшло понад 27,8 млрд. грн. податку на доходи фізичних осіб, що майже на 139 млн. грн. більше аналогічного показникам минулого року.

 

З початку року казна Дніпропетровської області поповнилась на 3,4 млрд. грн.

Протягом п’яти місяців поточного року місцеві бюджети Дніпропетровщини отримали 3 мільярди 392 мільйони гривень.

Структура місцевих бюджетів залишається сталою – як і раніше, від 60 до 65 відсотків надходжень забезпечується за рахунок сплати податку на доходи фізичних осіб. У 2014 році відрахування з доходів громадян склали 2 мільярди 82 мільйони гривень, що більше у порівнянні із січнем – травнем минулого року на 29,3 млн. грн.

Другою за фінансовою потужністю складовою доходів місцевих скарбниць області є плата за землю. З початку цього року землекористувачі Дніпропетровського регіону спрямували до казни більше 669 мільйонів гривень, що на 37 мільйонів гривень більше аналогічного періоду 2013 року.

Третє місце у наповненні казни Дніпропетровщини належить малому бізнесу. Так «спрощенці» вже сплатили до місцевих бюджетів понад 234 мільйонів гривень єдиного податку, перевищивши власні минулорічні результати майже на 49 мільйонів гривень.

Загалом, поточні надходження до місцевих бюджетів в порівнянні з відповідним періодом минулого року збільшились на 85,4 млн. грн.

 

На Дніпропетровщині завдяки фінансовим розслідуванням бюджету відшкодовано майже 7 млн. гривень

Впродовж п’яти місяців 2014 року ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області розслідувалось 420 кримінальних проваджень за порушення у сфері податкових відносин.

Досудове розслідування закінчено зі 178 кримінальних проваджень, з яких до суду скеровано 35. З обвинувальним актом до суду направлено 28 проваджень. 7 кримінальних проваджень слідчими направлено до суду для вирішення питання про звільнення особи від кримінальної відповідальності, з яких 4 провадження - на підставі ч.4 ст.212 КК України, у зв’язку із відшкодуванням збитків під час досудового розслідування.

Крім того, протягом січня - травня поточного року за підслідністю до інших органів слідчими скеровано 52 кримінальних провадження, приєднано до інших проваджень - 16.

Завдяки розслідуваним справам слідчими Міндоходів Дніпропетровщини з початку року відшкодована сума нанесених державі збитків у розмірі 6 мільйонів 942 тисячі гривень. Також, накладено арешт на майно порушників у сумі 2 мільйони 616 тисяч гривень.

 

На Дніпропетровщині припинили діяльність виробничої лінії з виготовлення фальсифікованих лікарських засобів

Згідно здобутої інформації організатори виробництва закупили у 2014 році 5000 літрів спирту для виготовлення спирту медичного призначення. З метою виробництва не облікованої готової продукції стабільно отримували тіньовий спирт з невизначених джерел. Зокрема, виробнича потужність дозволяє переробити зазначену кількість спирту за робочий тиждень.

Співробітники слідчого та оперативного управлінь ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області спільно з прокуратурою у Дніпропетровській області провели санкціоновані обшуки, в тому числі і на виробничій території безпосередньо після отримання чергової партії «тіньового» спирту.

Вилучено майже 30 000 літрів «тіньового» спирту, 100 000 флаконів готової продукції спиртового розчину «Етіл», ковпачки, тару та етикетку для оклеювання флаконів на загальну суму майже 4 млн. грн. Слід відзначити, що обшук було розпочато безпосередньо під час виробництва чергової партії «лівака», адже етикетка, якою оклеювали флакони на лінії, була датована квітнем 2013 року.

Зазначені заходи проводились в рамках порушеного кримінального провадження за ст.321-1 КК України «Фальсифікація лікарських засобів або обіг лікарських засобів», слідчі дії тривають.

 

Скасувати сертифікати ключів можна в будь-якому представництві акредитованого Центру сертифікації ключів Міндоходів

Міндоходів нагадує користувачам цифрових підписів, які отримали такі послуги на території Луганської та Донецької областей, що скасувати сформований сертифікат ключа можна у будь-якому представництві акредитованого Центру сертифікації ключів Міндоходів.

Для цього юридичні та фізичні особи повинні подати письмову заяву відповідно до встановленого Регламентом порядку. Заява фізичної особи має бути засвідчена особистим підписом, а юридичної – підписом уповноваженого представника та печаткою юридичної особи.

Якщо ж заявник не може цього зробити через втрату реєстраційних та інших документів, на підставі яких формувались сертифікати, він має право звернутися до представництв Центру із заявою про таке скасування у зв’язку з компрометацією особистих ключів. У такому випадку встановлення власника цифрового підпису здійснюється за паспортом громадянина України та копією картки платника податків (за наявності).

Оформити відповідне звернення та отримати усю необхідну консультацію можна в адміністраторів реєстрації представництв АЦСК ІДД Міндоходів, перелік яких розміщено тут.

Загалом, з початку року послугами акредитованого Центру сертифікації ключів скористалися 380,4 тис. клієнтів, кількість яких порівняно з відповідним періодом минулого року зросла в 1,6 раза. Їм безкоштовно видано 1,08 млн. цифрових підписів.

 

На Дніпропетровщині антикорупційний сервіс «Пульс» відпрацював 165 звернень громадян

Впродовж січня – травня поточного року на сервіс «Пульс» Міністерства доходів і зборів України надійшло 165 звернень від мешканців Дніпропетровського регіону. Більшість звернень стосувалися питань надання звітності в електронному вигляді, організації роботи територіальних органів ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області, проведення перевірок суб’єктів господарювання тощо.

Всі повідомлення були уважно та оперативно розглянуті.

Нагадаємо, за номером «Пульсу» (044) 284 00 07 громадяни мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників податкової та митної служб, можливі корупційні дії з їхнього боку, оперативно вирішити суперечливі питання, які виникають в процесі адміністрування податків, або ж під час митного оформлення.

 

У Дніпропетровській області проводиться місячник легалізації трудових правовідносин

На Дніпропетровщині з 1 липня 2014 року розпочинається «Місячник добровільної легалізації трудових відносин у Дніпропетровському регіоні», який продовжиться до 31 липня поточного року.

Проведення Місячника направлене на реалізацію принципу організаційної єдності, спрощення процедури реалізації трудових правовідносин між суб'єктами господарювання і найманими працівниками, скорочення часу, витраченого підприємцями на реєстрацію трудових договорів та отримання якісної інформації з питань трудового та податкового законодавств.

У цей період всі суб'єкти господарювання зможуть:

провести у найкоротший термін реєстрацію трудових договорів в спеціально відведених приміщеннях районних (міських) центрів зайнятості;

одержати в центрах зайнятості і державних податкових інспекціях Головного управління Міндоходов в Дніпропетровській області безкоштовні послуги консультантів з питань трудового і податкового законодавств.

 

Як заповнюються графи 5 і 6 податкової накладної у разі постачання послуг?

Податкова накладна складається на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, а також на суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс). Це визначено п. 201.7 ст. 201 р.V Податкового кодексу України.

У разі складення податкової накладної на повне постачання послуги, або на суму коштів, що надійшла на поточний рахунок як попередня оплата (аванс) в повному обсязі, у графі 5 податкової накладної зазначається одиниця виміру «послуга», а в графі 6 зазначається «1».

У разі складення податкової накладної на часткове постачання послуги, або на суму попередньої оплати частини вартості послуги, у графі 5 податкової накладної зазначається слово «послуга», а в графі 6 - відповідна частка наданої (оплаченої) послуги у вигляді десяткового дробу. Наприклад, у разі постачання частини послуги, яка відповідає половині обсягу, вказаного у договорі, або у разі отримання суми попередньої оплати половини договірної вартості послуги, у графі 6 вказується число «0,5».

Форму податкової накладної та Порядок заповнення податкової накладної затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України від 14.01.2014 № 10, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 30.01.2014 за № 185/24962.

Також, з цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у загальнодоступному інформаційно - довідковому ресурсі (дане питання у категорії 101.19). Скористатися послугою можна за електронною адресою (http://zir.minrd.gov.ua) або через веб - портал Міндоходів (вкладинка «Інформаційно - довідковий ресурс»).

 

Умови звільнення від оподаткування митними платежами припасів, які ввозяться на митну територію України

Від оподаткування митними платежами при ввезенні на митну територію України звільняються припаси, які:

- ввозяться морськими, річковими та повітряними суднами та залишаються на борту цих суден;

- ввозяться засобами залізничного та автомобільного транспорту, що здійснюють міжнародні перевезення товарів та/або пасажирів, і призначені для споживання особами, які перебувають на борту цих транспортних засобів, за умови, що:

* вони придбані тільки в країнах, територію яких перетинав відповідний транспортний засіб;

* всі належні митні платежі щодо них сплачено в країнах, де вони були придбані.

- необхідні для експлуатації і технічного обслуговування транспортних засобів, які прибувають на митну територію України, якщо вони залишаються на борту цих транспортних засобів під час їх перебування на цій території.

Відповідна норма визначена ст. 224 Глави 34 Розділу VI Митного кодексу України від 13 березня 2012 року № 4495-VI зі змінами та доповненнями.

 

Які ФОП не можуть бути платниками ЄП?

Не можуть бути платниками єдиного податку фізичні особи - підприємці, які здійснюють:

- діяльність з організації, проведення азартних ігор;

- обмін іноземної валюти;

- виробництво, експорт, імпорт, продаж підакцизних товарів (крім роздрібного продажу паливно-мастильних матеріалів в ємностях до 20 літрів та діяльності фізичних осіб, пов’язаної з роздрібним продажем пива та столових вин);

- видобуток, виробництво, реалізацію дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, у тому числі органогенного утворення (крім виробництва, постачання, продажу (реалізації) ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння);

- видобуток, реалізацію корисних копалин, крім реалізації корисних копалин місцевого значення;

- діяльність у сфері фінансового посередництва, крім діяльності у сфері страхування, яка здійснюється страховими агентами, визначеними Законом України ”Про страхування”, сюрвейєрами, аварійними комісарами та аджастерами, визначеними розділом III Податкового кодексу України;

- діяльність з управління підприємствами;

- діяльність з надання послуг пошти (крім кур’єрської діяльності) та зв’язку (крім діяльності, що не підлягає ліцензуванню);

- діяльність з продажу предметів мистецтва та антикваріату, діяльність з організації торгів (аукціонів) виробами мистецтва, предметами колекціонування або антикваріату;

- діяльність з організації, проведення гастрольних заходів;

- технічні випробування та дослідження (група 74.3 КВЕД ДК 009:2005), діяльність у сфері аудиту.

Також не можуть бути платниками єдиного податку:

- фізичні особи - підприємці, які надають в оренду земельні ділянки, загальна площа яких перевищує 0,2 гектара, житлові приміщення та/або їх частини, загальна площа яких перевищує 100 квадратних метрів, нежитлові приміщення (споруди, будівлі) та/або їх частини, загальна площа яких перевищує 300 квадратних метрів;

- страхові (перестрахові) брокери;

- фізичні особи – нерезиденти;

- суб’єкти господарювання, які на день подання заяви про реєстрацію платником єдиного податку мають податковий борг, крім безнадійного податкового боргу, що виник внаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин).

Відповідна норма визначена п.291.5 ст.291 р.XIV Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями.

 

Право підпису документів

Нікопольська ОДПІ нагадує, що перелік осіб, які мають право давати дозвіл (підписувати первинні документи) на здійснення господарської операції, затверджується керівником підприємства, установи.

Згідно з п. 18 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міндоходів України від 14.01.2014 р. № 10, усі складені примірники податкової накладної підписуються особою, уповноваженою платником податку здійснювати постачання товарів/послуг, та скріплюються печаткою такого платника податку — продавця. Податкова накладна не підписується покупцем товарів/послуг і не скріплюється його печаткою.

(Лист Міністерства доходів і зборів України від 01.04.2014 р. № 414/3/99-99-10-04-02-10).

 

Змінено розмір єдиного внеску

З 1 травня 2014 року для осіб, які виявили бажання брати участь в одному з видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, змінено розмір єдиного внеску.

Це стосується наступних категорій осіб:

для членів фермерського господарства, особистого селянського господарства розмір єдиного внеску за видами загальнообов’язкового державного соціального страхування на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття з 01.05.2014 становить 0,5%, пенсійне страхування - 34,3%;

громадяни України, які працюють за межами України з 01.05.2014 повинні добровільно сплачувати на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття 0,5%.

(Закон України від 27.03.2014 №1166-VII «Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні»).

 

Про казначейські зобов’язання «Військові»

При виплаті фізичній особі доходу за пред’явленим сертифікатом казначейського зобов’язання «Військові» він не підлягає оподаткуванню та не включається до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу такого платника.

Також не підлягають оподаткуванню та не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника дохід, що виплачується ПАТ «Ощадбанк» кожні шість місяців (сертифікат містить 4 купони) та одноразове погашення казначейських зобов’язань «Військові».

При продажу сертифіката казначейського зобов’язання «Військові» на вторинному ринку інвестиційний прибуток, отриманий фізичною особою, не включається до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу такого платника та не підлягає оподаткуванню.

 

Подання звітності подовжено

Указом Президента України від 14 квітня 2014 року уведено в дію Рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 квітня 2014 року "Про невідкладні заходи щодо подолання терористичної загрози і збереження територіальної цілісності України".

Відповідно до пункту 4.3 статті 4 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) податкові періоди та строки сплати податків та зборів установлюються, виходячи з необхідності забезпечення своєчасного надходження коштів до бюджетів, з урахуванням зручності виконання платником податкового обов'язку та зменшення витрат на адміністрування податків та зборів.

Пунктом 49.2 статті 49 Кодексу визначено, що платник податків зобов'язаний за кожний встановлений цим Кодексом звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, відповідно до цього Кодексу незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді.

Граничні строки подання податкової декларації можуть бути збільшені за правилами та на підставах, які передбачені Кодексом.

Так, відповідно до пункту 102.6 статті 102 Кодексу граничні строки для подання податкової декларації, заяв про перегляд рішень контролюючих органів, заяв про повернення надміру сплачених грошових зобов'язань підлягають продовженню керівником контролюючого органу (його заступником) за письмовим запитом платника податків, зокрема, якщо такий платник податків протягом зазначених строків мав обмежену свободу пересування внаслідок обставин непереборної сили, підтверджених документально.

Штрафні санкції, визначені цим Кодексом, не застосовуються протягом строків продовження граничних строків подання податкової декларації згідно з пунктом 102.6 статті 102 Кодексу.

Порядок застосування пунктів 102.6 - 102.7 статті 102 Кодексу затверджено наказом Державної податкової адміністрації України від 24.12.2010 № 1044 (далі – Наказ № 1044).

Відповідно до Наказу № 1044 обставини непереборної сили (форс-мажорні обставини) – це непереборна за даних умов сила (стихійне лихо, дія суспільного ворога, оголошена та неоголошена війна, загроза війни, терористичний акт, блокада, революція, заколот, повстання, масові заворушення, громадська демонстрація, блискавка, пожежа, буря, повінь, землетрус, нагромадження снігу або ожеледь, вибух тощо), яка є обставиною, що звільняє фізичну особу або посадових осіб юридичної особи від відповідальності за невиконання обов'язків, передбачених податковим законодавством.

Враховуючи зазначене, а також беручи до уваги значну кількість звернень платників податків Донецької і Луганської областей про неможливість своєчасного подання податкової звітності за травень 2014 року до контролюючих органів, з урахуванням пункту 5.4 Наказу № 1044, Міністерство доходів і зборів повідомляє про продовження граничного терміну подання податкової звітності за травень 2014 року з 20 червня 2014 року до 30 червня 2014 року включно для платників податків, у яких відсутня можливість своєчасного подання такої звітності на відповідній території України у зв’язку з проведенням антитерористичної операції.

(Лист Міністерства доходів і зборів України вiд 19.06.2014 №14544/7/99-99-19-03-02-17).

 

Особливості перереєстрації платників податків в умовах дестабілізації ситуації в країні

У зв’язку з соціальною напругою, яка склалася в державі, та призвела до дестабілізації ситуації в АР Крим, м. Севастополі, Донецькій та Луганських областях Міндоходів звертає увагу на деякі питання перереєстрації платників.

Так, запроваджено механізм, який дозволяє платникам податків в АР Крим та м. Севастополі перереєструвати свій бізнес на територію будь-якої області чи міста Києва і сплачувати податки відповідно до законодавства України.

Для реєстрації зміни свого місцезнаходження/місця проживання юридична особа або фізична особа - підприємець, яка зареєстрована на території АР Крим або м. Севастополя, звертається до державного реєстратора реєстраційної служби України в областях та м. Києві.

Після отримання відповідних відомостей із Єдиного державного реєстру органи доходів і зборів здійснюють взяття на облік платників за їх новим місцезнаходженням/місцем проживання.

Що ж стосується платників податків, які зареєстровані на території Донецької та Луганської областей, діючими нормативно – правовими актами не запроваджено особливостей перереєстрації зміни місцезнаходження (місця проживання) з цих територій та здійснюється відповідно до статей 29, 45 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців».

У разі неможливості подання декларації платником податків особисто або уповноваженою особою, така декларація може бути надіслана органу доходів і зборів поштою або засобами електронного зв’язку в електронній формі.

Нагадаємо, податкова декларація подається за звітний період в установлені строки контролюючому органу, в якому перебуває на обліку платник податків в один з таких способів:

- особисто платником або уповноваженою на це особою;

- надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

- засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

При поданні до органів Міндоходів податкової звітності в електронній формі слід керуватись Інструкцією з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженою наказом ДПА від 10.04.08 р. № 233, зареєстрованим у Міністерстві юстиції 16.04.2008 за №320/15011.

 

Затверджено форми реєстраційних документів

Нікопольська ОДПІ нагадує, що Міністерством доходів і зборів України з 10.06.2014 затверджено нові форми:

- Договору про надання послуг електронного цифрового підпису;

- Реєстраційної картки (для фізичної особи/фізичної особи — підприємця);

- Реєстраційної картки (для юридичної особи);

- Додатка до розділу 2 Реєстраційної картки;

- Заяви на блокування посиленого сертифіката відкритого ключа;

- Заяви на поновлення посиленого сертифіката відкритого ключа;

- Заяви на скасування посиленого сертифіката відкритого ключа;

- Додатка до заяви на скасування посиленого сертифіката відкритого ключа.

Накази Міністерства доходів і зборів України від 01.06.2013 р. № 14, 01.11.2013 р. № 79, 19.11.2013 р. № 80, 30.12.2013 р. № 101 втратили чинність.

(Наказ Міністерства доходів і зборів України від 10.06.2014 р. № 50).

 

Про збір за спеціальне використання води

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що у зв’язку зі зміною ставок Збору за спеціальне використання води за перше півріччя 2014 року та наступні звітні (податкові) періоди Міністерство доходів і зборів України рекомендує відображати дані двома окремими рядками, з відповідною приміткою у цих рядках:

За перше півріччя 2014 року: за період «з 01.01.2014 по 31.03.2014 включно» - за ставками, що діяли до 01.04.2014, та за період «з 01.04.2014 по 30.06.2014 включно» - за новими ставками, що почали діяти з 01.04.2014;

За три квартали 2014 року: за період «з 01.01.2014 по 31.03.2014 включно» - за ставками, що діяли до 01.04.2014, та за період «з 01.04.2014 по 30.09.2014 включно» - за новими ставками, що почали діяти з 01.04.2014;

За 2014 рік: за період «з 01.01.2014 по 31.03.2014 включно» - за ставками, що діяли до 01.04.2014, та за період «з 01.04.2014 по 31.12.2014 включно» - за новими ставками, що почали діяти з 01.04.2014.

Порядок сплати Збору визначено статтею 328 Кодексу.

У разі несплати Збору або сплати його в неповному обсязі платниками Збору протягом шести місяців контролюючі органи подають інформацію про таких платників Збору до органів, що видають дозволи на спеціальне водокористування, для вжиття стосовно них заходів згідно із законом, а саме скасування дозволів на спеціальне водокористування (п.328.9 ст.328 Податкового кодексу).

(Лист Міністерства доходів і зборів України від 18.06.14 №14287/7/99-99-15-04-01-17).

 

Особливі умови сплати ЄСВ

Нікопольська ОДПІ нагадує, що з 08 червня 2014 року набув чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення оборонно-мобілізаційних питань під час проведення мобілізації» від 20.05.2014 №1275-VII, яким внесено зміни до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 08 липня 2010 року №2464-VI в частині сплати єдиного внеску платниками призваними на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період.

(Лист Міністерства доходів і зборів України від 13.06.14 №13729/7/99-99-17-03-01-17).

 

Щодо питання подання оновлених форм фінансової звітності суб’єкта малого підприємництва

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що суб’єкти малого підприємництва складають та подають до органу державної податкової служби річну фінансову звітність за оновленими формами починаючи із звітного періоду за 2014 рік.

(Лист Міністерства доходів і зборів України від 23.06.14 №14736/7/99-99-15-02-01-17).

 

Держслужбовцям на замітку

Нікопольська ОДПІ нагадує, що з 20.06.2014 р. набрав чинності спільний наказ Міністерства фінансів України та Міністерства юстиції України, яким затверджено Порядок здійснення логічного та арифметичного контролю декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру. Затверджений Порядок застосовується щодо декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, які подаються за минулий рік щороку суб’єктами декларування до 1 квітня.

(Наказ від 20.05.2014 р. №586/784/5).

 

Про обов’язкове використання цінників

При продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг продавці зобов’язані розміщувати цінники на товари (меню, прейскуранта, тарифу на послугу, що надається) у грошовій одиниці України. Це передбачено Законом України від 06.07.1995 №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».

 

Працівники, які ще не скористалися податковою соціальною пільгою

Якщо працівники ще не скористалися податковою соціальною пільгою (далі – ПСП), бухгалтер чи роботодавець можуть прийняти заяви від таких працівників, які мають право на ПСП, але ще не скористалися пільгою. Граничний розмір заробітної плати, яка дає право на отримання ПСП, у 2014 році становить 1710 грн.

Напередодні нового звітного податкового року бухгалтери чи роботодавці мають провести ревізію наявних документів, що дають право працівникам на застосування ПСП, перевірити наявність та актуальність усіх наявних заяв на застосування ПСП, доданих до них підтверджуючих документів, та, в разі необхідності, внести корективи.

Інформаційно – комунікаційний відділ

Категория: Город | Просмотров: 794 | Добавил: admin
Всего комментариев: 0
avatar