Покров Воскресенье 19.11.17, 17:24
Информационный портал города Оджоникидзе - Главная
Главная » 2014 » Июнь » 8 » Нікопольська ОДПІ ГУ у Дніпропетровській області інформує
01:51
Нікопольська ОДПІ ГУ у Дніпропетровській області інформує

Шановні працівники засобів масової інформації!

Щиро вітаємо вас з професійним святом – Днем журналіста!

Неможливо уявити собі сучасне суспільство позбавленим інформації, комунікаційних мереж, особистого неупередженого осмислення подій, фактів журналістами, чесного їх оприлюднення.

Ви продовжуєте кращі традиції вітчизняної і світової журналістики, несете правду про найважливіші події життя країни, області, суспільства.

Від усього серця бажаємо вам міцного здоров’я, благополуччя, натхнення та професійних і життєвих успіхів!

З повагою

Начальник Нікопольської ОДПІ

Геннадій Ткачук

 

Шановні громадяни та гості міста! Вітаю Вас зі святом Святої Трійці

Нехай це свято надихає всіх вас на добрі справи, наповнює серця любов’ю до ближніх, дарує кожному сімейний затишок і добробут, несе щастя і впевненість у майбутньому.

З повагою

Начальник Нікопольської ОДПІ

Геннадій Ткачук

 

Про режим роботи ЦОП у святкові та вихідні дні

Заступник начальника Нікопольської ОДПІ Вікторія Радецька повідомила, що ЦОП Нікопольської ОДПІ працює 7 червня 2014 та 30 червня 2014 року – в режимі чергування з 09 год.00 хв. до 16 год. 00 хв.

8, 9, 28 та 29 червня 2014 року є вихідними днями.

 

Про розгляд звернень

Станом на 01.06.14 до Нікопольської ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області надійшло 14 звернень від громадян. За результатами розгляду звернень надано відповідь на 9 звернень, у тому числі 4 звернення вирішено позитивно, 3 звернення визнано такими, що не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян», на 2 звернення надано роз’яснення. Знаходяться на виконанні – 5 звернень, про це повідомила заступник начальника Нікопольської ОДПІ Вікторія Радецька.

Питання, порушені громадянами, зазначила Вікторія Радецька, стосувалися: контрольно-перевірочної роботи, незаконної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, ухилення від сплати податків та зборів.

 

За січень - травень звітного року бізнес Нікопольщини поповнив казну на 280,4 млн. гривень

Про це повідомив начальник Нікопольської ОДПІ Геннадій Ткачук. За його словами за січень - травень 2014 року податківці Нікопольщини спрямували до бюджетів всіх рівнів 280,4 млн. гривень.

Зокрема, в січні – травні 2014 року до загального фонду держбюджету від платників Нікопольщини надійшло 61,2 млн. грн., що на 9,8 % більше аналогічного періоду минулого року. Найбільшу питому вагу у структурі податкових зборів, як і раніше, мають два податки – ПДВ – 28 млн. грн. та податок на прибуток – 13,3 млн. гривень.

Місцевий бюджет у січні – травні 2014 року отримав 219,1 млн. гривень. Основними джерелами наповнення місцевого бюджету є податок з доходів фізичних осіб (68,6% від загальної суми надходжень до місцевих бюджетів), плата за землю (18,5% від загальної суми надходжень до місцевих бюджетів) та єдиний податок (4,9% від загальної суми надходжень до місцевих бюджетів).

Начальник Нікопольської об’єднаної державної податкової інспекції Геннадій Ткачук зазначив, що головним завданням Міністерства доходів і зборів України є забезпечення прогнозованого, ритмічного і стабільного наповнення державного та місцевого бюджетів. Робота Нікопольської ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області націлена на розвиток та зміцнення партнерських відносин з представниками бізнесових структур міста та району. Конструктивна співпраця з платниками податків на засадах довіри та взаємодопомоги, покращення якості їх обслуговування, зниження адміністративного тиску, сприяють наповненню бюджетів та забезпеченню соціального захисту громадян.

 

Ігор Білоус: У травні платникам повернуто 4,9 млрд. грн. податку на додану вартість

У травні поточного року Міндоходів відшкодувало підприємствам 4,9 млрд. грн. податку на додану вартість. Про це заявив Перший заступник Міністра доходів і зборів Ігор Білоус під час робочої зустрічі з представниками Федерації роботодавців України.

«Щомісяця ми збільшуємо виплати відшкодованого податку. У квітні платники отримали 4,2 млрд. грн. ПДВ, у травні – на 20 відсотків більше. Я розумію, що невідшкодований ПДВ – це вимивання обігових коштів з бізнесу, тому ми робимо все можливе, щоб нарощувати суми відшкодувань від місяця до місяця», – підкреслив Ігор Білоус.

Більше того, за його словами, сьогодні Міндоходів працює над системними змінами в адмініструванні ПДВ, які дозволять ліквідувати шахрайські схеми, що завжди існували навколо цього податку.

Ігор Білоус запевнив представників Федерації у готовності до відкритості та діалогу та закликав їх до активної участі у тих процесах, які сьогодні відбуваються у податково-митній сфері.

У свою чергу представники бізнесу висловилися за посилення роботи у законодавчому полі для уникнення подвійного трактування окремих положень податкового та митного законодавства. Зокрема, за їх словами, необхідно відходити від лозунгів та популізму, писати реалістичний бюджет та ефективно використовувати бюджетні кошти. Враховуючи таку зацікавленість з боку бізнес-спільноти Ігор Білоус запропонував їм взяти участь у робочих групах з опрацювання законодавчих ініціатив.

 

У травні Міндоходів залучило до бюджету 2,6 млрд. гривень за рахунок боротьби з податковими ямами

За рахунок ліквідації корупційних схем із отримання незаконного податкового кредиту Мінхододів у травні залучило до державного бюджету 2,6 млрд. гривень.

Ідеться про боротьбу з так званими «податковими ямами» - фіктивними підприємствами, які надавали підприємствам послуги з отримання схемного кредиту з ПДВ та мінімізації податку на прибуток. За оцінками Міндоходів, тіньовий обіг через податкові ями у 2013 році становив понад 300 млрд. гривень, що привело до 50-70 млрд. гривень недоотриманих податкових надходжень до державного бюджету. А середньомісячний обсяг схемного кредиту в минулому році досяг 3,9 млрд. гривень.

«Податкові ями існували завжди, проте в останні роки, під крилом попереднього керівництва Міндоходів, проблема розкрадання ПДВ набула катастрофічних розмірів. Боротьба з нею є складною, адже, на відміну від організаторів цих схем, ми працюємо виключно у правовому полі. Тим не менше, вже зараз стають очевидними перші результати нашої роботи», - сказав Перший заступник Міністра доходів і зборів Ігор Білоус.

Нове керівництво Міндоходів, яке почало роботу у березні, з перших днів оголосило війну податковим ямам. Завдяки протидії формуванню схемного кредиту, закриттю так званих «державних програм» та ліквідації «партизанських» майданчиків, обсяги незаконного кредиту зменшуються щомісяця. У результаті, заявки на відшкодування ПДВ зменшилися майже на 700 млн. гривень, а нарахування зросли на 900 млн. гривень. За рахунок детінізації Міністерству вдалося перекрити втрати від падіння економіки і забезпечити стабільні надходження до бюджету.

 

Міндоходів планує виконати бюджетні показники 2014 року в повному обсязі

Незважаючи на складну економічну та політичну ситуацію, у Міністерстві розраховують виконати плани надходжень до бюджету за 2014 рік на 100%. Робитимуть це за рахунок боротьби з розкраданням ПДВ, детінізації ринку підакцизних товарів та постійного діалогу із бізнесом. Про це Перший заступник Міністра доходів і зборів Ігор Білоус сказав 2 червня у ході заслуховування Кабінетом Міністрів звіту про діяльність Міндоходів.

Починаючи з березня 2014 року, індикативні показники Міністерства фінансів України виконуються у повному обсязі. Це стало можливим завдяки перекриттю частини схем ухилення від сплати ПДВ, результативній протидії тіньовому сектору на ринку алкоголю та тютюну, зниженню адміністративного тиску на підприємців та налагодженому діалогу з великими платниками податків.

Щомісячно, починаючи з березня, Міндоходів забезпечує більше 1 млрд. гривень додаткових надходжень з ПДВ. Поступово зменшується обсяг операцій, прихованих від оподаткування. У той час як обсяги реалізації продукції впали на 150 млрд. гривень або на 9,3%, порівняно з 2013 роком, сума нарахованого ПДВ зросла на 4 млрд. гривень або на 7,6%.

Основним чинником такої позитивної динаміки в Міндоходів вважають ефективність боротьби зі схемами розкрадання ПДВ. «У той час як у 2013 році обсяги "схемного" кредиту становили в середньому 3,9 млрд. гривень в місяць, слідчі дії проводилися лише щодо операцій на 426 млн. гривень. Але у 2014 році обіг через "податкові ями" зменшився удвічі, а нарахування ПДВ виросло на 900 млн. грн. в місяць», - прокоментував Ігор Білоус. Щоб активізувати боротьбу з «податковими ямами», Міндоходів запроваджує оперативний контроль за ризиковими операціями в on-line режимі ще на стадії їх проведення. Відповідні кроки розробляються спільно з Національним банком України.

Є прогрес і в антикорупційних розслідуваннях в системі Міндоходів. З 15 березня по 30 травня відкрито 76 кримінальних проваджень, з них дев’ять – за ознаками одержання неправомірної вигоди. Орієнтовна сума збитків за цими справами – 20 млн. гривень. За фактами протиправних дій з боку колишнього очільника Міндоходів та інших причетних посадових осіб, проводяться службові перевірки за участі 26 фахівців із 16 підрозділів міністерства.

 

Заступник Міністра обговорив ідею створення Служби фінансових розслідувань з Послом ЄС

Під час робочої наради, що пройшла 30 травня, заступник Міністра доходів і зборів України Володимир Хоменко і Посол Європейського Союзу в Україні Ян Томбіньський обговорили ідею створення Служби фінансових розслідувань в Україні.

Володимир Хоменко виклав ідею і бачення створення Служби та домовився з Яном Томбіньським про сприяння останнього у проведенні розширеної зустрічі з представниками країн Європи.

"Ми хотіли б почути найкращі приклади з досвіду країн ЄС з подібних питань. Адже єдина система економічного захисту, яку ми зараз створюємо, вдало працює у кількох європейських державах. Ми не просимо коштів у Європи, лише звертаємося за досвідом", – сказав заступник Міністра.

"Основна наша мета при створенні Служби, – пояснив Володимир Хоменко, – знищити умови для розвитку корупції. Будемо лікувати хірургічним втручанням, адже корупція - це одна із найважкіших хвороб правоохоронної системи".

Вкрадені гроші, наголосив замміністра, мають бути повернені до бюджету.

"Ми вже запобігли розкраданню 2 млрд. гривень лише протягом двох місяців. Це наше золоте правило, його ми застосуємо і до майбутнього відомства: служба не має витрачати коштів більше, ніж вона повертає державі".

Посол ЄС взяв до уваги інформацію про створення єдиної служби фінансових розслідувань і схвально відгукнувся про ідею розбудови прозорої та ефективної системи для захисту коштів платників податків і державного бюджету України.

На його думку, Україна – держава з чудовими ресурсами, здатна забезпечити свої потреби та зробити внесок у розвиток Європи.

 

Прес-конференція щодо роботи слідчого та оперативного управлінь фінансових розслідувань ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області

30 травня 2014 року в Інформаційному агенстві «Мост-Днепр» відбулася прес-конференція щодо роботи слідчого та оперативного управлінь фінансових розслідувань ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області.

У прес-конференції взяв участь в.о. заступника начальника - начальника слідчого управління ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області Сергій Пеньков.

Співробітниками слідчого та оперативного управлінь фінансових розслідувань ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області припинено діяльність потужного «конвертаційного центру», до складу якого входили быльш 30 «фіктивних» підприємств, зареєстрованих чи придбаних на підставних осіб. На рахунки підконтрольних "спритникам" суб’єктів господарювання від підприємств міста та ряду областей України надходили значні суми грошових коштів, які згодом переводились у готівку.

До складу злочинного угрупування входило 10 активних учасників (організатори, бухгалтери та кур’єри). За попередніми оцінками фахівців за період існування «конвертаційного центру» обсяг «проконвертованих» коштів склав понад 500 млн. грн., внаслідок чого інтересам держави завдано суттєвих збитків.

За словами начальника слідчого управління ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області Сергія Пенькова: "Під час проведення обшуків у тіньових офісах, місцях мешкання організаторів та приватних автівках було вилучено готівкових коштів у сумі 400 тис.грн., 20 системних блоків, первинну бухгалтерську документацію, 30 печаток та штампів фіктивних фірм, дві чекові книжки. Накладено арешти на банківські рахунки «конвертаційного центру» на яких заблоковано більше 1 млн. грн."

"Наразі розпочато проведення першочергових оперативно-слідчих заходів щодо підприємств реального сектору економіки, які скористались незаконними послугами, та притягнення винних до відповідальності" - зазначив Сергій Пеньков.

 

Махінацію на 500 тисяч гривень викрили міндоходівці Дніпропетровщини

Фахівцями ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області під час перевірки ТОВ «В» донараховано 500 тис. грн. податку на прибуток за завищення цим підприємством собівартості реалізованої продукції.

ТОВ «В», яке здійснює діяльність з оптової торгівлі технологічним інструментом, збільшувало собівартість придбаного інструменту на вартість робіт по його шліфуванню на суму понад 2 млн. грн. Проте, будь-які первинні документи, які б підтверджували виконання вказаних робіт, у підприємства відсутні.

Отже, за результатами перевірки ТОВ «В» донараховано податок на прибуток у сумі 500,0 тис. грн. Вся донарахована сума сплачена до бюджету у повному обсязі.

 

Міндоходів викрило у Дніпропетровську конвертаційний центр з обігом у понад 300 млн грн.

На Дніпропетровщині викрито конвертаційний центр, що складався з 11 фіктивних фірм і встиг "відмити" більше 300 млн. гривень.

Співробітники слідчого та оперативного управлінь фінансових розслідувань ГУ Міндоходів у Дніпропетровську припинили діяльність потужного конвертаційного центру, до складу якого входили 11 фіктивних підприємств, зареєстрованих чи придбаних на підставних осіб. На рахунки підконтрольних суб’єктів господарювання від підприємств з кількох областей України надходили значні суми коштів, які згодом переводились у готівку.

До складу злочинного угрупування входили 10 активних учасників (організатори, бухгалтери та кур’єри). За попередніми оцінками фахівців, за період існування конвертаційного центру обсяг «проконвертованих» коштів склав понад 300 млн. грн., внаслідок чого держава понесла суттєві збитки.

Під час проведення обшуків у тіньових офісах, помешканнях та приватних автівках організаторів було вилучено 400 тис.грн. готівки, 20 системних блоків, первинну бухгалтерську документацію, 30 печаток та штампів фіктивних фірм, дві чекові книжки.

На банківські рахунки конвертаційного центру, на яких заблоковано більше 1 млн. грн., накладено арешт.

Наразі розпочато проведення першочергових оперативно-слідчих заходів щодо підприємств, які скористались незаконними послугами центру, та притягнення винних до відповідальності.

 

Донецьке підприємство намагалося ошукати державу на 6 млн. грн.

Аферу, пов’язану з ухиленням від сплати податків в особливо великих розмірах, організували посадові особи підприємства, яке займається ремонтом та обслуговуванням обладнання на металургійних підприємствах Донбасу.

Основним видом діяльності цієї фірми були спеціалізовані будівельні роботи, але її керівники вирішили підзаробити на експорті вугілля, що було нетипово для даного підприємства.

Цей факт зацікавив працівників слідчо-оперативних підрозділів ГУ Міндоходів у Донецькій області. Правоохоронці встановили, що експорт "чорного золота" здійснювався офшорним компаніям, а купувалося вугілля у фіктивних підприємств, що входили до складу конвертаційного центру.

Таким чином, у результаті проведення нетипових експортних операцій та відображення в бухгалтерському та податковому обліку безтоварних фінансово-господарських відносин, шахраї ухилилися від сплати податків більше ніж на 6 млн. грн. В їх відношенні відкрито кримінальне провадження, що кваліфікується за ч. 3 ст. 212 Кримінального кодексу України.

 

На непрацюючому спиртзаводі Київщини податківці виявили понад 60 тонн «лівого» спирту

Ємкості, наповнені спиртом на спиртзаводі, що не працює вже 4 роки, викликали підозру у оперативників Міндоходів.

Завод припинив свою діяльність у вересні 2010 року, після того ліцензію на виготовлення і продаж спирту не отримував. До того ж, у реєстрах місць зберігання оптових партій алкоголю і суб’єктів господарювання не значиться.

Ймовірно, увесь знайдений спирт, вартістю близько 2,5 млн. грн., мав бути використаний для виробництва фальсифікованої алкогольної продукції.

Триває досудове слідство. Сировину вилучено, слідчі з’ясовують походження спирту та шляхи його надходження.

 

Електронна звітність

Платник податків створює податковий документ в електронному вигляді відповідно до затвердженого формату за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення.

Після підготовки такого документа на нього накладаються електронні цифрові підписи (далі — ЕЦП) посадових осіб платника податків у такому порядку: першим — ЕЦП головного бухгалтера (бухгалтера), другим — ЕЦП керівника, третім — ЕЦП, який є аналогом відбитка печатки платника податків.

Водночас якщо у платника податків штатним розкладом не передбачена посада головного бухгалтера, то при поданні звітності в електронному вигляді ЕЦП посадових осіб накладаються у такому порядку: першим — ЕЦП керівника, другим — ЕЦП, який є аналогом відбитка печатки платника.

 

Умови придбання ОВДП "Військові"

Міністерство фінансів України відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01 квітня 2014 року №100 «Про випуск казначейських зобов’язань «Військові» з 21 травня 2014 року розпочинає розміщення казначейських зобов’язань «Військові» серії В на пред’явника в документарній формі загальним обсягом 100 млн. гривень із строком обігу 24 місяці, номінальною вартістю 1000 гривень, відсотковою ставкою 7% річних та сплатою купонів кожні шість місяців у розмірі 35 гривень.

Продаж казначейських зобов’язань фізичним особам буде здійснюватися в понад 2200 установах Публічного акціонерного товариства «Державний ощадний банк України» на всій території України за продажною вартістю, що встановлена Міністерством фінансів (наказ Міністерства фінансів «Про затвердження Порядку визначення вартості продажу казначейських зобов'язань «Військові» серії В та форми бланка сертифіката казначейського зобов'язання «Військові» серії В» від 17.04.2014 №415, зареєстрований в Міністерстві юстиції від 25.04.2014 за №450/25227).

З метою забезпечення однакового рівня дохідності для покупців, вартість продажу казначейських зобов’язань змінюється залежно від часу їх розміщення. У перший день казначейські зобов’язання продаються за номінальною вартістю, а в наступні дні їх розміщення здійснюється за вартістю продажу, яка зростає з урахуванням накопиченого доходу, виходячи із встановленого розміру доходу за купоном (чим ближчий час купонної виплати, тим вища ціна продажу).

Перевагами такого інструменту інвестування коштів, як казначейські зобов’язання України, для населення є: надійність, гарантована державою, доступна номінальна вартість, випуск в документарній формі на пред’явника, що значно спрощує процедуру купівлі, обігу та погашення, відсутність оподаткування доходів, отриманих за казначейськими зобов’язаннями.

Для успішної реалізації проекту випуску казначейських зобов’язань «Військові» чітко визначається мета залучення коштів та формулюється заклик до спільноти щодо об’єднання зусиль, бажань та намірів долучитися до розбудови нової країни шляхом спрямування власних коштів на придбання державних цінних паперів, а також створення можливостей відчути причетність до вирішення загальнонаціональних проблем, об’єднання зусиль та ресурсів, надати фінансову допомогу вітчизняним Збройним Силам з метою підвищення їх боєготовності та зміцнення обороноздатності держави.

 

Про сплату дивідендів

Господарські товариства, які підпадають під норму частини 5 статті 11 Закону №185 – V, у разі отримання чистого прибутку за результатами фінансово – господарської діяльності у 2013 році зобов’язані прийняти до 1 травня 2014 року рішення щодо сплати дивідендів, та у строк не пізніше 1 липня сплатити до Державного бюджету України дивіденди у розмірі 50 відсотків , а господарські товариства електроенергетичної галузі, щодо яких здійснюється державне регулювання цін і тарифів – у розмірі 30 відсотків.

При цьому, відповідно до підпункту 153.3.2 п.153 ст.153 Кодексу зазначені суб’єкти господарювання зобов’язані внести до/або одночасно з виплатою дивідендів авансовий внесок із податку на прибуток в розмірі ставки, встановленої п.151.1 ст.151 Кодексу (з урахуванням пункту 10 підрозділу 4розділу ХХ «Перехідні положення» Кодексу), нарахованої на суму дивідендів (крім випадків, передбачених підпунктом 153.3.5 п.153.3 ст.153 Кодексу).

Лист Міністерства доходів і зборів України від 29.05.14 №12519/7/99-99-15-02-02-17 «Про сплату дивідендів господарськими товариствами, у статутному капіталі яких є корпоративні права держави».

 

Єдиний внесок для батьків-вихователів

Нікопольська ОДПІ нагадує, що батьки-вихователі дитячих будинків сімейного типу, прийомні батьки, які отримують грошове забезпечення відповідно до законодавства є платниками єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄВ).

Такі особи звільняються від сплати ЄВ із сум отриманих ними грошового забезпечення, допомоги або компенсації, адже обчислення ЄВ для батьків-вихователів та прийомних батьків здійснюється районними (міськими) управліннями праці та соціального захисту населення. Сплата ЄВ за них здійснюється шляхом перерахування відповідних сум із рахунків платників на рахунки територіальних органів доходів і зборів за їх місцезнаходженням за рахунок коштів, з яких виплачується грошове забезпечення. Сплата ЄВ для таких осіб припиняється з дати їх працевлаштування або настання непрацездатності.

Якщо батьки-вихователі дитячих будинків сімейного типу, прийомні батьки починають отримувати будь-який із видів пенсійних виплат, сплата ЄВ припиняється з дати настання непрацездатності.

(Лист Міністерства доходів і зборів України від 14.05.2014 №10940/7/99-99-17-03-01-17).

 

Перехід на єдиний податок

Заяву про перехід суб’єкта господарювання на єдиний податок, платника єдиного податку на іншу групу потрібно подати не пізніше 16 червня. За умови дотримання платником єдиного податку вимог, встановлених для обраної ним групи, такий платник може самостійно перейти на сплату єдиного податку, встановленого для інших груп платників єдиного податку, шляхом подання заяви до контролюючого органу не пізніше ніж за 15 календарних днів до початку наступного кварталу.

При цьому у платника єдиного податку ІІІ - VІ груп, який є платником податку на додану вартість, анулюється реєстрація платника податку на додану вартість у разі обрання ним І або ІІ групи чи ставки єдиного податку, встановленої для ІІІ - VІ груп, яка включає податок на додану вартість до складу єдиного податку.

 

Довіреність та податкова накладна

Представниками платника податків визнаються особи, які можуть здійснювати представництво його законних інтересів та ведення справ, пов'язаних із сплатою податків, на підставі закону або довіреності. Довіреність, видана платником податків - фізичною особою на представництво її інтересів та ведення справ, пов'язаних із сплатою податків, має бути засвідчена відповідно до чинного законодавства.

Представництво здійснюється за довіреністю (документ, що видається однією особою іншій особі для представництва перед третіми особами), форма якої повинна відповідати формі, в якій відповідно до закону має вчинятися правочин.

Фізична особа, яка має нотаріально засвідчене доручення щодо представлення інтересів платника податків в податкових органах та здійснення відповідних угод, є уповноваженою особою фізичної особи - підприємця та може підписати податкову накладну.

(Лист Міністерства доходів і зборів України від 11.04.2014 р. №2259/Н/99-99-17-02-02-14).

 

Відшкодування ПДВ облігаціями внутрішньої державної позики

Можливість отримати відшкодування ПДВ облігаціями внутрішньої державної позики з’явилась у платників податку після прийняття 21 травня 2014 року Постанови Кабінету Міністрів України №139 «Про випуск облігацій внутрішньої державної позики для відшкодування сум податку на додану вартість». Цим документом визначено умови, а також порядок випуску, обігу та погашення облігацій внутрішньої державної позики для відшкодування сум ПДВ.

Платники податків, які задекларували до відшкодування до 1 січня 2014 року суми ПДВ, які підтверджені результатами перевірок та не відшкодовані станом на 3 квітня 2014 року, можуть на добровільних засадах отримати відшкодування ПДВ шляхом оформлення облігацій внутрішньої державної позики. Строк обігу таких облігацій - 5 років. Номінальна вартість облігації становить 1000 гривень.

Погашення зазначених облігацій проводитиметься кожні півроку згідно з сумою, визначеною у купоні до облігації, з одночасним нарахуванням та виплатою відсотків за такою сумою у розмірі 9,5% річних.

Отримання відшкодування ПДВ у вигляді облігацій внутрішньої державної позики здійснюється на добровільних засадах. Для цього платнику податків необхідно подати заяву про оформлення відшкодування ПДВ облігаціями внутрішньої державної позики до територіального органу Міндоходів за місцем реєстрації.

Оформлення облігацій внутрішньої державної позики прирівнюється до отримання платником податку бюджетного відшкодування шляхом перерахування коштів з бюджетного рахунка на рахунок платника ПДВ.

 

Придбаваємо облігації

Нікопольська ОДПІ нагадує, що 21 травня 2014 року прийнято Постанову Кабінету Міністрів України № 139 «Про випуск облігацій внутрішньої державної позики для відшкодування сум податку на додану вартість», яка визначає умови і порядок випуску облігацій внутрішньої державної позики для відшкодування сум ПДВ. Дана постанова набрала чинності з дня опублікування – 27 травня 2014 року.

Платники податків, які задекларували суми ПДВ до відшкодування до 1 січня 2014 року, підтверджені результатами перевірок та не відшкодовані станом на 03 квітня 2014 року, можуть на добровільних засадах отримати відшкодування ПДВ шляхом оформлення облігацій внутрішньої державної позики.

Строк обігу облігацій - 5 років.

Номінальна вартість облігації становить 1000 гривень.

Отримання відшкодування ПДВ у вигляді облігацій здійснюється на добровільних засадах. Для цього платнику податків необхідно подати заяву про оформлення відшкодування ПДВ облігаціями внутрішньої державної позики до територіального органу Міндоходів за місцем реєстрації.

Оформлення облігацій прирівнюється до отримання платником податків бюджетного відшкодування шляхом перерахування коштів із бюджетного рахунка на рахунок платника ПДВ.

 

Перереєстрація платника ПДВ

У разі зміни даних про платника ПДВ, які стосуються місцезнаходження (місця проживання) платника ПДВ, такий платник подає додаткову реєстраційну заяву з позначкою «Перереєстрація» протягом 10 робочих днів, що настають за днем, коли змінилися дані про платника ПДВ.

Перереєстрація платника ПДВ здійснюється з дотриманням правил та у строки, визначені для реєстрації платників ПДВ, шляхом внесення відповідного запису до реєстру платників ПДВ. У разі перереєстрації дата реєстрації платником ПДВ не змінюється, а датою перереєстрації є останній день строку у 5 робочих днів від дня отримання додаткової реєстраційної заяви з позначкою «Перереєстрація». За бажанням та згідно із заявою платника ПДВ датою перереєстрації може бути встановлено будь-який інший день до закінчення строку у 5 робочих днів від дня отримання заяви з позначкою «Перереєстрація». При цьому дата реєстрації платником ПДВ не змінюється, а датою перереєстрації є бажана дата перереєстрації платником ПДВ. При цьому до дати перереєстрації платник ПДВ використовує попередні реквізити податкової реєстрації.

 

Строкові розрахунки за операціями з експорту та імпорту товарів

Постановою Національного банку України від 12 травня 2014 року за № 270 «Про зміну строків розрахунків за операціями з експорту та імпорту товарів і запровадження обов’язкового продажу надходжень в іноземній валюті» запроваджено вимоги щодо обов’язкового продажу на міжбанківському валютному ринку України надходжень в іноземній валюті з-за кордону на користь юридичних осіб, які не є уповноваженими банками, фізичних осіб-підприємців, іноземних представництв (крім офіційних представництв), на рахунки, відкриті в уповноважених банках для ведення спільної діяльності без створення юридичної особи, а також надходжень в іноземній валюті на рахунки резидентів, відкриті за межами України на підставі індивідуальних ліцензій Національного банку також надходжень в іноземній валюті із-за меж України на користь фізичних осіб в сумі, що дорівнює або перевищує в еквіваленті 150 000 гривень за місяць.

Винятком є надходження із-за меж України в іноземній валюті на користь фізичних осіб (резидентів та нерезидентів), що повернуті у зв’язку з неправильно зазначеними реквізитами. Тож, строки розрахунку за ЗЕД-операціями діятимуть 90 днів з 20 травня до 20 серпня 2014 року.

 

Відшкодування добових витрат приймаючою стороною

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що у випадку коли приймаюча сторона забезпечує відрядженого за кордон працівника підприємства, установи та організації, які повністю або частково утримуються (фінансуються) за рахунок бюджетних коштів, додатковими коштами в іноземній валюті у вигляді компенсації добових витрат (крім витрат на проїзд в країну відряджання і назад та на наймання житлового приміщення) або добових витрат, то направляюча сторона виплату добових зменшує на суму додатково наданих коштів.

Якщо сума коштів, наданих приймаючою стороною, перевищує або дорівнює затвердженій сумі добових, то направляюча у відрядження сторона не провадить виплату добових витрат.

 

Реєстраційний номер облікової карки

Нікопольська ОДПІ нагадує, що дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків вносяться до справи абітурієнтів вишів та середніх спеціальних навчальних закладів.

Якщо випускник ще не досягнув 16-річчя, подбати про реєстраційний номер облікової картки платника податків повинні батьки. Кожен відвідувач ЦОПу зможе без черг та інших незручностей отримати всі послуги.

Якщо з релігійних міркувань громадянин відмовляється від присвоєння ідентифікаційного коду, то йому в паспорті ставиться відмітка про облік в окремому реєстрі Державного реєстру фізичних осіб за прізвищем, ім’ям, по – батькові та серією і номером паспорту. (ст. 70 Податкового кодексу України).

 

Пільги в оподаткуванні

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що Міністерством соціальної політики України викладено у новій редакції Перелік підприємств громадських організацій інвалідів, яким надаються дозволи на право користування пільгами з оподаткування.

 

Якщо орган місцевого самоврядування змінює умови договору оренди

Нікопольська ОДПІ нагадує, що у разі прийняття органом місцевого самоврядування рішення про зміну умов договору оренди земельної ділянки (змінені площа, розмір орендної плати), зміни обов’язково вносяться до договору оренди земельної ділянки державної або комунальної власності (або переукладається договір оренди).

У цьому випадку (після внесення змін до договору оренди землі) суб’єкт господарювання орендну плату за земельні ділянки згідно з новими умовами буде сплачувати з моменту внесення змін до договору оренди (переукладання договору оренди).

 

Про спеціальний режим оподаткування

Сума ПДВ, нарахована сільськогосподарським підприємством на вартість поставлених ним сільськогосподарських товарів/послуг, не підлягає сплаті до бюджету та повністю залишається в розпорядженні такого сільськогосподарського підприємства для відшкодування суми ПДВ, сплаченої (нарахованої) постачальнику на вартість виробничих факторів, за рахунок яких сформовано податковий кредит, а за наявності залишку такої суми податку - для інших виробничих цілей.

Суми ПДВ акумулюються сільськогосподарськими підприємствами на спеціальних рахунках, відкритих в установах банків та/або в органах, які здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів.

 

Незалежна професійна діяльність та єдиний внесок

Особа, яка є підприємцем - платником єдиного податку та одночасно займається незалежною професійною діяльністю, є платником єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄВ).

З метою уникнення подвійного нарахування єдиного внеску, фізична особа – підприємець, яка обрала спрощену систему оподаткування та при цьому здійснює незалежну професійну діяльність, реєструється в органах доходів і зборів як фізична особа – підприємець на спрощеній системі із ознакою того, що здійснює незалежну професійну діяльність, та нараховує єдиний внесок у розмірі 34,7% бази нарахування єдиного внеску, а в разі укладання зазначеною особою з органами доходів і зборів договору про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування 36,6%, 36,21% або 38,11%.

При цьому, базою нарахування єдиного внеску є сума доходу, отримана від незалежної професійної та підприємницької діяльностей.

 

Інформаційно – комунікаційний відділ

Категория: Город | Просмотров: 833 | Добавил: admin
Всего комментариев: 0
avatar