Покров Понедельник 20.11.17, 12:23
Информационный портал города Оджоникидзе - Главная
Главная » 2015 » Апрель » 21 » Нікопольська ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області інформує
21:05
Нікопольська ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області інформує

Понад дві тисячі найманих працівників Дніпропетровщини оформили трудові відносини

За перший квартал 2015 року співробітники Головного управління ДФС у Дніпропетровській області виявили у 1001 суб’єкта господарювання незаконне використання найманої праці 2262 осіб. Ці громадяни працювали у роботодавців без належного оформлення та, відповідно, без сплати податків і соціальних внесків.

Легалізувавши трудові правовідносин з найманими особами, роботодавцями забезпечено додаткові надходження з податку на доходи фізичних осіб та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на загальну суму 1 мільйон 405 тисяч гривень.

«У напрямі детінізації ринку праці важливим є соціальний аспект. Адже, за кожним фактом стоять громадяни, яких роботодавці позбавляють соціальної захищеності, майбутньої пенсії та соцвиплат. До того ж, місцевий бюджет та соціальні фонди втрачають належні суми для забезпечення функціонування місцевих громад», – наголошує начальник Головного управління ДФС у Дніпропетровській області Василь Андрухів.

 

Майже 4,5 мільярди гривень єдиного внеску надійшло від платників Дніпропетровщини

Протягом січня – березня 2015 року органами фіскальної служби Дніпропетровської області зібрано 4 мільярди 476,2 мільйони гривень єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Про це повідомив начальник Головного управління ДФС у Дніпропетровській області Василь Андрухів.

За його словами, протягом зазначеного періоду, у порівнянні з І кварталом 2014 року, сума надходжень з єдиного внеску зросла на 255,2 мільйони гривень.

При цьому, лише у березні 2015 року платники єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування Дніпропетровської області перерахували на рахунки Держказначейства 1 мільярд 598,6 мільйонів гривень.

Нагадуємо, що єдиний внесок засобами програмного забезпечення автоматично розподіляється Державною казначейською службою України за видами загальнообов’язкового державного соціального страхування відповідно до визначених пропорцій та перераховується за призначенням – на рахунки, відкриті в Державній казначейській службі на ім’я фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування і пенсійного страхування.

 

Боротьба з митними правопорушеннями у Дніпропетровській області

Днями, в прес-центрі Інформаційного агентства «МОСТ-ДНЕПР» відбулася прес-конференція на тему: «Боротьба з митними правопорушеннями у Дніпропетровській області» за участі заступника начальника відділу провадження у справах про порушення митних правил Дніпропетровської митниці ДФС Ірини Романенко.

За її словами: «З 1 січня 2015 року було зафіксовано 33 митних правопорушення, 6 з яких вже направлено до суду. Найбільш розповсюдженими різновидами порушення митних правил є порушення порядку проходження митного контролю в пунктах пропуску, недекларування товарів, які переміщаються через митницю. Санкцією за данні порушення є штраф у розмірі від 8,5 тис. грн. до 17 тис. грн. і конфіскація товару. В деяких випадках - сума штрафу прирівнюється оціночній вартості товару, що вивозиться. Цього року до державного бюджету країни від штрафів порушників надійшло 285 тис. 633 грн.»

Інколи, зустрічаються випадки, коли люди намагаються провезти через кордон історично-культурні цінності такі, як книги або ювелірні вироби, що згідно чинного законодавства заборонені або обмежені до вивозу за межі країни.

«З усіх питань проходження кордону громадянам можна звертатися до Дніпропетровської митниці ДФС Дніпропетровської за адресою м.Дніпропетровськ, вул. Горького, 22, та за телефоном: (0562) 39-56-73», - зазначила Ірина Романенко.

 

В Нікополі визначено переможців першого етапу Всеукраїнського конкурсу дитячої творчості «Майбутнє країни – у мріях дитини»

Днями компетентним журі, в складі якого є фахівці відділу освіти та податкової служби Нікопольської ОДПІ, підведено підсумки та визначено переможців першого етапу (районного рівня) всеукраїнського конкурсу дитячої творчості «Майбутнє країни – у мріях дитини».

Конкурс проходить у три етапи. Протягом навчального року вчителі та податківці розповідали дітям про значення податків для держави та суспільства, а також про конкурс та його умови, надихаючи на творчість на зазначену тему.

Метою конкурсу є формування високої податкової культури у майбутніх платників податків, вивчення та розуміння підростаючим поколінням ролі, значення та місця податків у житті держави і суспільства, реалізація дітьми творчих здібностей у прозі, поезії, а також у галузі образотворчого і декоративно-прикладного мистецтва, зміцнення позитивного іміджу органів державної фіскальної служби.

Конкурс сприяє творчому підходу до виховання та формування свідомого ставлення до сплати податків у молоді шкільного віку, налагодженню партнерських відносин між податківцями та майбутніми платниками податків.

Переможцями районного туру конкурсу «Майбутнє країни – у мріях дитини» за напрямком «Літературні твори» стали: учні Білий Іван Першотравеньської ЗОШ та Коберник Ксенія НЗ НСЗШ №10 (1 місце); 2 місце - учні Орджонікідзівської ЗОШ № 6 Лапін Олександр та Мулик Анастасія Придніпровської ЗОШ Нікопольського району; 3 місце - учениці Виводівської ЗОШ Тамаківського району Утюж Ганна та Бабенко Юлія Капулівської ЗОШ Нікопольського району. За напрямком «Художні твори» лауреатами регіонального рівня стали: учень КЗ «Чортомлицька неповна середня школа м.Орджонікідзе Науменко Даніїл та Макаренко Тетяна Орджонікідзівської ЗОШ № 2 (1 місце), 2 місце зайняли учениці Нікопольської ЗОШ № 20 Іконікова Ксенія та Курлюкіна Інеса Марганецької ЗОШ № 5, 3 місце зайняла робота учениці НЗ НСЗШ № 1 Ковальової Катерини та учениця Капулівської ЗОШ Нікопольського району Бабій Вероніка. За напрямком «Комп’ютерна графіка» лауреатами регіонального рівня стали: учениця Орджонікідзівської ЗОШ №1 Щетнікова Аліна та Маслак Альбіна Орджонікідзівської ЗОШ (1 місце), 2 місце дісталося учениці Морозовій Аліні та Федюк Діані Орджонікідзівської ЗОШ, 3 місце зайняли роботи учня Орджонікідзівської ЗОШ Крамар Владислава та Хмельковської Тетяни НВК Ліцею №10 м. Марганець.

„Хочу особливо відзначити, що конкурс «Майбутнє країни – у мріях дитини»– найбільш цікава та ефективна форма виховної роботи з підростаючим поколінням, яка дає змогу обдарованим дітям втілити свої творчі здібності і, водночас, вчитися правильно сприймати необхідність сплати податків. Коли дивишся на творчі роботи, вражає дорослий погляд дітей на життя, їхнє розуміння економічних проблем держави,” – наголосив начальник Нікопольської ОДПІ Володимир Джавун.

Як відомо, життєві цінності формуються ще в дитинстві. Тому цілком ймовірно, що в майбутньому школярі, які сьогодні з таким захопленням малюють, пишуть твори, складають вірші на податкову тематику, стануть законослухняними платниками податків.

Вітаю переможців конкурсу та вдячний усім його учасникам і педагогам - зазначив Володимир Джавун.

 

Центри обслуговування Нікопольщини за 1-й квартал надали понад 4 тисячі адмінпослуг

Протягом січня-березня 2015 року Нікопольською ОДПІ надано понад 4 тисячі адміністративних послуг. Обслуговування платників податків на території Нікопольщини здійснюється у 3 ЦОПах, що надають вільний доступ платникам в отриманні консультаційних, інформаційних та адміністративних сервісів - зазначила начальник управління реєстрації платників та електронних сервісів Наталія Пироговська.

Найбільш запитуваною є послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків. Станом на 01.04.2015 року їх надали більше 2 тисяч.

Друге та третє місця за популярністю посіли послуги з реєстрації платника єдиного податку (майже 400) та реєстрації книг обліку розрахункових операцій (близько 400), а також надання витягу з реєстру платників єдиного податку (понад 350).

Наталія Пироговська повідомила, що для зручності платників кожна послуга має інформаційну картку, в якій зазначено відомості про суб’єкта, що надає адміністративну послугу, нормативно-правові акти, які це регламентують, та умови її отримання.

Так, зокрема, з інформаційної картки платники можуть дізнатися про перелік документів, необхідних для отримання довідки, порядок та спосіб їх подання, термін видачі, способи отримання результату, тощо.

 

Податківці Нікопольщини провели виїзний “круглий стіл”

на тему “Кампанія Декларування – 2015” на ПАТ “Нікопольський завод феросплавів”

З початку року до Нікопольської ОДПІ вже громадянами подано понад 2 тисячі декларацій, з яких свої зобов’язання задекларували більше 1тисячі платників та 953 громадянина скористувалися правом на податкову знижку, - зазначив начальник відділу адміністрування податків на доходи фізичних осіб та майнових податків Нікопольської ОДПІ Григорій Будимко.

Свідоме декларування своїх доходів та сплата податків українцями – правильний шлях до побудови європейського суспільства. На даний час триває кампанія декларування доходів громадян, отриманих у 2014 році.

Квітневими днями податківці м. Нікополя організували та провели виїзний “круглий стіл” на тему декларування доходів, отриманих у 2014 році, працівниками ПАТ “Нікопольський завод феросплавів”. Основна мета заходу – це інформування працівників заводу в зручний для них час (без відриву від виробництва) про умови декларування доходів та майнового стану, а також терміни подання декларацій. Під час заходу податківці вручали присутнім друковану продукцію кампанії Декларування – 2015 та роз’яснювали питання щодо декларування громадянами своїх доходів, можливості та випадки отримання податкової знижки, а також, можливість подання декларації через Інтернет.

Відрадно, що громадяни, з якими провели агітаційні перемови податківці, відреагували позитивно. Сподобався їм і такий незвичайний та креативний спосіб привернути увагу до важливості та необхідності декларування доходів. Взагалі, захід, проведений під егідою Державної Фіскальної Служби, вкотре дозволив впевнитися, якщо застосовувати нестандартні методи у роботі податкового просвітництва, досягається більший ефект та кращий результат.

Григорій Будимко пропонує громадянам не відкладати до 1 травня, а подати декларацію про майновий стан і доходи вже сьогодні!

 

Податкова змінила назву та код!

Шановні платники податків, звертаємо вашу увагу, що з 15 квітня 2015 року розпочала діяльність Нікопольська об’єднана ДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області.

Наша адреса: пр-т. Трубників, 27, м. Нікополь, 53210

Код ЄДРПОУ 39634478

тел. (05662) 2-22-00, факс 4-56-88

тел.. відділу надання адміністративних послуг, розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації (05662) 4 -54-29

Будьте уважні при заповненні податкової звітності.

 

З початку року мешканці Дніпропетровщини задекларували 1,2 мільйони гривень доходів

З початку 2015 року майже тисяча громадян Дніпропетровщини вже задекларували 1 мільйон 193,7 тисяч гривень доходів, отриманих у минулому році.

На сьогодні у Дніпропетровському регіоні створено всі необхідні умови для того, щоб громадяни могли виконати свій конституційний обов’язок без зайвих незручностей. Практично кожний, хто звітує про доходи, отримує необхідний комплекс послуг. Фахівці фіскальної служби Дніпропетровської області надають допомогу у заповненні декларацій, консультують щодо сплати податку або отримання податкової знижки.

Також нагадуємо, що для отримання податкової знижки річну декларацію про майновий стан і доходи можна подавати протягом усього поточного року. До речі, з початку 2015 року вже 145 мешканців Дніпропетровщини задекларували податкову знижку. Загальна сума податку на доходи фізичних осіб, що підлягає поверненню з бюджету складає більше 3,6 мільйонів гривень.

 

З початку року сервіс «Пульс» прийняв 165 сигналів від дніпропетровських платників

У січні – березні поточного року на антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс» звернулися 165 заявників Дніпропетровського регіону.

Найактуальніші питання, з яким звертались платники Дніпропетровської області на сервіс «Пульс», стосувались подання звітності в електронному вигляді – 112 звернень. Крім того, 31 платник порушили питання щодо організації роботи територіальних органів Головного управління ДФС у Дніпропетровській області. З приводу реєстрації платником ПДВ та перевірки суб’єктів господарювання звернулися 9 платників тощо.

Усі звернення розглянуті у встановлений термін та вирішені по суті.

Нагадаємо, що інтерактивний сервіс „Пульс” приймає звернення платників з податкових та митних питань. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Міністерства доходів і зборів, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю та митного оформлення можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

 

На Харківщині викрито митників, через бездіяльність яких бюджет недоотримав понад 578 тис. гривень

Фахівці підрозділу внутрішньої безпеки ГУ Міндоходів у Харківській області викрили факт зловживання службовим становищем працівниками Харківської митниці ДФС України.

Встановлено, що посадові особи митниці, виявивши порушення при митному оформленні товарів одного з товариств з обмеженою відповідальністю, не вжили відповідних заходів, що призвело до ненадходження в бюджет коштів на суму понад 578 тис. гривень.

Наразі стосовно службових осіб митниці зареєстровано кримінальне провадження за фактом зловживання владою або службовим становищем згідно з ч.2 ст.364 КК України. Триває слідство.

 

З початку року сплачено 40,1 млрд. грн. єдиного внеску

Протягом січня-березня поточного року надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування склали 40,1 млрд. грн. Зокрема, у березні сплачено 14,3 млрд. гривень.

Єдиний внесок засобами програмного забезпечення автоматично розподіляється Державною казначейською службою України за видами загальнообов’язкового державного соціального страхування відповідно до визначених пропорцій та перераховується за призначенням – на рахунки, відкриті в Державній казначейській службі на ім’я фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування і пенсійного страхування.

Нагадаємо, що з 1 січня 2015 року набрав чинності Закон України „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування загальнообов’язкового державного соціального страхування та легалізації фонду оплати праці”.

 

Протягом січня-березня до бюджету сплачено понад 2,2 млрд. грн. єдиного податку

Протягом січня-березня поточного року платники податків, які перебувають на спрощеній системі оподаткування, сплатили до бюджету понад 2,2 млрд. грн. єдиного податку. Порівняно з відповідним періодом минулого року сплата податку зросла на 20 відс.

Фізичні особи – підприємці спрямували до бюджету понад 1,6 млрд. грн., що на 316,3 млн. грн. більше, ніж за січень-березень 2014 року.

Юридичні особи, які використовують спрощену систему, сплатили 562,1 млн. грн. Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження від цієї категорії платників зросли на 55,3 млн. гривень.

Нагадуємо, що відповідно до п. 296.10 Податкового кодексу України запроваджується обов’язкове застосування реєстраторів розрахункових операцій для фізичних осіб-підприємців, які працюють на спрощеній системі оподаткування: з 1 липня 2015 року – для платників третьої групи, з 1 січня 2016 року – платників другої групи. Зазначена норма не стосується платників, які здійснюють діяльність на ринках та через засоби пересувної роздрібної мережі.

Водночас, для тих платників третьої та другої груп, які з 1 січня 2015 року до 30 червня 2015 року почнуть застосовувати у власній господарській діяльності зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій, законодавством передбачено звільнення від перевірок на дотримання норм порядку застосування РРО до 1 січня 2017 року.

 

З початку року платникам Дніпропетровщини в автоматичному режимі відшкодовано понад 72 млн. грн. ПДВ

На протязі січня – березня 2015 року платникам Дніпропетровського регіону відшкодовано майже 207 млн. грн. податку на додану вартість, з них за процедурою автоматичного відшкодування – понад 72 млн. грн.

Слід відзначити, що з початку року дніпропетровському бізнесу ПДВ відшкодовано більш, як на 120 млн. грн., у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Загалом, автоматичне відшкодування ПДВ отримали 20 суб’єктів господарювання регіону.

Нагадуємо, що з 01.01.2015 року затверджені додаткові критерії в механізмі автоматичного бюджетного відшкодування податку на додану вартість. Зокрема, такими критеріями є:

- наявність необоротних активів, залишкова балансова вартість яких на звітну дату за даними податкового обліку перевищує у 3 рази суму ПДВ, заявлену до відшкодування;

- здійснення операції за «0» нульовою ставкою, питома вага яких протягом попередніх 12 (раніше 3) звітних податкових періодів (місяців) сукупно становить не менше 40 відс. загального обсягу поставок, або здійснення інвестиції в необоротні активи у розмірах не менше ніж 3 мільйони гривень протягом останніх 12 календарних місяців.

 

Оперативники ДФС викрили махінації з електронними коштами на 6 млн. дол. США

Оперативниками ДФС у Черкаській області викрито громадянина, який здійснював  крадіжки грошових коштів клієнтів країн Євросоюзу через незаконне втручання в роботу автоматизованих систем Інтернет-банкінгу.

У подальшому електронні кошти переводились за допомогою мережі Інтернет через установи міжнародних платіжних систем на банківські рахунки та електронні гаманці, відкриті в Україні на підставних осіб.

Завдяки таким махінаціям правопорушник привласнив близько 6 млн. доларів США.

За вказаним фактом відносно зазначеного громадянина зареєстровано кримінальне провадження за ч.3 ст.209 КК України.

 

У Києві ліквідовано конвертцентр з обігом 2,9 млрд. гривень

Оперативники ДФС ліквідували «конвертаційний центр», який надавав послуги підприємствам реального сектору економіки м. Києва та інших регіонів України з формування незаконного податкового кредиту і переведення безготівкових коштів у готівку.

Для прикриття незаконної діяльності учасниками «конвертаційного центру» використовувались 112 «транзитно-конвертаційних» підприємств, зареєстрованих у м. Києві та Київській області.

Схема конвертації полягала в наступному: безготівкові грошові кошти підприємств реального сектору економіки надходили на рахунок у вигляді оплати за роботи та послуги, після чого ці кошті знімались готівкою та повертались «клієнтам» за винятком відсотків за конвертацію.

Встановлено, що послугами центру користувались понад 200 підприємств - вигодонабувачів.

Загальний обіг коштів склав 2,9 млрд. гривень, ймовірні втрати бюджету з ПДВ становлять 486 млн. гривень.

Проведено 19 обшуків в офісах центру і підприємств – вигодонабувачів, за місцями проживання фігурантів центру, у їх транспортних засобах. За результатами обшуків вилучено готівкові кошти у сумі понад 10 тис. доларів США, 29 тис. грн. та речові докази, що свідчать про протиправну діяльність.

 

Протягом січня-березня більшість зовнішньоторговельних операцій Україна проводила з країнами Європейського Союзу

За оперативними даними ДФС, протягом січня-березня 2015 року загальний зовнішньоторговельний обіг України склав 18,7 млрд. дол. США. Наша держава здійснювала зовнішньоторговельні операції з партнерами із 200 країн світу.

Так, до країн Європейського Союзу частка експорту товарів склала 35%, а імпорту – 41%, тоді як до країн Співдружності Незалежних Держав –18% та 25% відповідно.

За вказаний період наша країна імпортувала товарів на 9,2 млрд. дол. США. Імпортні операції у переважній більшості проводилися з Росією (18%), Китаєм (12%), Німеччиною (11%), Білоруссю (6%) та Польщею (5%).

Найбільші суми платежів до державного бюджету з імпорту сплачено з таких товарів, як нафта або нафтопродукти (18,4% загальної суми сплати); автомобілі легкові та інші моторні транспортні засоби (4,4%); вугілля кам’яне, антрацит (4,1%); інсектициди, родентициди, фунгіциди, гербіциди, дезінфекційні засоби (3,5%) тощо.

Протягом вказаного періоду експортовано товарів на 9,5 млрд. дол. США. Більшість товарів експортувалися до Росії (11%), Туреччини та Китаю (по 7%), Єгипту та Італії (по 6%), Польщі (5%).

Найбільші суми мита з експорту сплачено по таких товарах:  відходи та брухт чорних металів, шихтові зливки (частка мита з товару в загальній сумі мита – 76,3%); велика рогата худоба, жива (11,4%); насіння льону (6,8%).

 

У першому кварталі 2015 року Контакт-центром ДФС надано понад 396 тис. відповідей на запитання платників

Протягом січня – березня поточного року Контакт-центром Державної фіскальної служби України надано відповіді на 396,4 тис. запитань суб`єктів господарювання та громадян.

Більшість відповідей, а саме 381,8 тис., було надано телефоном. Також відповіді надавались електронною поштою та факсом – 12,4 тис. відповідей. Крім того 2,2 тис. відповідей було надано з використанням автовідповідача.

Найчастіше суб`єкти господарювання та громадяни зверталися з питань оподаткування податком на додану вартість, сплати податку на доходи фізичних осіб, єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування та оподаткування прибутку підприємств.

Для уникнення множинного трактування законодавства та надання заявнику максимально конкретної та повної відповіді використовується База знань.

Це автоматизована база, яка містить найбільш типові питання, які виникають у платників податків та громадян, та відповіді на них. Станом на 1 квітня 2015 року База знань налічує 12,5 тис. запитань – відповідей, що постійно оновлюються та підтримуються в актуальному стані. Протягом звітного періоду за використанням зазначеного ресурсу платникам податків було надано 222 письмові консультації.

Скористатися Базою знань можна на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Запитання-відповіді» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (http://zir.minrd.gov.ua).

 

Щодо заповнення реквізитів розрахункових документів при перерахуванні коштів на рахунки в системі електронного адміністрування ПДВ

Відповідно до статті 2001 Податкового кодексу України з 1 січня 2015 року платникам податку на додану вартість автоматично відкриваються рахунки в системі електронного адміністрування ПДВ.

Рахунок у системі електронного адміністрування ПДВ – це рахунок, відкритий платнику податку в Держказначействі, на який таким платником перераховуються кошти з власного поточного рахунка у сумі, необхідній для досягнення розміру суми, на яку платник податку має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, а також у сумі, необхідній для сплати до бюджету узгоджених податкових зобов’язань.

Нікопольська ОДПІ повідомляє платникам реквізити отримувача, які необхідно зазначати у платіжних дорученнях при перерахуванні коштів з власного поточного рахунку на електронний рахунок у системі електронного адміністрування ПДВ:

– у полі «Отримувач» необхідно заповнювати назву платника;

– у полі «Код» необхідно заповнювати податковий номер платника податку, за яким ведеться облік у контролюючих органах;

– у полі «Банк отримувача» необхідно заповнювати «Казначейство України (ел. адм. подат.)»;

– у полі «Код банку» необхідно заповнювати «899998»;

– у полі «№ рахунку» необхідно заповнювати номер рахунку, вказаний в електронному повідомленні про відкриття рахунку в системі електронного адміністрування ПДВ або отриманий в Центрі обслуговування платників за основним місцем обліку.

Крім того, зазначаємо, що поле «Призначення платежу» такого платіжного доручення необхідно заповнювати згідно з вимогами щодо заповнення реквізитів розрахункових документів, викладених у додатку 8 до Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої Постановою Національного банку України від 21.01.2004 року №22.

Наприклад, у полі «Призначення платежу» зазначається:

*;101;код ЄДРПОУ;ПДВ за лютий 2015 р.;;;

 

ДО УВАГИ ПЛАТНИКІВ!

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що в зв’язку з внесеними змінами до Податкового кодексу України починаючи з першого звітного періоду 2015 року (січень, І квартал) формування податко- вого кредиту у платників ПДВ відбувається на підставі електронних податкових наклад- них та обмежених випадках готівкових розрахунків/ документів (п.198.6 ст. 198 Кодексу) і податкових накладних, які складені постачальником товарів/ послуг у січні 2015 року.

Податкові накладні, складені з 1 січня 2015 року та своєчасно зареєстровані в ЄРПН, включаються до складу податкового кредиту того звітного періоду, на який припадає дата їх складання (п.198.3 ст.198 Кодексу).

Податкові накладні, складені з 1 січня 2015 року, зареєстровані в ЄРПН з порушенням терміну їх реєстрації, відносяться до податкового кредиту за звітний податковий період, в якому податкову накладну зареєстровано в ЄРПН, але не більше ніж 180 календарних днів з дати їх складання.

З урахуванням змін, внесених до пункту 198.6 статті 198 розділу V Кодексу, з 1 січня 2015 року втратила чинність норма щодо збереження права на включення до податкового кредиту суми ПДВ на підставі отриманих податкових накладних протягом 365 календарних днів з дати складання податкової накладної.

Платники, які не включили податкові накладні, складені до 1 січня 2015 року, до складу податкового кредиту відповідних періодів, можуть реалізувати своє право на формування податкового кредиту виключно шляхом подання уточнюючих розрахунків за відповідні звітні періоди, з урахуванням вимог пункту 198.2 статті 198 розділу V Кодексу.

Таким чином, до складу податкового кредиту декларації з ПДВ за січень п. р. платник не має права включити суми ПДВ по податкових накладних минулих періодів.

 

Розрахунок коригування до податкової накладної, що виписана покупцю – неплатнику ПДВ потрібно реєструвати в ЄРПН

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що відповідно до п. 3 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженного Постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1246 із змінами та доповненнями реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних підлягають податкові накладні та/або розрахунки коригування (у тому числі ті, що не видаються отримувачу (покупцю) товарів (послуг) та залишаються у їх постачальника (продавця); складені під час отримання послуг від нерезидента, місцем постачання яких визначено митну територію України; складені в межах виконання угод про розподіл продукції; складені за операціями з постачання товарів (послуг), які звільнені від оподаткування) незалежно від суми податку на додану вартість, зазначеної в одній податковій накладній чи розрахунку коригування.

Розрахунок коригування, складений платником податку до податкових накладних, які не видаються отримувачу (покупцю) товарів (послуг), а також складених під час отримання послуг від нерезидента, місцем постачання яких визначено митну територію України, підлягають реєстрації таким платником податку.

 

Типові помилки при користуванні РРО

Під час проведення розрахункових операцій іноді виникають помилки, які можуть призвести до значних штрафів. Виправити помилки, допущені під час проведення розрахункових операцій, не завжди просто, але можливо. Нікопольська ОДПІ звертає увагу на наступне.

Якщо у фіскальному режимі РРО під час реалізації товарів було вибито чек, у якому неправильно зазначено кількість товару суб'єкту господарювання необхідно скасувати помилково проведену суму роздрукувавши ще один чек, у якому зазначається помилково вибита сума зі знаком «–», тобто у фіскальній пам'яті РРО реєструється від’ємна сума розрахунків або застосувати операцію «Службова видача» на суму вибитого чека скасувавши проведення помилкової суми через РРО. Після цього касир повинен роздрукувати чек із потрібною (виправленою) сумою та видати чек покупцеві. Нікопольська ОДПІ звертає увагу на необхідності складання акта про скасування помилково проведеної через РРО суми (якщо сума операції перевищує 100 грн.). Форма акта може бути довільною, але містити інформацію про помилкову суму проведених розрахунків і реквізити помилково вибитого чека та дані про товар, який передбачалося продати.

Після складання акт або передається до центральної бухгалтерії, або прикріпляється до останньої сторінки КОРО (якщо в суб'єкта господарювання немає бухгалтерії). Строк зберігання такого акта – не менше трьох років.

 

Скасування реєстрації касового апарату

Нікопольська ОДПІ нагадує, що перед скасуванням реєстрації РРО до територіального органу ДФС необхідно подати заяву про скасування реєстрації суб’єкт господарювання, довідку Центра обслуговування операторів про розпломбування РРО (крім випадків установлення невідповідності конструкції та програмного забезпечення РРО документації виробника) та повертає територіальному органу ДФС реєстраційне посвідчення. У заяві про скасування реєстрації зазначається спосіб отримання довідки про скасування реєстрації РРО за формою № 6-РРО: поштою або безпосередньо в територіальний орган ДФС.

 

Електронна касова книга

Нікопольська ОДПІ нагадує, що підприємства за умови забезпечення належного зберігання касових документів можуть вести касову книгу в електронній формі за допомогою комп’ютерних засобів. Програмне забезпечення, за допомогою якого ведеться касова книга, має забезпечувати візуальне відображення і роздрукування кожної з двох частин аркуша касової книги («Вкладний аркуш касової книги» та «Звіт касира»), які за формою і змістом мають відтворювати форму та зміст касової книги в паперовій формі.

Записи в касовій книзі мають робитися до початку наступного робочого дня (тобто із залишками на кінець попереднього дня), а також містити всі реквізити, що передбачені формою касової книги. Сторінки касової книги мають нумеруватися автоматично в порядку зростання з початку року.

У разі роздрукування «Вкладного аркуша касової книги» у кінці місяця має автоматично роздруковуватися загальна кількість аркушів касової книги за цей місяць, а в разі роздрукування в кінці року - їх загальна кількість за рік.

Після роздрукування «Вкладного аркуша касової книги» і «Звіту касира» касир зобов’язаний перевірити правильність складання цих документів, підписати їх і передати «Звіт касира» разом з відповідними касовими документами до бухгалтерії під підпис у «Вкладному аркуші касової книги».

«Вкладний аркуш касової книги» протягом року зберігається касиром окремо за кожний місяць. Після закінчення календарного року (або залежно від потреби) «Вкладний аркуш касової книги» формується в підшивки в хронологічному порядку. Загальна кількість аркушів за рік засвідчується підписами керівника і головного бухгалтера підприємства - юридичної особи, а підшивки формуються в книгу, яка скріплюється відбитком печатки підприємства (юридичної особи). Після закінчення календарного року касова книга на електронних носіях має передаватися для зберігання відповідно до законодавства України.

 

Хто є платником екологічного податку з 01.01.2015 року

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що відповідно до п. 240.1 ст. 240 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платниками екологічного податку є суб’єкти господарювання, юридичні особи, що не провадять господарську (підприємницьку) діяльність, бюджетні установи, громадські та інші підприємства, установи та організації, постійні представництва нерезидентів, включаючи тих, які виконують агентські (представницькі) функції стосовно таких нерезидентів або їх засновників, під час провадження діяльності яких на території України і в межах її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони здійснюються:

викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення;

скиди забруднюючих речовин безпосередньо у водні об’єкти;

розміщення відходів (крім розміщення окремих видів (класів) відходів як вторинної сировини, що розміщуються на власних територіях (об’єктах) суб’єктів господарювання);

утворення радіоактивних відходів (включаючи вже накопичені);

тимчасове зберігання радіоактивних відходів їх виробниками понад установлений особливими умовами ліцензії строк.

При цьому розміщення відходів - постійне (остаточне) перебування або захоронення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи об’єктах (місцях розміщення відходів, сховищах, полігонах, комплексах, спорудах, ділянках надр тощо), на використання яких отримано дозволи уповноважених органів (п.п. 14.1.223 п. 14.1 ст. 14 ПКУ).

 

Про деякі зміни до Закону України „Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування”

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що Закон України від 02 березня 2015 року № 219-VІІІ „Про внесення змін до розділу VІІІ „Прикінцеві та перехідні положення” Закону України „Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування” (щодо зменшення навантаження на фонд оплати праці)” (далі – Закон № 219), який набрав чинності з 13 березня 2015 року та яким передбачено більш лояльні умови, надав значній кількості роботодавців право на застосування понижуючого коефіцієнта, понижуючої ставки єдиного внеску.

Водночас виникають питання щодо практичного застосування норм Закону № 219. Перш за все необхідно визначитись з якого періоду застосовувати нові норми. Враховуючи, що обчислення єдиного внеску здійснюється на підставі бухгалтерських та інших документів, відповідно до яких провадиться нарахування (обчислення) або які підтверджують нарахування (обчислення) виплат (доходу), на які відповідно до Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI ,,Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування” (далі – Закон № 2464) нараховується єдиний внесок за календарний місяць та з огляду на те, що Закон № 219 набрав чинності з 13 березня 2015 року, застосовувати понижуючий коефіцієнт за новими правилами можна при нарахуванні заробітної плати (доходів) за весь березень 2015 року.

При розрахунку понижуючого коефіцієнта показники за 2014 рік визначаються на підставі звітності платника єдиного внеску, поданої відповідно до вимог Закону № 2464. Отже, на сьогодні всі показники за 2014 рік визначаються на підставі таблиці 1 Додатка 4 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міндоходів від 09.09.2013 № 454, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20.09.2013 за № 1628/24160 (далі – Порядок).

Варто зазначити, що понижуючий коефіцієнт застосовується у тому числі при нарахуванні заробітної плати (доходів) фізичним особам з джерел не за основним місцем роботи, тобто нарахована заробітна плата (дохід) сумісникам також включається для розрахунків понижуючого коефіцієнта.

Найпоширеніші питання щодо застосування понижуючого коефіцієнта висвітлені у листі ДФС України  від  09.04.15 №12518/7/99-99-17-03-01-17 „Про надання роз'яснення”

 

Незалежна професійна діяльність та ЄСВ

Нікопольська ОДПІ звертає увагу осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, а саме: наукову, літературну, викладацьку, артистичну, художню, освітню, медичну, юридичну практику (в тому числі адвокатську, нотаріальну діяльність) також релігійну (місіонерську), іншу подібну діяльність, що з 01 січня 2015 року у випадку якщо вони отримують дохід від зазначеної діяльності − то вважаються платниками єдиного внеску. Обов'язок сплати внеску не залежить від того чи є вони одночасно найманими працівниками або підприємцями.

 

Декларуй – Україну будуй!

Нікопольська ОДПІ нагадує, що триває кампанія декларування доходів та нагадує, що до декларування підлягають доходи отримані у минулому році у вигляді спадщини, від здавання в найм нерухомого майна, від продажу об’єктів рухомого та нерухомого майна, інвестиційний прибуток, доходи, отримані за кордоном тощо. Нікопольська ОДПІ звертається до всіх, хто ще не задекларував свої доходи завітати та зробити благо для країни.

 

Іноземні доходи до декларування!

Нікопольська ОДПІ нагадує фізичним особам, які є громадянами України та працюють, тимчасово або постійно за кордоном, про необхідність декларувати доходи, отримані як із джерел в Україні, так і іноземні доходи. Платник податку може зменшити суму річного податкового зобов'язання на суму податків, сплачених за кордоном, згідно з нормами міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України. Він визначає суму такого зменшення за зазначеними підставами у річній податковій декларації.

 

Доходи від продажу об’єктів інтелектуальної власності підлягають декларуванню

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що у разі, якщо громадянин у 2014 році отримав доходи від продажу об’єктів інтелектуальної (промислової) власності, тобто роялті, такий громадянин зобов’язаний до 1 травня року 2015 року подати декларацію про майновий стан і доходи та сплатити податок на доходи фізичних осіб.

Доходи від продажу об’єктів інтелектуальної (промислової) власності та прирівняні до них права, доходи у вигляді сум авторської винагороди, іншої плати за надання права на користування або розпорядження іншим особам нематеріальним активом (твором науки, мистецтва, літератури або іншими нематеріальними активами), у тому числі доходи отримані спадкоємцями власника такого нематеріального активу, оподатковуються відповідно до норм Податкового кодексу України.

Зазначений дохід оподатковується податком на доходи за ставкою 15 відсотків. Якщо база оподаткування в календарному місяці перевищує десятикратний розмір мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного податкового року, тобто 12180 грн., до суми такого перевищення застосовується ставка 17 відсотків.

Сума податкового зобов’язання, зазначена в податковій декларації, сплачується громадянами самостійно до 1 серпня 2015 року.

 

Щодо проведення перевірок в рамках Закону України «Про очищення влади»

З метою дотримання кадровими службами органів державної влади, місцевого самовряду- вання, державних, в т.ч. казенних, підприємств оборонно-проми- слового комплексу тощо (перелік визначено ст.2 Закону України «Про очищення влади» від 16.09.14 №1682-VІІ, (далі - Закону України №1682) законодавчих та нормативних документів згідно яких направляються запити про проведення перевірки достовірності відомостей, передбачених пунктом 2 частини п’ятої статті 5 Закону України №1682 ГУ ДФС у Дніпропетровській області повідомляє наступне.

Розпорядженням КМУ від 16.10.14 №1025-р затверджено план проведення перевірок відповідно до Закону України №1682.

В теперішній час кадровими службами зазначених установ та організацій відповідно до Закону України №1682, Постанови КМУ «Деякі питання реалізації Закону України «Про очищення влади» від 16.10.14 №563 (далі - Постанова №563) надсилаються запити про проведення перевірки у тому числі і до органів Державної фіскальної служби України (далі –ДФС України).

Постановою №563 затверджено порядок проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборони, передбачених частинами 3 і 4 ст.1 Закону України №1682, визначено форми заяв про проведення перевірки, запиту про проведення перевірки, повідомлення про початок проходження перевірки та форми довідки, яка складається за результатами такої перевірки. Постановою №563 також затверджено перелік органів, що проводять перевірку достовірності відомостей.

Відповідно пунктів 19, 20 Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України №1682, затвердженого Постановою №563, запит про проведення перевірки достовірності відомостей щодо наявності майна (майнових прав) та відповідності вартості майна (майнових прав), зазначеного (зазначених) у декларації, поданій особою, яка підлягає перевірці, за минулий рік, набутого (набутих) за час перебування на посадах, зазначених у пунктах 1-10 частини першої статті 2 Закону України № 1682, доходам, отриманим із законних джерел, надсилається до органів ДФС разом з копією декларації особи, яка підлягає перевірці, засвідченою кадровою службою органу, в якому проводиться перевірка.

ДФС проводить перевірку в порядку, визначеному Мінфіном.

Порядок проведення перевірки достовірності відомостей, передбачених пунктом 2 частини п’ятої статті 5 Закону України №1682 затверджений Наказом Міністерства фінансів України від 03.11.2014 №1100 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 04.11.2014 за №1385/26162 (далі-Порядок) та визначає процедуру проведення перевірки органами ДФС України.

Пунктом 2 Порядку визначено, що перевірки проводяться апаратом ДФС України, а також її територіальними органами ДФС України (державними податковими інспекціями) за місцем проживання особи, стосовно якої проводиться перевірка.

Таким чином, перевірки достовірності відомостей, передбачених пунктом 2 частини п’ятої статті 5 Закону України № 1682 проводяться на підставі отриманого запиту про проведення перевірки та копії декларації апаратом Державної фіскальної служби України щодо посадових осіб, перелік яких визначений п.2 Порядку; територіальними органами ДФС (державними податковими інспекціями) інших зазначених у частині першій статті 2 Закону України №1682 осіб за місцем їх проживання.

Відповідні документи державними установами (організаціями) щодо перевірок інших зазначених у частині першій статті 2 Закону України № 1682 осіб слід надсилати до державних податкових інспекцій у містах та районах за адресою їх проживання. Адреси державних податкових інспекцій можна отримати на офіційному сайті Державної фіскальної служби України та суб-сайті Головного управління ДФС у Дніпропетровської області.

 

Терміни розрахунків за експортно-імпортними операціями у сфері ЗЕД

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що згідно зі ст. 1. Закону України від 23 вересня 1994 року № 185/94-ВР «Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 185) виручка резидентів у іноземній валюті підлягає зарахуванню на їх валютні рахунки в уповноважених банках у строки виплати заборгованостей, зазначені в контрактах, але не пізніше 180 календарних днів з дати митного оформлення (виписки вивізної вантажної митної декларації) продукції, що експортується, а в разі експорту робіт (послуг), прав інтелектуальної власності – з моменту підписання акта або іншого документа, що засвідчує виконання робіт, надання послуг, експорт прав інтелектуальної власності. Перевищення зазначеного строку потребує висновку центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері економічного розвитку.

Імпортні операції резидентів, які здійснюються на умовах відстрочення поставки, в разі, коли таке відстрочення перевищує 180 календарних днів з моменту здійснення авансового платежу або виставлення векселя на користь постачальника продукції (робіт, послуг), що імпортується, потребують висновку центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері економічного розвитку (ст. 2 Закону № 185).

Разом з тим, відповідно до змін, внесених Законом України від 06 листопада 2012 року № 5480-VI «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення інструментів впливу на грошово-кредитний ринок» до Закону № 185, які набрали чинності з 17.11.2012, Національний банк України має право запроваджувати на строк до шести місяців інші строки розрахунків, ніж ті, що визначені ч. 1 ст. 1 та ст. 2 Закону № 185.

Зокрема, п. 1 постанови Правління Національного банку України від 03 березня 2015 року № 160 «Про врегулювання ситуації на грошово-кредитному та валютному ринках України» (далі – постанова № 160) встановлено, що розрахунки за операціями з експорту та імпорту товарів, передбачені в ст. 1 та ст. 2 Закону № 185, здійснюються у строк, що не перевищує 90 календарних днів.

Постанова набрала чинності з 04 березня 2015 року та діє до 03 червня 2015 року включно (п. 9 постанови № 160).

З урахуванням викладеного, починаючи з 04.03.2015 на період до трьох місяців розрахунки за операціями з експорту та імпорту товарів (робіт, послуг), передбачені в ст. 1 та ст. 2 Закону № 185, здійснюються у строк, що не перевищує 90 календарних днів.

 

Власникам нерухомості розташованої в зоні АТО

Нікопольська ОДПІ нагадує, що власники нерухомості, розташованої в зоні АТО, не звільняються від подання звітності та сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Для правильності нарахування податкового зобов'язання рекомендуємо звернутися до територі- ального органу ДФС за місцем проживання.

З 1 квітня 2014 року для нарахування податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, базою оподаткування визначено загальну площу об’єкта оподаткування.

Не є об’єктом оподаткування:

- житлова нерухомість непридатна для проживання, в тому числі у зв'язку з аварійним станом, визнана такою згідно з рішенням сільської, селищної, міської ради;

- об'єкти нежитлової нерухомості, які використовуються суб'єктами господарювання малого та середнього бізнесу, що провадять свою діяльність в малих архітектурних формах та на ринках;

- будівлі промисловості, зокрема виробничі корпуси, цехи, складські приміщення промислових підприємств;

- будівлі, споруди сільськогосподарських товаровиробників, призначені для використання безпосередньо у сільськогосподарській діяльності;

- об'єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності громадських організацій інвалідів та їх підприємств.

 

Законодавчі зміни щодо оцінки майна для цілей оподаткування

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що 4 квітня 2015 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 146, яка внесла зміни у процес оцінки майна та майнових прав для цілей оподаткування.

Так, у Національному стандарті № 1 "Загальні засади оцінки майна і майнових прав", затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 10 вересня 2003 р. № 1440 зазначено, що у разі визначення оціночної вартості майна суб'єктами оціночної діяльності - суб'єктами господарювання для цілей, передбачених Податковим кодексом України, базою оцінки є ринкова вартість такого майна.

У постанові Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2014 р. № 358 "Про проведення оцінки для цілей оподаткування та нарахування і сплати інших обов'язкових платежів, які справляються відповідно до законодавства"  змінено назву на "Деякі питання реалізації положень Податкового кодексу України щодо оцінки майна". Даним Урядовим документом встановлено, що визначення оціночної вартості здійснюється:

- суб'єктами оціночної діяльності - суб'єктами господарювання, які відповідають вимогам, установленим Законом України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні", і мають сертифікат суб'єкта оціночної діяльності за напрямом та спеціалізацією, що відповідають об'єкту оцінки;

- суб'єктами оціночної діяльності у сфері оцінки земель, які відповідають вимогам, установленим Законом України "Про оцінку земель", і мають ліцензію на виконання землеоціночних робіт (земельної ділянки як окремого об'єкта правочину).

 

Спецвикористання води якщо приміщення передано в оренду

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що суб’єкт господарювання, який має дозвіл на спеціальне водокористування (або договір на поставку води з водокористувачем-постачальником) у разі передання у користування на підставі договору оренди приміщень іншому суб’єкту господарювання є платником рентної плати за весь обсяг фактично використаної води, у тому числі води, використаної орендарем). У разі отримання орендарем окремого дозволу на спец водокористування чи укладання окремого договору на поставку води, рентна плата обчислюється та сплачується безпосередньо орендарем. Якщо ж орендар самостійно уклав договір на поставку води з водопостачальником, але використовує воду для задоволення виключно власних питних і санітарно-гігієнічних потреб, то він не є платником рентної плати.

 

Військовий збір з пенсії

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що до 1 січня 2015 року виплата пенсії не включалася до переліку доходів які підлягали оподаткуванню. До загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку у 2015 році не включається сума пенсії (включаючи суму її індексації, нараховану відповідно до закону), у розмірі 3654 грн. (1218 гривень х 3), вартість дарунків, яка не перевищує розмір 609 грн., та сума виплат, що здійснюються за рішенням професійної спілки на користь члена такої професійної спілки, яка не перевищує розмір 1710 грн., то сума таких доходів не є об'єктом оподаткування військовим збором.

Якщо сума пенсії (включаючи суму їх індексації, нараховану відповідно до закону), вартість дарунків та сума виплат, що здійснюються за рішенням професійної спілки на користь члена такої професійної спілки, перевищує у 2015 році зазначені розміри, то частини таких перевищень включаються до загального місячного (річною) оподатковуваного доходу платника податку та оподатковуються військовим збором за ставкою 1,5 відсотка.

 

Платникам єдиного податку про сплату військового збору!

Відповідно до прийнятого Закону України від 02 березня 2015 № 211-VIII “Про внесення змін до Податкового кодексу України” (далі – Закон № 211) внесено доповнення підпунктом 1.7 до пункту 161 підрозділу 10 розділу XX Податкового кодексу України (далі – Кодекс), яким тимчасово запроваджено військовий збір.

Зокрема, згідно з підпунктом 1.7. “Звільняються від оподаткування збором доходи, що згідно з розділом IV Кодексу не включаються до загального оподатковуваного доходу фізичних осіб (не підлягають оподаткуванню, оподатковуються за нульовою ставкою), крім доходів, зазначених у підпунктах 165.1.2, 165.1.18, 165.1.25, 165.1.51, 165.1.52 пункту 165.1 статті 165 Кодексу”.

Оскільки, підпунктом 165.1.36 пункту 165.1 статті 165 Кодексу встановлено що, дохід фізичної особи – підприємця, з якого сплачується єдиний податок згідно із спрощеною системою оподаткування не включається до розрахунку загального місячного (річного) оподатковуваного доходу, то відповідно категорія осіб, які знаходяться на спрощеній системі оподаткування звільняються від нарахування та сплати військового збору.

 

Порядок отримання ліцензій на роздрібну торгівлю алкоголем

Нікопольська ОДПІ нагадує, що для отримання ліцензії суб’єкти господарювання мають надати:

- заяву;

- платіжне доручення з відміткою штампа банку;

- документ, що посвідчує особу (для фізичних осіб);

- довіреність, що уповноважує представника заявника на отримання ліцензії.

Плата за ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, крім сидру та перрі (без додання спирту), становить 8000 гривень на кожний окремий, зазначений в ліцензії електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій), що знаходиться у місці торгівлі, а на території сіл і селищ, за винятком тих, що знаходяться у межах території міст, - 500 гривень. Нагадуємо, що прийом та видача документів для оформлення ліцензій (дублікатів) на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами здійснюється в ГУ ДФС у Дніпропетровській області за адресою: м. Дніпропетровськ, вул. Сімферопольська, 17-а, а також в 2 залі Центру обслуговування платників Нікопольської ОДПІ.


Сектор комунікацій

Категория: Область | Просмотров: 653 | Добавил: admin
Всего комментариев: 0
avatar