Покров Понедельник 23.10.17, 07:11
Информационный портал города Оджоникидзе - Главная
Главная » 2015 » Февраль » 18 » Нікопольська ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області інформує
00:37
Нікопольська ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області інформує

За останню декаду число учасників податкового компромісу подвоїлось, – Ігор Білоус

«Закон щодо податкового компромісу є доцільним і надзвичайно своєчасним, що засвідчує зростаюча активність участі бізнесу у процедурі, передбаченій законодавчим актом. З часу набуття ним чинності минуло 24 дні, причому за останню декаду число бажаючих досягти компромісу подвоїлось», - зазначив Голова Державної фіскальної служби України Ігор Білоус на зустрічі з журналістами.

За його словами, станом на ранок 9 лютого відповідно до процедури застосування податкового компромісу 305 платників податків подали до органів Державної фіскальної служби заяви та уточнюючі розрахунки. Цими документами податкові зобов’язання платників збільшено на 1557,6 млн. грн., у тому числі, з податку на прибуток підприємств – на 800,5 млн. гривень, з податку на додану вартість – на 757,1 млн. грн.

Відповідно до поданих розрахунків, сплаті підлягає 77,9 млн. грн. Із них на сьогодні до державного бюджету вже сплачено 5,7 млн. грн.

При цьому переважна більшість платників, які вже звернулися із заявами до органів ДФС, 265 із 305, висловили бажання досягти податкового компромісу щодо неузгоджених сум зобов’язань, визначених у податкових повідомленнях-рішеннях за результатами раніше проведених документальних перевірок, у тому числі сум, щодо яких триває процедура судового або адміністративного оскарження.

У ДФС переконані, що ця категорія платників стане чисельною групою потенційних учасників податкового компромісу. Так, на сьогодні 17 тисяч платників мають ризики, пов’язані з участю у схемах з ухилення від оподаткування. Сума несплаченого податку на додану вартість за позивними заявами до платників за останні три роки сягнула 100 млрд. гривень. Приблизно таку ж суму складають недоплати з податку на прибуток підприємств.

«Участь у податковому компромісі передусім вигідна платникам, відносно яких відкрито кримінальне провадження. Досягнення ними компромісу означатиме закриття кримінальних справ та їхнє вилучення з Єдиного реєстру досудових розслідувань,– пояснив Ігор Білоус. – І оскільки дії платників буде декриміналізовано, виключається й відкриття справ щодо підробки ними податкових декларацій, яких остерігається чимало бізнесменів».

Отже, платники податків, вважає глава ДФС, мають унікальну можливість до 16 квітня поточного року (останнього дня терміну, відведеного законом для подання платниками податків відповідної заяви в органи ДФС) уточнити оскаржувані суми та взяти участь у процедурі податкового компромісу.

«Ми централізували роботу із застосування податкового компромісу, щоб запобігти можливим розбіжностям у тлумаченні норм законодавства в територіальних фіскальних органах та унеможливити корупційні прояви в окремих регіонах, – підкреслив очільник Державної фіскальної служби. – Ми також готові залучити представників громадських інститутів до роботи в комісії з питань податкового компромісу, що діє в центральному офісі, з метою підвищення довіри бізнесу до самої процедури. Прагнемо зробити весь процес прозорим і зрозумілим, тому орієнтуємо наш інформаційно-сервісний центр на роз’яснення будь-яких питань щодо податкового компромісу».

 

Ігор Білоус зустрівся з представниками Інвестиційної ради

«Сьогодні основною проблемою є стабілізація та відродження економіки. Над цим завданням потрібно активно працювати у рамках прийнятих новацій у податковій сфері. У нас є небагато часу, щоб підкоригувати прийняті закони, оптимізувати їх та зробити кращими. І це ми повинні робити разом з бізнесом у конструктивному діалозі», – заявив Голова ДФС України Ігор Білоус 6 лютого під засідання Ради з питань стимулювання інвестицій та підприємницької діяльності.

Керівник ДФС, зокрема, зазначив, що термін для внесення законодавчих змін – перший та початок другого кварталу і закликав представників бізнес-спільноти до активної роботи у цьому напрямі.

Оскільки законодавчі зміни вносилися і опрацьовувалися в непростих умовах, деякі норми мають певні неузгодженості, для відпрацювання та врегулювання яких фіскальною службою розроблено низку пропозицій.

Так, зокрема, пропонується переглянути критерії для застосування знижених ставок єдиного внеску для того, щоб більш широке коло роботодавців могли ними скористатися. Крім того, опрацьовується норма щодо рентних платежів з метою її приведення до більшої відповідності міжнародному досвіду оподаткування видобувних підприємств.

Представникам бізнесу також нагадали про можливість скористатися механізмом податкового компромісу, який надає можливість сплатити лише 5 відс. від суми податків, які не були сплачені раніше. При цьому 95 відс. цієї суми вважаються погашеними, а отже – штрафні санкції не нараховуватимуться. Скористатися податковим компромісом можна до 17 квітня 2015 року.

Крім того, з 1 січня запроваджено систему електронного адміністрування ПДВ у тестовому режимі. Протягом І півріччя реєстрація податкових накладних у Єдиному реєстрі здійснюватиметься без будь-яких обмежень. Також, не застосовуватимуться будь-які штрафи у випадку, якщо платник зареєструє податкову накладну протягом 30 календарних днів (15 днів – встановлений термін та ще 15 – порушення терміну). Такий перехідний період триватиме до 1 липня.

Окрім законотворчої роботи, серед основних цілей ДФС на поточний рік Голова ДФС України Ігор Білоус також визначив функціональну реформу відомства, яка передбачає перехід до дворівневої структури, скорочення кількості департаментів та збільшення автоматизації. Фахівці ДФС вже працюють над концепцією майбутніх змін з урахуванням міжнародного досвіду.

 

ДФС та Асоціація ветеранів ДПС і Спілка ветеранів митної служби підписали Угоду про співпрацю та взаємодію

«Сьогодні перед Державною фіскальною службою України стоять важливі завдання – реалізація ухвалених Верховною Радою змін у податковому законодавстві, посилення боротьби з тіньовою економікою та корупцією, активізація конструктивного діалогу з бізнесом і громадськістю. Водночас постала потреба у реформуванні самої ДФС, в удосконаленні її структури, у функціональних змінах відповідно до нових завдань та сучасних викликів. І в цій роботі ми маємо намір повною мірою скористатися нашим важливим, неоціненним резервом – величезним досвідом, набутими навичками та високим фаховим рівнем ветеранів Служби», – зазначив Голова ДФС України Ігор Білоус сьогодні, 10 лютого, під час підписання Угоди про співпрацю та взаємодію між ДФС і всеукраїнськими громадськими організаціями «Асоціація ветеранів державної податкової служби України» та «Спілка ветеранів митної служби України».

Відповідно до Угоди, члени Асоціації та Спілки ветеранів залучатимуться до науково-дослідної та роз’яснювальної роботи, публічного обговорення проектів нормативно-правових актів. Крім того, вони братимуть участь у заходах із забезпечення професійного становлення молодих працівників, формування у них відповідальності за виконання службових обов’язків та дотримання чинного законодавства.

За словами Ігоря Білоуса, ДФС готова залучити потенціал і досвід найкращих фахівців податкової та митної справи, які мають практику впровадження законодавчих змін. Їхні консультації та методична допомога убезпечать молодих, амбітних працівників Служби від помилок і поспішних рішень.

ДФС і ветерани Асоціації та Спілки домовилися, зокрема, співпрацювати за проектами функціонування й розвитку музеїв, створених при органах ДФС, з метою поповнення музейних експозицій новими експонатами, забезпечення виставкової діяльності, лекційного й консультативного обслуговування відвідувачів тощо.

Крім того, ветерани сприятимуть органам ДФС в організації та проведенні культурно-масових, спортивно-оздоровчих і просвітницьких заходів, спрямованих на формування високої податкової та митної культури у громадян, у тому числі майбутніх платників.

 

У січні підприємствам Дніпропетровщини понад 25 млн. грн. ПДВ повернуто «автоматом»

З початку поточного року дніпропетровським платникам ПДВ відшкодовано 61,8 млн. грн., що на 33,3 млн. грн. більше, ніж у січні 2014 року.

При цьому, в автоматичному режимі у першому місяці 2015 року суб’єктам господарювання повернуто 25,7 млн. грн. податку на додану вартість, що на 7,8 млн. грн. більше, ніж за аналогічний період 2014 року.

Про це повідомив начальник ГУ ДФС у Дніпропетровської області Василь Андрухів.

Зберігається позитивна тенденція і щодо збільшення кількості платників, які відповідають критеріям автоматичного бюджетного відшкодування. Сьогодні таких платників в Дніпропетровському регіоні – 19, тоді як у січні 2014 та 2013 років їх було 16 і 12 відповідно.

 

У січні митні платежі Дніпропетровщини становили понад 880 млн. гривень

Дніпропетровською митницею ДФС у січні цього року перераховано до бюджету 888,4 млн. грн. митних платежів. Про це повідомив начальник Дніпропетровської митниці ДФС Костянтин Шалай.

Товарна номенклатура Дніпропетровської митниці ДФС дуже розгорнута. Але, у товарній структурі імпорту можна відокремити товари необхідні для металургійних підприємств, що зумовлено специфікою Дніпропетровського регіону. Так, у січні 2015 року основу імпорту складали вугілля кам’яне (понад 100 млн. грн. митних платежів), хімічні радіоактивні елементи (понад 50 млн. грн. митних платежів), кокс та напівкокс, руди та концентрати марганцеві, поліацетати та поліефіри, нафтопродукти тощо.

В той же час, за рахунок збільшення обсягів ввезення вартісні показники оподаткованого імпорту у порівнянні з минулим роком зросли на 25,6%. Вагові ж обсяги оподаткованого імпорту збільшились у 2,5 рази.

 

ГРАФІК ОСОБИСТОГО ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН

посадовими особами Нікопольської ОДПІ

ГУ Міндоходів у Дніпропетровської області

Дні прийому

Прізвище, ім’я, по батькові, посада

Часи прийому

Понеділок

Ковальчук Віктор Іванович

В.о. начальника Нікопольської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління

Міндоходів у Дніпропетровській області

14.00 – 15.00

 

Руденко Андрій Іванович

т.в.о. начальника ОУ Нікопольської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області

10.00 -13.00

 

Гапич Ірина Віталіївна

начальник юридичного відділу Нікопольської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління  Міндоходів у Дніпропетровській області

15.00 – 18.00

Вівторок

Малиновський Володимир Вікторович

заступник начальника Нікопольської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області

14.00 –16.30

 

Левченко Тетяна Олексіївна

заступник начальника - начальник Марганецького відділення Нікопольської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління

Міндоходів у Дніпропетровській області

14.00 –16.00

 

Пушко Юлія Анатоліївна

начальник управління оподаткування фізичних осіб Нікопольської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області

10.00 - 13.00

Середа

Руденок Вікторія Вікторівна

начальник управління оподаткування та контролю об’єктів і операцій Нікопольської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області

10.00 - 12.30

Четвер

Радецька Вікторія Михайлівна

заступник начальника Нікопольської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області

10.00 - 12.00

 

Рибка Руслана Анатоліївна

заступник начальника – начальник Томаківського відділення Нікопольської державної об’єднаної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області

11.00 - 13.00

 

Продан Наталя Віталіївна

начальник координаційно-моніторингового управління Нікопольської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області

15.00 – 18.00

Пятниця

Желудков Олександр Олександрович

заступник начальника Нікопольської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області

14.00 - 16.00

 

Роденко Павло Анатолійович

начальник управління погашення заборгованостей Нікопольської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області

14.00 -16.30

 

Олексенко Вікторія Вікторівна

начальник управління ІТ та обліку платників Нікопольської об’єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області

15.00 – 17.00

 

 

Примітка:

1. При відсутності одного з керівників прийом проводять інші керівники, які заміщають відсутнього згідно з розподілом обов’язків .

2. Попередній запис на прийом проводиться щоденно за тел. 4-54-29

 

На соціальний захист направлено майже 37 мільйонів гривень єдиного соціального внеску

За січень 2015 року від платників Нікопольщини до бюджету надійшло 36,7 мільйонів гривень ЄСВ - про це повідомив заступник начальника Нікопольської ОДПІ Володимир Малиновський.

«Саме завдяки своєчасній сплаті єдиного внеску громадянам гарантується гідне пенсійне забезпечення, право на соціальний захист у разі нещасних випадків чи професійних захворювань, безробіття та інші виплати», - підкреслив Володимир Малиновський.

Нагадаємо, що на веб-порталі Державної фіскальної служби України працює он-лайн сервіс «Реєстр страхувальників», завдяки якому платники єдиного внеску можуть оперативно отримати дані про взяття на облік, реєстраційний номер платника єдиного внеску та його клас професійного ризику виробництва. Для отримання інформації з Реєстру достатньо знати ім`я, прізвище та по батькові платника, його податковий номер або серію та номер паспорта.

 

Запрошуємо дітей помріяти про майбутнє

«Майбутнє країни – у мріях дитини» - саме так буде називатися цього року Всеукраїнський конкурс дитячої творчості, який покликаний сприяти формуванню економічної грамотності та податкової культури у школярів та зміцненню позитивного іміджу Державної фіскальної служби України.

«Шановні діти! Ми запрошуємо вас здійснити маленький, але важливий крок у доросле свідоме життя, поглибити свої знання з економіки та нашої професії. Зобразити свої мрії про державу, у якій ви зростаєте. Щоб саме завдяки вам всі дорослі жителі Нікопольщини переконалися, що сплачувати податки – це престижно! Тож запрошуємо взяти участь у творчому змаганні» – зауважила Вікторія Радецька.

Діти вікових категорій – 9-11 та 12-15 років можуть подати до Нікопольської ОДПІ свої роботи з податкової та митної тематики у таких напрямках: художні твори; комп’ютерна графіка (анімація); літературні твори. Конкурс проводитиметься у три етапи. Перший етап конкурсу відбуватиметься на районному рівні і триватиме до 15 квітня 2015 року.

Другий етап конкурсу відбудеться у травні й проходитиме на регіональному рівні, де визначатимуться найкращі учнівські роботи. Автори робіт, які посядуть перші місця на другому етапі, стануть лауреатами Всеукраїнського рівня.

Переможці регіональних відбіркових турів візьмуть участь у загальнонаціональному визначенні переможців, що відбуватиметься протягом червня-серпня цього року.

Роботи на конкурс потрібно подавати до Нікопольської ОДПІ, каб.324.

Дізнатися про умови конкурсу та вимоги до творчих робіт можна за телефоном 2-13-41.

 

Орендарям та ріелторам до уваги

Заступник начальника Нікопольської ОДПІ Вікторія Радецька звертається до громадян, які надають в оренду житло з прохання сумлінно задекларувати доходи. Та нагадує особам, які провадять посередницьку діяльність, пов’язану з наданням послуг з оренди нерухомості про необхідність подання інформації за формою №1-ДФ про укладені за вашим посередництвом цивільно-правові договори (угоди) про оренду нерухомості до територіального органу ДФС за місцем своєї реєстрації.

Вікторія Радецька запрошує громадян виконати свій конституційний обов’язок і подати річну податкову декларацію. Громадяни, котрі в минулому році отримували доходи, з яких не було сплачено податок з доходів фізичних осіб, зобов’язані не пізніше 1 травня 2015 року відзвітуватися в податкову інспекцію за місцем реєстрації.

До доходів, що підлягають обов’язковому декларування в цей період, належать:

- доходи , з яких при нарахуванні або виплаті податок не утримувався;

- доходи від особи, яка не є податковим агентом (в тому числі від здачі в оренду власного рухомого чи нерухомого майна, продажу власного майна, продажу власної сільгосппродукції фізичним особам, тощо);

- нецільова благодійна допомога, якщо її загальна сума у 2014 році перевищувала 1710 грн.;

- доходи від двох і більше податкових агентів і при цьому загальна річна сума оподатковуваних доходів, нарахованих такими податковими агентами за 2014 рік перевищила 146160 гривень;

- спадок (подарунки) від осіб, які не є членами сім’ї першого ступеня споріднення;

- доходи від продажу інвестиційних активів, якщо їх вартість у 2014 році перевищує 1710 грн.;

- іноземні доходи.

 

Державна фіскальна служба України роз’яснила зміст податкових реформ

Сьогодні, 11 лютого, у Державній фіскальній службі України відбувся семінар на тему: «Зміни в податковому законодавстві», ініційований Громадською Радою при ДФС України.

У ході семінару учасники обговорили основні напрями податкової реформи: податок на прибуток підприємств, електронне адміністрування ПДВ, Порядок ведення Єдиного реєстру податкових накладних, акцизний податок, справляння рентних платежів, ІТ підтримку адміністрування податкових процесів та особливості справляння місцевих податків і зборів.

Особливу увагу було приділено роз’ясненню основних аспектів оподаткування фізичних осіб, а саме: податку на доходи фізичних осіб, військового збору, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, податку на нерухоме майно та транспортного податку.

Учасників семінару особливо цікавили питання нарахування єдиного соціального внеску, коли працівник суміщає посади або працює неповний робочий день; подання уточнюючих звітностей, зокрема технічна сторона подачі таких звітностей, а також питання визначення розмірів оподаткування нерухомості, в залежності від розмірів площі та територіального знаходження. Серед піднятих питань також було обговорено та роз'яснено на які автомобілі поширюється транспортний податок та механізм його сплати.

Державна фіскальна служба України прагне досягти порозуміння з бізнесом та платниками податків й надалі планує проводити подібні семінари не тільки на центральному рівні, а й в кожному регіоні України.

 

На Дніпропетровщині оперативниками фіскальної служби ліквідовано підпільне виробництво підробленої горілки

Оперативники ДФС у Дніпропетровській області виявили і припинили діяльність вже другого підпільного цеху у поточному році. Фальсифікат цього разу виготовляли у орендованому складському приміщенні глибоко на приватній виробничій території.

Обшук, здійснений співробітниками фіскальної служби показав, що «горе-бізнесмени» налагодили виробництво фальсифікату спиртових напоїв кустарним способом. Але, незважаючи на цей факт «підприємці» щоденно могли виготовляти понад 1000 пляшок сурогату. Залишається тільки здогадуватися, яку шкоду здоров’ю та загрозу життю несла в собі це зілля.

Цех був оснащений усім необхідним: ручними пристроями для закручування кришок на скляні пляшки, кустарним приладом для миття тари тощо. Вилучено також купу металевих кришок, етикеток та контр етикеток з логотипом відомого горілчаного бренду, порожні пляшки для горілчаних виробів, готову продукцію та спирт.

Все приладдя підпільного цеху слідчі ДФС вилучили та передали на відповідне зберігання. Вартість вилученого фальсифікату та інгредієнтів становить майже півмільйона гривень.

Наразі, порушене кримінальне провадження по ч. 2 ст. 204 УК України (незаконне виготовлення, зберігання та збут підакцизних товарів), тривають слідчі дії.

 

Майже 1 млн. грн. штрафів за порушення митних правил перераховано до держбюджету у січні 2015 року

Протягом січня 2015 року митницями Державної фіскальної служби розглянуто 404 справи про порушення митних правил. За результатами розгляду цих справ порушники оштрафовані на суму понад 8,07 млн. грн., з яких перераховано до державного бюджету понад 0,9 млн. грн.

Також у січні поточного року митниками порушено 1 237 справ про порушення митних правил на суму понад 76,4 млн. грн. З них, в 613 справах вилучено предмети правопорушень на суму понад 28,5 млн. грн.

За вартістю серед вилученого майна більшу частку склали промислові товари – понад 12,1 млн. грн., наступну „сходинку рейтингу” посіли транспортні засоби – їх вилучено на суму понад 5,8 млн. грн. Вартість конфіскованих продовольчих товарів та валюти склала майже однакові суми – понад 5,1 та 5,5 млн. грн. відповідно.

Крім того протягом січня 2015 року на розгляд до суду митницями передано 457 справ про порушення митних правил на суму понад 96,7 млн. грн. За результатами розгляду цих справ судом прийнято рішення про конфіскацію предметів правопорушень на суму понад 27,1 млн. грн. та накладено штрафів на суму понад 10 млн. грн.

 

У січні сплачено 11,9 млрд. грн. єдиного внеску

У січні 2015 року фіскальні органи забезпечили надходження єдиного внеску на загальну суму 11,9 млрд. гривень.

Протягом місяця відбулось зменшення надходжень з єдиного внеску по Донецькій та Луганській областях порівняно з січнем минулого року на 1,2 млрд. грн. (- 66,2 відс.), зокрема: по Донецькій обл. – на 0,7 млрд. грн., по Луганській обл. – на 0,4 млрд. гривень.

Нагадаємо, що з 1 січня 2015 року набрав чинності Закон України „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування загальнообов’язкового державного соціального страхування та легалізації фонду оплати праці”.

Відповідно до прийнятих змін, з початку поточного року при нарахуванні заробітної плати (доходів) фізичним особам та/або винагороди за цивільно-правовими договорами діючі ставки єдиного соціального внеску (середньозважена ставка – 41%), застосовуються з коефіцієнтом 0,4 (середньозважена ставка – 16,4%) при виконанні платником одночасно таких умов:

1) загальна база нарахування єдиного соціального внеску за місяць, за який нараховується заробітна плата (дохід) та/або винагорода за цивільно-правовими договорами, в 2,5 рази або більше перевищує загальну середньомісячну базу нарахування єдиного соціального внеску платника за 2014 рік;

(якщо загальна база нарахування єдиного соціального внеску не перевищує в 2,5 рази середньомісячну базу нарахування єдиного соціального внеску платника за 2014 рік, то платник замість коефіцієнту 0,4 застосовує розрахунковий коефіцієнт, що розраховується шляхом ділення загальної середньомісячної бази нарахування єдиного соціального внеску платника за 2014 рік на загальну базу нарахування єдиного соціального внеску за місяць, за який нараховується заробітна плата (дохід) та/або винагорода, за цивільно - правовими договорами (але в будь-якому випадку коефіцієнт не може бути менше 0,4);

2) середня заробітна плата по підприємству збільшилася мінімум на 30 % у порівнянні з середньою заробітною платою за 2014 рік;

3) середній платіж на одну застраховану особу після застосування коефіцієнта складе не менше ніж 700 гривень;

4) середня заробітна плата по підприємству складе не менше трьох мінімальних заробітних плат (у 2015 році – 3 654 грн.).

Детальніше зі змінами у справлянні єдиного внеску можна ознайомитися на веб-порталі ДФС України.

 

У січні українці подали 18 тис. декларацій про майновий стан і доходи

Протягом січня 2015 року  громадянами України подано більше 18 тис. декларацій про майновий стан і доходи. Порівняно з відповідним періодом минулого року кількість звітуючих зменшилась на 15%. У переважній більшості причиною такого скорочення стала тимчасова окупація АР Крим та ситуація, яка склалася у Луганській та Донецькій областях.

Так, порівняно з січнем 2014 року кількість поданих громадянами декларацій по Донецькій області зменшилась майже  на 70% (у 2014 році подано – 2184 декларації, в 2015 – 676), по Луганській області – майже на 75% (в 2014 році подано – 1435 декларацій, в 2015 – 386). У Криму у січні минулого року було подано 1140 декларацій.

Разом з тим, підвищився рівень декларування доходів громадян у Кіровоградській, Львівській, Закарпатській та Харківських областях.

Найбільша кількість громадян подали декларації у м. Києві, Дніпропетровській та Харківській областях.

За даними декларацій, громадянами України задекларовано доходів на загальну суму 1,5 млрд. грн., що в порівнянні з аналогічним періодом минулого року більше на 23%, або на 288,5 млн. грн. До сплати визначено 38,1 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб, що на 15%, або 4,9 млн. грн. більше,  ніж за аналогічний період минулого року.

Правом на отримання податкової знижки скористались майже 5 тис. осіб, задекларована сума податку на доходи фізичних осіб, яка підлягає поверненню, складає 8,6 млн. грн.

Нагадаємо, що кампанія декларування доходів, одержаних протягом 2014 року, розпочалася з 1 січня поточного року. Декларації про майновий стан і доходи платники податків повинні подати до податкової інспекції за місцем своєї податкової адреси.

Граничний термін для платників, які зобов’язані подавати таку декларацію, – 30 квітня 2015 року, які хочуть отримати податкову знижку – 31 грудня 2015 року.

 

ДФС підготовлено касаційну скаргу на рішення Київського апеляційного адміністративного суду

Державною фіскальною службою України підготовлено касаційну скаргу до Вищого адміністративного суду України на рішення Київського апеляційного адміністративного суду, яким ДФС відмовлено у стягненні з ДП «Антонов» заборгованості у розмірі понад 72 млн. грн.

Нагадаємо, що постановою Окружного адміністративного суду м. Києва задоволено адміністративний позов ДФС, третя особа – Міністерство фінансів України, до ДП «Антонов» про стягнення заборгованості за іноземним кредитом, наданим державою або під державні гарантії, у розмірі понад 71 млн. гривень.

Відповідачем було подано апеляційну скаргу, яку 5 лютого 2015 року задоволено постановою Київського апеляційного адміністративного суду.

 

Власниками цифрових підписів від ДФС у січні стали 36,8 тис. осіб

Протягом січня поточного року до Акредитованого центру сертифікації ключів при ДФС для отримання цифрових підписів звернулися 36,8 тис. клієнтів. Їм видано 100 тис. посилених сертифікатів відкритих ключів.

Найактивнішими користувачами послуг Центру є фізичні особи, кількість яких за січень поточного року сягнула 27,7 тис. Вони отримали 62 тис. електронних підписів.

За цей період 9,1 тис. юридичних осіб стали власниками 38 тис. електронних ключів.

Нагадаємо, що Акредитований центр сертифікації ключів при ДФС, який  функціонує вже протягом трьох років, надає безкоштовні послуги електронного цифрового підпису органам державної влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям всіх форм власності, іншим суб’єктам господарської діяльності та фізичним особам.

Відсутність обмежень щодо сфери використання посилених сертифікатів дозволяє клієнтам використовувати їх як для подання звітності в електронному вигляді, так і для організації електронного документообігу.

Акредитованим центром сертифікації ключів оптимізовано процедури отримання та обслуговування посилених сертифікатів, подовжено строк їх дії до двох років та збільшено (до 92) кількість представництв, у яких можна отримати цифрові підписи.

Окрім того, з метою забезпечення доступу до електронних сервісів ДФС платникам податків (юридичним особам), які зареєстровані на території Донецької та Луганської областей, установчі документи яких втрачено,  ініційовано та запроваджено спрощений порядок ідентифікації та реєстрації таких осіб.

Загалом, протягом 2012-2014 років послуги електронного цифрового підпису в Акредитованому центрі сертифікації ключів ІДД ДФС отримали більш ніж 1,5 млн. клієнтів, яким сформовано понад 3,2 млн. посилених сертифікатів.

У межах послуг засвідчення наявності електронного документа (електронних даних) на певний момент часу, за запитами клієнтів сформовано 15,5 млн. позначок часу.

За весь період функціонування Акредитованого центру сертифікації ключів ДФС економія коштів клієнтів за рахунок використання безкоштовних послуг ЕЦП орієнтовно склала майже 1,2 млрд. грн. (з розрахунку середньої вартості аналогічних послуг в комерційних центрах 373 грн. за один посилений сертифікат).

 

Реєстратори розрахункових операцій у єдинників

Нікопольська ОДПІ нагадує, що Законом України від 28.12.2014 р. №71 про зміни до Податкового кодексу передбачено обов’язкове застосування реєстраторів розрахункових операцій з 1 липня 2015 року – фізичним особам-підприємцям ІІІ-ої групи, крім тих, які здійснюють діяльність на ринках, продаж товарів у роздрібній торговельній мережі через засоби пересувної мережі, з 1 січня 2016 року – фізичним особам-підприємцям ІІ-ої групи, крім тих, які здійснюють діяльність на ринках, продаж товарів у роздрібній торговельній мережі через засоби пересувної мережі з 1 січня 2016 року.

Також якщо платники єдиного податку другої та третьої (фізичні особи - підприємці) груп, які з 1 січня 2015 року до 30 червня 2015 включно почали застосовувати у власній господарській діяльності зареєстровані реєстратори розрахункових операцій, з дати початку застосування їх до 1 січня 2017 звільняються від перевірок з питань дотримання порядку застосування реєстраторів розрахункових операцій.

 

Платникам єдиного податку – реалізаторам пива до уваги!

Нікопольська ОДПІ звертає увагу платників єдиного податку, які займаються реалізацією пива про необхідність подання до 20 лютого декларації акцизного податку до територіального органу ДФС за місцем здійснення реалізації таких товарів. Нагадуємо, що додатки до Декларації є її невід’ємною частиною.

Суб’єкт господарювання роздрібної торгівлі, який здійснює реалізацію підакцизних товарів, заповнює та подає лише розділ Ґ та додаток 6 до Декларації. Податковий період для сплати акцизного податку відповідає календарному місяцю, вперше платники єдиного податку, які здійснюють реалізацію пива повинні будуть сплатити податкові зобов’язання до 02 березня. Показники у Декларації (крім додатків) проставляються у гривнях без копійок.

Додаток 6 «Розрахунок суми акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів» заповнюється окремо для кожного місця здійснення реалізації підакцизних товарів із обов’язковим зазначенням відповідного коду за КОАТУ в такому порядку:

1) у графі 2 «Вид товару» вказується назва товару;

2) у графах 3, 4 «Вартість (з податком на додану вартість) підакцизних товарів, що реалізовані у роздрібній торговельній мережі та у мережі громадського харчування» вказується:

графа 3 - загальна вартість (з податком на додану вартість) реалізованих підакцизних товарів у роздрібній торговельній мережі та у мережі громадського харчування споживачам незалежно від форми розрахунків;

графа 4 - вартість (з податком на додану вартість) реалізованих підакцизних товарів у роздрібній торговельній мережі споживачам незалежно від форми розрахунків для їх комерційного використання, тобто для подальшої реалізації кінцевим споживачам для їх особистого некомерційного використання;

3) у графі 5 «Вартість підакцизних товарів до оподаткування, грн. (гр. 3 - гр. 4)» вказується різниця між графами 3 та 4 цього розрахунку;

4) у графі 6 «Ставка податку, %» проставляється розмір ставок акцизного податку у відсотках;

5) у графі 7 «Сума податкового зобов’язання, що підлягає сплаті до бюджету, грн. (гр. 5 х гр. 6)» вказується сума акцизного податку, що визначається шляхом множення графи 5 на графу 6.

 

Про акцизний податок у розмірі 5%

Нікопольська ОДПІ звертає увагу суб’єктів господарювання роздрібної торгівлі, які здійснюють реалізацію підакцизних товарів, що вони підлягають обов'язковій реєстрації як платники податку контролюючими органами за місцезнаходженням пункту продажу товарів не пізніше граничного строку подання декларації акцизного податку за місяць, у якому провадиться господарська діяльність.

До підакцизних товарів, що реалізують у роздрібній мережі, належать:

∙    спирт етиловий та інші спиртові дистиляти, алкогольні напої, пиво;

∙    тютюнові вироби, тютюн і промислові замінники тютюну;

∙    нафтопродукти, скраплений газ, речовини, що використовуються як компоненти моторних палив, паливо моторне альтернативне;

∙    автомобілі легкові, кузови до них, причепи та напівпричепи, мотоцикли, транспортні засоби, призначені для перевезення 10 осіб і більше, транспортні засоби для перевезення вантажів.

 

Про звітність з акцизного податку

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що з 30.01.2015 р. набрав чинності наказ Мінфіну України від 23.01.2015 р. № 14, яким затверджено нову форму декларації акцизного податку і Порядок її  заповнення та подання.  Платники заповнюють та подають розділи та додатки до Декларації лише щодо тих операцій, які вони здійснюють і за якими у них виникають податкові зобов’язання із сплати акцизного податку, про що робиться відповідна відмітка у колонці "Ознака подачі" на останньому аркуші Декларації. Додатки до Декларації є її невід’ємною частиною.

Суб’єкт господарювання роздрібної торгівлі, який здійснює реалізацію підакцизних товарів, заповнює та подає лише розділ Ґ та додаток 6 до Декларації. Податковий період для сплати акцизного податку відповідає календарному місяцю. Декларація складається із загальної частини, що містить необхідні обов’язкові реквізити платника, та шести розділів, що складаються платниками залежно від виду підакцизних товарів, додатків розрахунків для обчислення суми податку залежно від виду встановлених ставок акцизного податку.

Показники у Декларації (крім додатків) проставляються у гривнях без копійок з відповідним округленням за загальновстановленими правилами.

Якщо платник вважає, що форма Декларації збільшує або зменшує його податкові зобов’язання всупереч нормам Кодексу, він має право зазначити цей факт у додатку 9 до Декларації.

Місцем реєстрації платника, що є суб’єктом господарювання роздрібної торгівлі, який здійснює реалізацію підакцизних товарів, є місцезнаходження пункту продажу товарів.

Платником заповнюються лише відповідний розділ і додатки до Декларації, які відповідають виду господарської діяльності платника, виду підакцизних товарів (продукції). Якщо платник є одночасно платником акцизного податку за різними видами господарської діяльності, то він подає одну Декларацію з відповідними розділами та додатками до неї.

 

Платникам орендної плати перерахувати податок до 20 лютого!

ГУ ДФС у Дніпропетровській області звертається до платників орендної плати за користування земельними ділянками державної та комунальної форми власності з проханням переглянути нарахування податкових зобов’язань.

Всі орендарі, у яких наявні раніше укладені договори оренди землі, умови в частині розміру орендної плати не  відповідають вимогам чинного законодавства (менше трикратного розміру земельного податку - до 01.04.2014 року, трьох відсотків від нормативної грошової оцінки – з 01.04.2014 року) і не сплатили станом на 01.01.2015 належні бюджету кошти повинні :

- надати уточнюючі податкові декларації самостійно задекларувавши збільшені податкові зобов’язання з орендної плати за землю з урахуванням строку позовної давності;

- сплатити донараховану суму податкового зобов’язання та штраф у розмірі 3 відсотків від заниженої суми податкового зобов’язання;

- до 20 лютого 2015 року надати податкові декларації з орендної плати за землю визначивши податкові зобов’язання на 2015 рік відповідно вимог статті 288 ПКУ.

    У разі не надання орендарями уточнюючої податкової звітності,  органи ДФС будуть вимушені здійснити перевірки таких орендарів, донарахувати занижені податкові зобов’язання та застосувати штрафні санкції у розмірі 25 відсотків від заниженої суми податкового зобов’язання.

    ( Постанова Верховного Суду України від 02.12.2014 №21-274а14).

 

Добровільна сплата зобов’язань

Нікопольська ОДПІ радить добровільно задекларувати до 16.04.2015 занижені податкові зобов'язання з ПДВ та/або податку на прибуток, що дасть вам змогу уникнути адміністративної, фінансової та кримінальної відповідальності за заниження податкових зобов’язань з податку на прибуток та ПДВ.

 

У бізнеса є можливість скористатися податковим компромісом

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що можливість платників уникнути фінансової, адміністративної та кримінальної відповідальності за заниження податкових зобов’язань із податків на прибуток та додану вартість за попередні податкові періоди стали темою для обговорення під час зустрічі за «круглим столом» представників великого бізнесу – членів Територіального відділення Всеукраїнської громадської організації «Асоціація платників податків України» в Дніпропетровській області. Учасники зустрічі позитивно оцінили створені сьогодні сприятливі умови для розвитку та ведення бізнесу шляхом розширення свободи підприємницької діяльності. Це один з кроків, які покликані врегулювати проблемні правовідносини між бізнесом та державою. Завдяки добровільній акції декларування недоплачених податків, підприємства отримають можливість надалі працювати прозоро, проходити аудит та залучати інвестиції для розвитку бізнесу. Голова Ради Територіального відділення Всеукраїнської громадської організації «Асоціація платників податків України» в Дніпропетровській області Олександр Решетка звернув увагу учасників засідання «круглого столу», що при застосуванні процедури податкового компромісу платник має сплатити 5% від суми задекларованих або визначених у податковому повідомленні-рішенні податкових зобов'язань. При цьому інші 95% такої суми вважаються погашеними, а штрафні санкції та пеня не нараховуватимуться.

Голова Ради Територіального відділення Всеукраїнської громадської організації «Асоціація платників податків України» в Дніпропетровській області Олександр Решетка звертається до всіх суб'єктів господарювання, які хочуть уникнути відповідальності за заниження податкових зобов’язань у попередні роки, скористатися податковим компромісом. «Уточнення платником податкових зобов’язань» жодним чином не відобразиться на його контрагентах.

Скористатися податковим компромісом та уникнути фінансової, адміністративної та кримінальної відповідальності суб’єкти господарювання  зможуть до 16 квітня 2015 року.

 

Орендодавцям та орендарям до уваги!

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що сума орендної плати, що виплачується за договором оренди рухомого (нерухомого) майна підлягає оподаткуванню військовим збором на загальних підставах за ставкою 1,5%.

До загального місячного (річного) доходу платника податку, включаються суми винагород й інших виплат, нарахованих (виплачених) платнику податку відповідно до умов цивільно-правового договору (пп. 164.2.2 Податкового кодексу України), і дохід від надання майна в лізинг, оренду чи суборенду (строкове володіння та/або користування). Податковим агентом платника податку — орендодавця під час нарахування доходу від надання в оренду об'єктів нерухомості є орендар.

Якщо орендар є фізичною особою, котра не є суб'єктом господарювання, особою, відповідальною за нарахування та сплату (перерахування) податку до бюджету, є орендодавець. У такому випадку дохід від надання нерухомості в оренду підлягає самостійному декларуванню, і військовий збір із нього (як і ПДФО) сплачується фізособою самостійно.

 

Платникам орендної плати терміново до перерахування!

Нікопольська ОДПІ звертається до платників з проханням належного виконання платниками податків обов’язку зі сплати орендної плати за користування земельними ділянками державної та комунальної форми власності і повідомляє таке. Верховним судом України у постанові від 02.12.2014 р. № 21-274а14  висловлено правову позицію щодо застосування підпункту 288.5.1 пункту 288.5 статті 288 Податкового кодексу України. З набранням чинності Податкового кодексу України річний розмір орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, який підлягає перерахуванню до бюджету, має відповідати вимогам підпункту 288.5.1 пункту 288.5 статті 288 ПКУ та є підставою для перегляду встановленого розміру орендної плати.

Виходячи із принципу пріоритетності норм ПКУ над нормами інших актів у разі їх суперечності до моменту внесення до такого договору відповідних змін розмір орендної плати в будь-якому разі не може бути меншим, ніж встановлений підпунктом 288.5.1 пункту 288.5 статті 288 ПКУ.

Таким чином, згідно із правовою позицією Верховного суду України з 1 січня 2011 р. розмір податкового обов’язку платника податків зі сплати орендної плати не може бути меншим, ніж визначений пунктом 288.5 статті 288 ПКУ. З метою забезпечення належного та своєчасного виконання платниками податків обов’язку зі сплати орендної плати пропонуємо платникам здійснити нарахування та сплату орендної плати у визначеному Податковим кодексом розмірі (у тому числі шляхом подання уточнюючих розрахунків).

 

Підтвердження про отримання податкової звітності в електронному вигляді

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що підтвердженням платнику податків передачі його податкових документів є перша квитанція. Відповідно до «Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку», затвердженої наказом ДПС України від 10.04.2008 р. № 233, перша квитанція є підтвердженням платнику податків передачі його податкових документів в електронному виді до контролюючого органу засобами телекомунікаційного зв’язку. Ця квитанція надсилається контролюючим органом на електронну адресу платника податків, з якою було надіслано податкову звітність. Другий примірник першої квитанції в електронному виді зберігається в органі ДФС. Якщо на електронну адресу платника податків не надійшла перша квитанція, то податковий документ вважається неодержаним.

Підтвердженням платнику податків прийняття його податкових документів до бази даних є друга квитанція в електронному виді у текстовому форматі, в якій визначаються реквізити прийнятого податкового документа в електронній формі, відповідність податкового документа в електронній формі затвердженому формату (стандарту) електронного документа, результати перевірки ЕЦП, інформація про платника податків, дата та час приймання, реєстраційний номер, податковий період, за який подається податкова звітність, та дані про відправника квитанції. Другий примірник другої квитанції в електронному вигляді зберігається в органі ДФС.

 

Звітуємо за новою формою з ПДВ

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що з 01 березня 2015 року, починаючи за звітні періоди лютий 2015 року та І квартал 2015 року, податкові декларації з ПДВ та уточнюючі розрахунки податкових зобов’язань з ПДВ у зв’язку з виправленням самостійно виявлених помилок, подаватимуться за новими формами затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 23.01.2015 № 13 «Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України».

Звітність з ПДВ за звітні (податкові) періоди ІV квартал 2014 року та січень 2015 року, повинна подаватись за формами, затвердженими наказом № 966 (без урахування змін, внесених наказом № 13).

 

Рахуємо податок на нерухомість

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що за наявності у власності платника податку одного об’єкта житлової нерухомості, в тому числі його частки, податок обчислюється виходячи з бази оподаткування, за наявності у власності платника податку більше одного об’єкта житлової нерухомості одного або різних типів, у тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об’єктів.

У 2015 р. фізичним особам - платникам податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, податок нараховуватиметься контролюючими органами за місцем їх податкової адреси (місцем реєстрації) за 2014 р. у такому порядку: у період з 1 січня по 31 березня 2014 р. - із житлової площі; з 1 квітня по 31 грудня 2014 р. - із загальної площі об’єктів житлової нерухомості.

Якщо у фізичної особи у власності перебуває квартира, житлова площа якої 123 м2, а загальна 220 м2, пільга зі сплати податку (120 м2), ставку податку встановлено у розмірі 1% мінімальної заробітної плати станом на 01.01.2014 р. (12,18 грн.). За 2014 р. сума податку розраховується:

I квартал - (123 м2 - 120 м2) ? 12,18 грн. / 12 міс. ? 3 міс. = 9,14 грн.

II - IV квартали - (220 м2 - 120 м2) ? 12,18 грн. / 12 міс. ? 9 міс. = 913,5 грн.

За 2014 р. сума податку становить 922,64 грн. (9,14 грн. + 913,5 грн.).

Отже, до 01.07.2015 р. фізичній особі буде надіслано податкове повідомлення-рішення про сплату податку в сумі 922,64 грн., яку необхідно сплатити протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

Нагадуємо юридичним особам про необхідність самостійно обчислити суму податку і до 20 лютого 2015 року подати контролюючому органу за місцезнаходженням об’єкта оподаткування декларацію за ставками, встановленими рішенням сільської, селищної або міської ради залежно від місця розташування (зональності) та типів об’єктів:

для об’єктів житлової нерухомості - у розмірі, що не перевищує 2% розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 01.01.2015 р., за 1 м2 бази оподаткування;

для об’єктів нежитлової нерухомості - у розмірі, що не перевищує 1% розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 01.01.2015 р., за 1 м2 бази оподаткування.

 

Вчителю, долучись до кампанії декларування доходів громадян

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що податкову декларацію про майновий стан і доходи, отримані громадянами у 2014 році, слід подати до 1 травня до податкових інспекцій за місцем реєстрації. Про це нагадують у Головному управлінні ДФС у Дніпропетровській області.

Обов’язок із подання річної декларації про майновий стан і доходи виникає у разі:

- отримання окремих доходів, з яких при їх нарахуванні чи виплаті протягом 2014 року податок не утримувався;

- отримання доходів від фізичних осіб, які не мають статусу податкових агентів (наприклад, дохід від надання нерухомості в оренду фізичній особі, яка не є суб’єктом підприємницької діяльності);

- отримання іноземних доходів.

Подати декларацію можуть фізичні особи, які мають право на податкову знижку. Така декларація подається упродовж всього 2015 року. Нікопольська ОДПІ закликає громадян задекларувати свої прибутки та нагадує: якщо викладач-репетитор у 2014 році не був зареєстрований суб'єктом підприємницької діяльності, та надавав репетиторські послуги фізичним особам, він зобов’язаний включити суму таких доходів до загального річного оподатковуваного доходу та подати річну податкову декларацію про майновий стан і доходи за наслідками звітного податкового року, а також нарахувати і сплатити до бюджету податок з таких доходів за ставкою 15% та/або 17% в залежності від розміру бази оподаткування в календарному місяці. Репетитор, що забезпечує себе роботою самостійно, може сплачувати додаткові кошти для майбутнього пенсійного забезпечення.

До послуг репетиторства відноситься: підготовка дітей до школи, вступу до навчальних закладів, незалежного тестування, навчання з будь-яких предметів, написання рефератів, виконання контрольних, курсових, дипломних робіт тощо.

Шановні вчителі! Будьте у всьому прикладом для своїх учнів, чесно та свідомо виконуйте свій громадянський обов'язок, декларуйте доходи отримані від репетиторської діяльності.

В період деклараційної кампанії на декларантів чекають у Центрі обслуговування платників в подовженому режимі. Саме тут фахівці підрозділів доходів і зборів з фізичних осіб нададуть необхідну консультаційну допомогу та роз’яснення.

 

Увага з 09.02.15 нові рахунки!!!

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що Державним казначейством України відкриті нові рахунки, тому з 09.02.2015 року зарахування надходжень до державного та місцевого бюджетів буде здійснюватись на нові бюджетні рахунки.

Отримати інформацію щодо реквізитів нових рахунків Ви маєте можливість в мережі Інтернет: за посиланням: dp.sfs.gov.ua/byudjetni-rahunki/ або ГУ ДФС у Дніпропетровській області – Бюджетні рахунки – Рахунки Державного та Місцевого бюджету для платників, зареєстрованих в ДПІ 07 (або 22) Нікопольська об’єднана ДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області. Звертаємо Вашу увагу, що 07 – для платників, які зареєстровані у місті, 22 – у районі.

Довідкову інформацію ви можете отримати у 3 залі ЦОП Нікопольської ОДПІ

або за тел.4-54-29.

 

Розраховуємось за 2014 рік

Нікопольська ОДПІ нагадує, що 19 лютого – останній день сплати:

- податку на прибуток підприємств за ІV квартал 2014 року;

- за спеціальне використання лісових ресурсів за ІV квартал 2014 року;

- збору за спеціальне використання води за ІV квартал 2014 року;

- за користування надрами за ІV квартал 2014 року;

- екологічного податку за ІV квартал 2014 року;

- збору за паркування транспортних засобів за ІV квартал 2014 року;

- туристичного збору за ІV квартал 2014 року;

- єдиного податку – юридичними особами за ІV квартал 2014 року;

- єдиного податку платниками ІІІ та V груп, за результатами поданих декларацій;

- ПДВ за ІV квартал 2014 року платниками, у яких базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному кварталу.

 

Шановні підприємці!

У зв‘язку зі змінами до ПКУ просимо платників, які здійснюють роздрібну торгівлю алкогольними напоями, тютюновими виробами, нафтопродуктами звернутися до центрів сервісного обслуговування касової техніки для оновлення програмного забезпечення касових апаратів. Вдячні за розуміння.


Інформаційно – комунікаційний відділ

Категория: Область | Просмотров: 780 | Добавил: admin
Всего комментариев: 0
avatar