Покров Суббота 23.09.17, 15:48
Информационный портал города Оджоникидзе - Главная
Главная » 2014 » Ноябрь » 4 » Нікопольська ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області інформує
00:43
Нікопольська ОДПІ ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області інформує

Ігор Білоус: На нових посадах керівники ГУ ДФС та митниці Тернопільщини повинні налагодити якісно нові взаємовідносини з бізнесом

Про це заявив Голова ДФС України Ігор Білоус під час зустрічі із журналістами, яка відбулася в рамках робочого візиту до Тернополя.

Голова ДФС України представив нових керівників Головного управління та митниці ДФС у Тернопільській області та озвучив основні задачі, які вони повинні виконати.

«Ігор Комендат - молодий управлінець, який прийшов з бізнесу, тож має можливість подивитися на службу свіжим поглядом і втілити заплановані нами реформи в життя. Від нього я очікую побудови нових взаємовідносин із платниками податків області, які дадуть змогу повернути бізнес, що залишив регіон і зареєструвався в інших областях, на Тернопільщину. Окрім того, перед ним стоїть задача якісного оновлення кадрового складу Головного управління ДФС, а також активізація роботи з відпрацювання недобросовісних платників, які ухиляються від сплати податків», – зауважив Ігор Білоус.

«Тернопільську митницю очікує чимало змін, тож на нового керівника – Володимира Марцинюка - також покладається велика відповідальність. Так, нещодавно ми передали пакет пропозицій щодо змін на митниці Президенту. В основному ці зміни стосуються електронізації процесів, пришвидшення митного оформлення, питання митної вартості тощо. Не залишиться поза увагою і кадрове питання, адже прогресивні кадри – запорука успіху реформ», – наголосив Голова ДФС.

Під час зустрічі з журналістами обговорювалися також питання реформування податкової системи, зокрема, створення Служби фінансових розслідувань.

«Як показала практика, робота податкової міліції наразі не є ефективною, її потрібно змінювати. Повністю ліквідувати її неможливо, але й у тому вигляді, в якому вона існує зараз, її залишати не можна. Тому виникла ідея зі Службою фінансових розслідувань, яка об’єднає всі компетентні органи протидії економічним злочинам в одне потужне відомство. Мета створення служби – запровадження європейської моделі фінансового контролю, внутрішнього аудиту розпорядників бюджетних коштів після відкриття кримінального провадження. Створення такого відомства – довготривалий процес, але ми працюємо у цьому напрямі», – додав Ігор Білоус.

 

Ігор Білоус представив нових керівників Головного управління та митниці ДФС Тернопільщини

Голова Державної фіскальної служби України Ігор Білоус, сьогодні, 27 жовтня, представив колективу нових керівників Головного управління ДФС у Тернопільській області та Тернопільської митниці. Ці посади відповідно зайняли Ігор Комендат та Володимир Марцинюк.

«Ми з вами живемо у складні часи, і, зрозуміло, що без реформ ніякого розвитку ситуації на краще та руху вперед не буде. Відповідно, нас чекають великі зміни як в адмініструванні податків, так і в стосунках з бізнесом. Проте головне, що ми маємо зробити, - це змінити ментальність і працівників фіскальної служби, і бізнесу, ліквідувати будь-які можливі варіанти корупції», – наголосив Ігор Білоус.

За його словами, з новими реформами дуже багато повноважень буде передано на місцевий рівень, тому місцеві бюджети отримають додаткові кошти для розвитку свого регіону, водночас значно підвищиться й відповідальність на рівні області.

Значні зміни відбудуться у спрощеній системі оподаткування – замість нинішніх шести груп планується створити три, а для спрощенців буде введено мораторій на перевірки протягом двох років. Крім того, планується запровадження для усіх груп, окрім першої, обов’язкове застосування реєстраторів розрахункових операцій.

Реформа торкнеться й єдиного соціального внеску, ставки якого будуть значно знижені, що допоможе вивести заробітні плати з тіні. Це особливо актуально для Тернопільщини як аграрної області, адже в сільському господарстві задіяно чимало працівників, які офіційно не оформлені.

«В країні триває епоха змін і від нас з вами зараз дуже багато залежить. Потрібно не лише забезпечувати стабільні надходження до бюджету, але й ефективно працювати над змінами безпосередньо у системі. Потрібно подолати стереотип, що наша служба – це служба корупціонерів та людей, які тиснуть на бізнес. Не змінивши цей стереотип – не змінимо нічого. Я думаю, нові керівники зможуть це зробити», – додав Ігор Білоус.

У свою чергу Ігор Комендат та Володимир Марцинюк пообіцяли докласти значних зусиль для виконання усіх завдань, які поставлені керівництвом перед органами ДФС Тернопільщини.

 

Володимир Хоменко побував з робочим візитом на Дніпропетровщині

Перший заступник Голови Державної фіскальної служби України Володимир Хоменко, перебуваючи у Дніпропетровській області провів робочу нараду з керівництвом Головного управління ДФС у Дніпропетровській області та особовим складом слідчого управління ГУ ДФС області. Робочу нараду відкрив начальник ГУ ДФС у Дніпропетровській області Василь Андрухів, зазначивши, що: «Поставлені перед органами Міндоходів Дніпропетровської області завдання по наповненню Державного і місцевого бюджетів повністю виконані. Цих результатів ми досягли в повному розумінні з податковою міліцією і митницею».

Володимир Хоменко, під час свого виступу підкреслив, що: «На сьогодні можу підтвердити, що є певні результати в цілому фіскальної служби, в т.ч. податкової міліції і митної служби. Всі ці підрозділи Дніпропетровскі області діють у повній взаємодії».

Керівництво Державної фіскальної служби України вважає головним завданням слідчих органів Державної фіскальної служби в областях не лише доведення до суду кожного впровадження, але і відшкодування збитків, які були нанесені державі. «Законодавець дав податковій міліції право через порушення кримінальних впроваджень, через проведення активних слідчих дій забезпечити два принципи: притягнення винних до відповідальності і забезпечення відшкодування збитків, які нанесені державі» - сказав Володимир Хоменко.

Під час робочої наради Володимир Хоменко представив колективу Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області, назначеного Наказом Голови державної фіскальної служби Ігорем Білоусом перший заступник начальника ГУ ДФС у Дніпропетровські області Сергія Володимировича Пенькова.

 

Один з пріоритетів органів Міндоходів – наповнення місцевого бюджету

ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області спільно з ГУ юстиції в Дніпропетровській області проведено семінар на тему «Правильність заповнення податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку при вчиненні нотаріальних дій нотаріусами» для державних нотаріальних контор Дніпропетровської області. Необхідність проведення семінару обумовлено тим, що під час проведення деклараційної кампанії були виявлені непоодинокі випадки, коли нотаріусами до контролюючого органу надавалась недостовірна інформація.

Під час проведення семінару заступник начальника ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області Ігор Ломака зазначив: «За дев’ять місяців 2014 року до місцевих бюджетів області надійшло більше 7 мільярдів 160 мільйонів гривень. На сьогодні профіцит бюджету складає приблизно 320 мільйонів гривень і органами Міндоходів виконані показники 10 місяців поточного року».

Директор філії «СВЦ Міндоходів» у Дніпропетровській області Надія Вовк, нагадала, що нотаріуси щокварталу в звіті за ф. № 1ДФ подають до органів Міндоходів інформацію про посвідчення договорів купівлі-продажу (обміну), дарування та видачу свідоцтв про право на спадщину.

У випадках, коли укладання договору не передбачає сплату податку, це не звільняє нотаріуса від обов’язку інформувати органи Міндоходів про посвідчення такого виду договору.

На завершення семінару було надано відповіді на запитання та зазначено, що конструктивна співпраця та проведення таких зустрічей забезпечує налагодження партнерських стосунків мiж органами Міндоходів та платниками.

 

29 жовтня 2014 року в інформаційному агенстві "Мост-Днепр" відбулася прес - конференція

29 жовтня 2014 року в інформаційному агенстві "Мост-Днепр" відбулася прес - конференція на тему: "Організація роботи щодо погашення податкового боргу з податків, зборів і єдиного внеску платників" за участю начальника управління погашення заборгованостей ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області Яни Бабець.

За її словами: "Станом на 01.10.14 заборгованість Дніпропетровської області по податкам і зборам до Зведеного бюджету складає 1251,6 млн.грн. та має наступну структуру: підприємства, які перебувають на різних стадіях банкрутства – 417,7 млн.грн.; борг комунальних та державних підприємств складає близько 200,0 млн.грн. борг фізичних осіб – 132,1 млн.грн.

Діючим законодавством України визначено: погашення заборгованостей відбувається на підставі рішення суду".

За 2014 рік підрозділами погашення заборгованостей області до Дніпропетровського окружного адміністративного суду направлено 880 позовних заяв на загальну суму 343 млн.грн. Судом, із врахуванням позовів минулих років на користь ДПІ області прийнято 1514 рішень на загальну суму 250 млн.грн. На підставі прийнятих рішень на розрахункові рахунки підприємств виставлено 8600 інкасових доручень, за результатами чого стягнуто 3,4 млн.грн.

Крім цього, до судових інстанцій направлено 45 позовів на загальну суму 36 млн.грн. про наданя дозволу на погашення податкового боргу за рахунок реалізації активів підприємств-боржників. З них задоволено на суму 5,0 млн.грн.

Також, ДПІ області було ініційовано подачу 570 позовів на суму більше 40 млн.грн. відносно стягнення податкового боргу через органи державної виконавчої служби. Стягнуто у 2014 році органами ДВС – 6,6 млн.грн.

"За 9 місяців 2014 року підрозділами погашення заборгованостей області забезпечено скорочення загальної суми податкового боргу, що обліковувалась станом на 01.01.14 на суму більше 220 млн.грн. Забезпечено надходжень грошовими коштами 255 млн.грн., з яких до державного бюджету – 200 млн.грн. Заборгованість по єдиному соціальному внеску по області складає 180,0 млн.грн." - зазначила Яна Бабець та звернулась до керівників підприємств з проханням своєчасно декларувати та сплачувати податкові зобов’язання та зобов’язання по єдиному соціальному внеску.

 

30 жовтня 2014 року в інформаційному агентстві "Мост-Днепр" відбулася прес - конференція на тему: "Удосконалення умов та порядок видачі ключів електронного цифрового підпису"

У прес-конференції взяв участь начальник відділу реєстрації користувачів при ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області Юрій Ткач.

За його словами: "Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового Департаменту Державної Фіскальної Служби був відкритий в травні 2013 року, за цей період клієнтами стали більше 1 млн. користувачів, і видано більше 2 млн. сертифікатів.

За період нашого існування відбулися зміни. По-перше, спростилася форма подачі документів, якщо раніше було необхідно подавати два документи (реєстраційну карту, картку приєднання до договору), то на сьогоднішній день достатньо заповнювати одну уніфіковану картку (реєстраційна карта). Для заповнення карти необхідно скористатися інтернет-ресурсом www.acskidd.gov.ua, де можна також знайти документи для будь-якої форми суб'єкта підприємницької діяльності. Також, варто відзначити, що для підприємців спрощена кількість поданих документів, якщо раніше ми вимагали виписку або свідоцтво, то в даний час підприємцю достатньо подати в найближчий пункт реєстрації копію паспорта, копію ІНН і заповнену реєстраційну картку», - повідомив він.

 

Особливості обчислення та сплати ПДВ та податку на прибуток підприємства

Нещодавно в Нікопольській ОДПІ було проведено «гарячу» телефонну лінію на тему «Особливості обчислення та сплати ПДВ та податку на прибуток підприємства». На запитання платників відповідав виконуючий обов’язки начальника Нікопольської ОДПІ Віктор Ковальчук.

Пропонуємо вашій увазі відповіді на запитання, поставлені під час проведення телефонної лінії.

1. Від нерезидента отримано товар, за який не передбачено проведення розрахунків (безоплатно), але під час митного оформлення якого нараховано та сплачено суму ПДВ. Чи може ця сума бути включена до податкового кредиту?

Згідно з п.198.3 ст.198 Податкового кодексу податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг (у разі здійснення контрольованих операцій — не вище рівня звичайних цін, визначених відповідно до ст.39 цього Кодексу) та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) платником податку за ставкою, встановленою п. 193.1 ст. 193 цього Кодексу, протягом такого звітного періоду у зв’язку з придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг з метою їх подальшого використання в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.

Оскільки при безоплатному отриманні імпортних товарів відсутній факт придбання товарів, право на включення до складу податкового кредиту сум ПДВ, сплачених при митному оформленні, відсутнє.

2. Підприємство, що є платником авансових внесків з податку на прибуток і подає лише річну декларацію, починаючи з ІІ кварталу звітного року обрало спрощену систему оподаткування. Чи повинен був такий платник подавати декларацію з податку на прибуток за підсумками І кварталу?

У разі зміни системи оподаткування платник податку в установлені для квартального звітного періоду терміни подає Податкову декларацію з податку на прибуток за звітний період, що передує кварталу, з якого платник переходить на спрощену систему оподаткування, в якій на суму сплачених у звітному періоді авансових внесків зменшує суму податкових зобов’язань. Отже, якщо платник податку переходить із загальної системи оподаткування на спрощену починаючи з ІІ кварталу звітного року, то він повинен подати декларацію з податку на прибуток за підсумками І кварталу.

3. Платник щомісячних авансових внесків з податку на прибуток за І квартал звітного 2014 р. отримав податкові збитки. Декларацію з податку на прибуток у встановлений термін для подання квартальної звітності подано не було. Чи має право такий платник подати декларацію з податку на прибуток за І квартал після спливу граничного терміну, і якщо так, то з якого періоду можна припинити сплату авансових внесків?

Право на подання декларації з податку на прибуток за І квартал звітного (податкового) року з метою припинення сплати щомісячних внесків у разі отримання збитків передбачено п. 57.1 ст. 57 Податкового кодексу.

Квартальна звітність з податку на прибуток подається до контролюючих органів протягом 40 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу.

У разі якщо декларація з податку на прибуток за І квартал у зв’язку з отриманням збитків подається з порушенням граничного терміну подання, то до такого платника застосовуються штрафні санкції, встановлені ст. 120 Податкового кодексу.

При цьому платник не звільняється від обов’язку подати декларації за наступні податкові періоди звітного року: півріччя, дев’ять місяців і рік.

Сплачувати авансові внески, визначені у податковій декларації за попередній звітний рік, такий платник може припинити починаючи з місяця, наступного за місяцем, у якому подано збиткову декларацію за І квартал поточного року.

Наприклад, якщо збиткову декларацію за І квартал 2014 р. подано у червні, то авансові внески можна не сплачувати починаючи з липня поточного року.

Отже, платник податку має право на подання декларації з податку на прибуток за І квартал у зв’язку з отриманням збитків після спливу граничного терміну подання, але до такого платника за порушення строків подання податкової звітності застосовуються штрафні санкції, встановлені ст. 120 Податкового кодексу. Припинити сплату авансових внесків такий платник може у місяці, наступному за місяцем подання податкової декларації.

4. Контрагент відмовився надати податкову накладну. Які дії покупця?

У разі відмови продавця товарів/послуг надати податкову накладну або у разі порушення ним порядку її заповнення та/або порядку реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі — ЄРПН) покупець таких товарів/послуг відповідно до п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу має право додати до податкової декларації за звітний податковий період заяву із скаргою на такого постачальника, яка є підставою для включення сум ПДВ до складу податкового кредиту.

Таке право зберігається за ним протягом 60 календарних днів, що настають за граничним терміном подання податкової декларації за звітний (податковий) період, в якому не надано податкову накладну або порушено порядок її заповнення та/або порядок реєстрації в ЄРПН.

До заяви додаються копії товарних чеків або інших розрахункових документів, що засвідчують факт сплати податку у зв’язку з придбанням таких товарів/послуг, або копії первинних документів, складених відповідно до Закону про бухоблік, які підтверджують факт отримання таких товарів/послуг.

Слід нагадати, що подання податкової накладної, яку оформлено з порушенням порядку її заповнення та/або порядку реєстрації в ЄРПН, до такої заяви не передбачено.

5. Якою нормою Податкового кодексу підтверджується те, що до податкової декларації з ПДВ можна включити податкову накладну, складену в іншому звітному періоді, ніж у тому, за який подається декларація?

Відповідно до п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв’язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними (або підтверджені податковими накладними, оформленими з порушенням вимог ст. 201 цього Кодексу) чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами, передбаченими п. 201.11 ст. 201 цього Кодексу.

У разі якщо платник податку не включив у відповідному звітному періоді до податкового кредиту суму ПДВ на підставі отриманих податкових накладних, таке право зберігається за ним протягом 365 календарних днів з дати виписки податкової накладної.

6. Протягом якого періоду можна виправити помилку, допущену при формуванні податкового кредиту: 365 днів згідно з п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу чи 1095 днів?

Норми п. 198.6 ст. 198 Податкового кодексу, як було роз’яснено в попередньому запитанні, стосуються порядку та періоду формування податкового кредиту, а не його уточнення. Виправлення помилок, допущених при формуванні податкового кредиту, здійснюється з урахуванням строків давності, визначених ст. 102 цього Кодексу.

Наприклад, помилку в формуванні податкового кредиту за січень 2012 р. за рахунок податкової накладної, складеної в листопаді 2011 р., допущену в січні 2012 р., може бути виправлено в будь-якому звітному періоді, в якому її виявлено, але не пізніше січня 2015 р. включно.

 

Шановні платники, надавайте звітність в електронному вигляді!

Подання звітності в електронному вигляді, як зазначила заступник начальника Нікопольської ОДПІ Вікторія Радецька, має низку переваг, а саме:

- економія робочого часу платників податків, а також їхніх коштів на придбання бланків звітних документів;

- звітність, надіслана електронною поштою через мережу Інтернет із застосуванням посилених сертифікатів ключів електронного цифрового підпису, не потребує дублювання на паперових носіях;

- уникнення витрачання часу у чергах до «вікна» прийому звітності;

- гарантія автоматичної перевірки підготовлених документів на наявність арифметичних помилок та описок;

- оперативність обробки отриманої інформації у податковому органі.

Вікторія Радецька нагадує, що при Нікопольській ОДПІ працює Акредитований центр сертифікації ключів ІДД ДПС у Центрі обслуговування платників, який працює з 9.00 до 18.00, крім суботи та неділі.

Ви можете безкоштовно отримати ключі електронного цифрового підпису, термін дії яких 2 роки, в Акредитованому центрі в каб. 112 (тел. 2-23-18).

Бажаючим, буде надано консультації та практична допомога.

Необхідно зазначити, що звітність може надсилатись до органів Державної Фіскальної служби України засобами телекомунікаційного зв’язку як у робочі часи, так і після 18-ї години, у вихідні та святкові дні, а також дистанційно не тільки з офісу, але і з власної квартири, будинку, Інтернет – кафе або з будь – якого місця з доступом до мережі Інтернет.

За довідками звертатися за тел. 2-50-83 або 4-64-29.

 

Боротьба за офіційну виплату заробітної плати - справа кожного громадянина

Заступником начальника Нікопольської ОДПІ Володимиром Малиновським було проведено зустріч із представниками бізнесу на тему, яка завжди є актуальною: «Легалізація заробітної плати». Ключовими питаннями заходу стали податок на доходи фізичних осіб та відрахування до бюджету єдиного соціального внеску.

Як зазначив Володимир Малиновський, податок на доходи фізичних осіб є одним із бюджетоутворюючих податків, відповідно, і найвагомішою складовою у наповненні місцевої казни.

На зустрічі він повідомив, що податкова інспекція працює над легалізацією заробітної плати та виведенням її з тіні.

З метою усунення причин, які створюють передумови для мінімізації заробітної плати та призводять до скорочення надходжень до бюджету цього податку, протягом 2014 року проводилась активна робота щодо недопущення зменшення розмірів оплати праці, виплати її «в конвертах» та скорочення відрахувань до бюджету.

Заступник начальника розповів, що за рахунок індивідуально-роз'яснювальної роботи з суб'єктами господарської діяльності 180 підприємствами підвищено фонд оплати праці, перерахування податку на доходи фізичних осіб у жовтні 2014 року збільшились на 122,2 тис. грн. та на 292,1 тис. грн. – по ЄСВ.

Під час засідань з керівниками підприємств проводиться роз'яснювальна робота, за наслідками якої звертається увага на необхідність дотримання трудового законодавства та законодавства про оплату праці, а також наголошується на своєчасній виплаті заробітної плати найманим працівникам. Також Володимир Вікторович звернув увагу на питання погашення заборгованості із заробітної плати та повідомив: «За результатами проведеної роботи по погашенню заборгованості по заробітній платі протягом січня-жовтня 2014 року підприємствами-боржниками погашено заборгованість майже 135 тис. грн. та перераховано до бюджету ПДФО у сумі більше 14 тис. грн.».

Не оминули й питання сплати ЄСВ, адже загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням за рахунок єдиного внеску громадянам гарантується право на соціальний захист. Зокрема, на випадок безробіття, нещасних випадків чи професійних захворювань, гідне пенсійне забезпечення. Тому повна і своєчасна сплата ЄСВ – це не лише обов’язок перед державою, але і захищені соціальні гарантії для кожного.

«Через байдужість самих громадян та бездіяльність кожен втрачає свою соціальну гарантію, а саме, трудову пенсію, щорічну відпустку, допомогу з тимчасової непрацездатності у випадку хвороби та інше. Лише спільними діями можливо подолати проблему «зарплати в конвертах», — зауважив заступник начальника.

На закінчення зустрічі Володимир Малиновський наголосив, що громадяни можуть повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників податкової та митної служб, можливі корупційні дії з їхнього боку, оперативно вирішити суперечливі питання, які виникають в процесі адміністрування податків, або ж під час митного оформлення за номером «Пульсу» (044) 284-00-07.

 

Завдяки операції «Урожай - 2014» дніпропетровські аграрії підвищили зарплату майже 11,5 тисячам працівникам

Протягом останніх трьох місяців, з початку проведення операції «Урожай - 2014», завдяки спільним заходам податківців Дніпропетровської області з органами місцевого самоврядування, управліннями праці та іншими державними установами суб’єкти господарювання аграрного сектора підвищили розмір заробітної плати 11446 особам, які задіяні у сільському господарстві.

Отже, сума виплаченої заробітної плати збільшена на 15,4 млн. грн., чим забезпечено додаткові щомісячні надходження податку на доходи фізичних осіб у сумі 1,9 млн. грн., єдиного соціального внеску – 5,6 млн. грн.

До того ж, за період проведення операції «Урожай - 2014» аграріями добровільно оформлено трудові відносини з 2791 найманим працівником, яким нарахована заробітна плата на загальну суму майже 7 млн. грн. Додаткові надходження в цьому випадку склали: ПДФО – 1,1 млн. грн., ЄСВ – 2,8 млн. грн.

Тож, легалізація трудових відносин залишається одним з основних напрямків діяльності податківців Дніпропетровського регіону. З метою забезпечення соціального захисту громадян органами відомства ведеться активна робота з виявлення і припинення використання праці незареєстрованих найманих працівників та виплати заробітної плати у «конвертах».

 

Майже в півтори рази скорочено кількість документальних перевірок дніпропетровських підприємств

ГУ Міндоходів у Дніпропетровській області протягом січня–вересня 2014 року проведено 2091 документальну перевірку суб’єктів господарювання – юридичних осіб. Це в 1,4 рази менше, ніж за аналогічний період минулого року.

Незважаючи на суттєве зменшення кількості документальних перевірок, за їх результатами в цьому році до бюджету донараховано 255,6 млн. грн., що на 8,0 млн. грн. більше, ніж за дев’ять місяців 2013 року. З донарахованих сум підприємства вже сплатили до бюджету 240,9 млн. грн., або понад 94 відсотків.

Скоротити кількість візитів до бізнесменів Дніпропетровського регіону допомагає „ризикоорієнтовна” система відбору платників податків, де увага акцентується лише на тих підприємствах, які мають ризики несплати платежів до бюджету. Втім, легальному бізнесу створені усі умови, щоб він не витрачав часу і ресурси на спілкування з контролюючими органами, а безпосередньо займався своєю діяльністю.

 

Сплата єдиного податку у порівнянні з минулим роком зросла на 15 відсотків

За 9 місяців поточного року платники, які перебувають на спрощеній системі оподаткування, сплатили до бюджету майже 5,3 млрд. грн. єдиного податку. Порівняно з відповідним періодом минулого року сплата податку зросла на 15 відс. За січень-вересень 2013 року спрощенці перерахували майже 4,6 млрд. гривень.

Питому вагу у сплаченій сумі єдиного податку займають надходження від фізичних осіб-підприємців. За вказаний період вони сплатили 3,9 млрд. грн., що на 9,2 відс. більше минулорічного показника.

Від юридичних осіб, які працюють на спрощеній системі оподаткування, бюджет отримав 1,4 млрд. гривень. Порівняно з відповідним періодом 2013 року юрособи - спрощенці збільшили сплату майже на 17 відс.

Нагадуємо, що відповідно до Податкового кодексу єдиний податок сплачується платниками І та ІІ груп не пізніше 20 числа (включно) поточного місяця, платниками інших груп спрощеної системи оподаткування – протягом 10 календарних днів після граничного строку подання податкової декларації за податковий (звітний) квартал.

 

Фахівці кол-центру ДФС за 9 місяців надали відповіді на 865,6 тис. запитань платників

Протягом січня-вересня поточного року фахівці Контакт-центру ДФС України надали відповіді на 865,6 тис. запитань суб’єктів господарювання та громадян. У телефонному режимі надано 848,5 тис. відповідей, електронною поштою і факсом – 16,7 тис., з використанням автовідповідача – 67 відповідей. Також надано 314 відповідей на запитання у письмовій формі.

Найчастіше суб’єкти господарювання та громадяни звертались з питань оподаткування податком на додану вартість, оподаткування прибутку підприємств та сплати податку на доходи фізичних осіб.

Щоб уникнути множинного трактування положень законодавства, відповіді на звернення надаються з використанням Бази знань. Це автоматизована база уніфікованих відповідей, яка налічує 12,4 тис. запитань-відповідей. База постійно оновлюється та підтримується в актуальному стані.

Крім того, для зручності суб’єктів господарювання фахівці кол-центру постійно інформують їх про зміни у податковому, митному законодавстві та законодавстві з питань єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, надсилаючи за бажанням платника таку інформацію електронною поштою. З початку року було надіслано 538,2 тис. таких листів.

Нагадуємо, що Базу знань розміщено на веб-порталі Державної фіскальної служби України у банері «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс», розділ «Запитання-відповіді» http://zir.minrd.gov.ua. У разі виникнення запитань щодо податкового та митного законодавства відвідувачі веб-порталу можуть також самостійно знайти відповіді на них.

 

Як надати пояснення до декларації, якщо звітуєте в електронній формі?

Платники податків мають змогу подати податкові декларації (розрахунки) засобами електронного зв’язку. У разі, якщо у них виникає необхідність подати разом з такою декларацією доповнення до неї, які складаються в довільній формі, не мають затвердженого формату (стандарту) електронного вигляду та вважаються невід’ємною частиною податкової декларації, вони можуть зробити це наступним чином.

Пояснення, копії дозволів тощо, подаються до контролюючих органів особисто або через уповноважену на це особу. Також, такі доповнення до декларації можна надіслати поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення. Крім того, таке доповнення подається з поясненням мотивів його подання.

Нагадаємо, податкова декларація подається за вибором платника, в один із таких способів:

а) особисто платником або уповноваженою на це особою;

б) надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

в) засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

При поданні податкових документів в електронній формі телекомунікаційними каналами зв’язку платник податків створює податковий документ в електронному вигляді відповідно до затвердженого формату (стандарту) за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення.

Відповідна норма визначена п.46.4 ст.46, п.49.3 ст.49 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями та Інструкцією з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженого наказом ДПА України від 10.04.08 №233. Також, з цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися на офіційному веб-порталі ДФС України у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (дане роз’яснення у категорії 135.03).

 

Не залишайтеся віч-на-віч з корупцією

З метою забезпечення відкритості й прозорості діяльності територіальних органів Фіскальної служби України нагадуємо платникам податків про функціонування антикорупційного сервісу Фіскальної служби України «Пульс», який доступний клієнтам податкової служби та митниці.

Ефективний сервіс за гарячою лінією (044) 284-00-07 попереджує:

труднощі в спілкуванні;

некоректне ставлення;

перевищення повноважень;

неякісне обслуговування;

та працює за принципом CALL-BACK - зворотній зв’язок.

 

Декларацію з податку на прибуток за три квартали нeo6xiдно подати до 10 листопада

Нікопольська ОДПІ нагадує, що суб'єкти господарювання — юридичні особи повинні подавати декларацію з податку на прибуток. Зобов'язання виникає у таких випадках:

1) платник податку, який за підсумками 2013 року не отримав прибутку або отримав збиток, податкові зобов'язання не нараховував i не мав базового показника для визначення авансових внесків у 2014-2015 роках, а за підсумками I кварталу 2014року отримав прибуток, повинен подавати податкову декларацію за І півріччя, три квартали звітного (податкового) року та за звітний (податковий) рік для нарахування та сплати податкових зобов'язань;

2) платник податку, який сплачував авансові внески, за підсумками I кварталу 2014 року не отримав прибутку або отримав збиток, мав право подати податкову декларацію та фінансову звітність за I квартал. Такий платник податку авансових внесків у II-IV кварталах 2014 року не здійснює, а податкові зобов'язання визначає на підставі податкової  декларації за підсумками першого півріччя, трьох кварталів та за рік. Декларація подається до державної податкової інспекції протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя).

Таким чином, за підсумками трьох кварталів декларацію з податку на прибуток слід подати не пізніше 10 листопада 2014 року та сплатити податок на прибуток не пізніше 19 листопада 2014 року.

 

В якій валюті здійснюються розрахунки з CГ, що зареєстровані у ВЕЗ «Крим»

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що згідно статті 9 розділу I Закону України від 12 серпня 2014 року №1636 – VII «Про створення вільної економічної зони «Крим» та про особливості здійснення економічної діяльності на тимчасово окупованій території України» на території ВЕЗ «Крим» може застосовуватися мультивалютний режим, за яким в оплату вартості товарів (робіт, послуг), що продаються  (надаються) у межах ВЕЗ «Крим», приймається як гривня, так і валюти іноземних країн, включені Національним банком України до 1 – 2 груп Класифікатора  іноземних валют та банківських металів.

Будь-які безготівкові платежі (перекази) з території ВЕЗ «Крим» на іншу територію України чи з іншої території України на територію ВЕЗ «Крим» здійснюються виключно у гривні або у вільно конвертованій валюті.

Особливості режиму таких платежів (переказів)  встановлюються Національним банком України. Операції, передбачені у статті 9 розділу I Закону 1636,  не потребують індивідуальної ліцензії Національного банку України.

Категория: Город | Просмотров: 912 | Добавил: admin
Всего комментариев: 0
avatar