Покров Пятница 22.09.17, 00:09
Информационный портал города Оджоникидзе - Главная
Главная » 2016 » Июнь » 14 » Нікопольська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує
20:46
Нікопольська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує

Роман Насіров: Уряд схвалив рішення про створення 20 мобільних груп для протидії контрабанді

«Уряд схвалив рішення про створення при Міністерстві фінансів Міжвідомчого цільового центру та 20 мобільних груп для боротьби з корупцією на митниці. Це – черговий крок у реформуванні митниці», - наголосив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров.

За його словами, прийняте рішення є свідченням систематичної роботи по боротьбі з контрабандою та корупцією, що ведеться фіскальною службою разом з іншими державними відомствами.

«До складу Міжвідомчого цільового центру та мобільних груп увійдуть представники Державної фіскальної служби, Державної прикордонної служби та Національної поліції. Мобільні групи будуть діяти у цілодобовому режимі по всій території України. До кожної мобільної групи увійдуть по два представники ДФС», - повідомив очільник відомства.

На Центр покладено такі завдання, як попередження та виявлення фактів порушення митного законодавства, узагальнення, обробка та аналіз оперативної й аналітичної інформації щодо можливих фактів порушення митного законодавства, отриманої з будь-яких джерел, організація діяльності мобільних груп та здійснення контролю за їхньою діяльністю, а також проведення аналізу ефективності заходів, що вживаються для протидії митним правопорушенням.

Крім того, у складі Центру буде створено Аналітичну групу, яка займатиметься аналітично-пошуковою роботу з метою виявлення ризикових операцій в зоні діяльності митниць та передаватиме інформацію мобільним групам для оперативного реагування.

Буде поетапно впроваджуватися обов’язкова фото-та відеофіксація при проведенні формальностей митними та іншими контролюючими органами.

«Прийняті рішення стануть ефективним засобом у боротьбі з контрабандою та корупційними проявами на митницях», - підкреслив Роман Насіров.

 

Сергій Білан: Після перевірок, проведених податковою міліцією в сфері держзакупівель, до бюджету стягнуто майже півмільярда гривень

У поточному році за результатами перевірок, проведених співробітниками податкової міліції в області державних закупівель, в бюджет було стягнуто 499,3 мільйона гривень. Про це заявив перший заступник Голови Державної фіскальної служби України Сергій Білан.

За його словами, всього за фактами правопорушень у сфері держзакупівель в Єдиному реєстрі досудових розслідувань було зареєстровано 191 кримінальне провадження.

«Найбільше зловмисників проходять за статтею 191 Кримінального кодексу України. Це привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем», - сказав Сергій Білан.

Крім того, він зазначив, що 69 кримінальних проваджень зареєстровані за статтею 212 КК (ухилення від сплати податків, зборів) і 13 проваджень - за статтею 209 (легалізація доходів).

Перший заступник голови ДФС також підкреслив, що переважну більшість проваджень відкрито за фактами порушень, скоєних переможцями конкурсних торгів - 115, а 40 - замовниками.

 

Контакт-центром ДФС надано 591,4 тис. відповідей на запитання суб’єктів господарювання та громадян

З початку поточного року Контакт-центром ДФС платникам податків надано 573,6 тис. консультацій по телефону, 17,7 тис. -  електронною поштою і факсом. Загалом протягом січня – травня 2016 року Контакт-центром надано 591,4 тис. відповідей на запитання суб’єктів господарювання та громадян. Про це повідомив заступник директора Інформаційно-довідкового департаменту ДФС Андрій Кушнір в ефірі телеканалу «Рада».

«Робота інформаційно-довідкового департаменту є індикатором роботи ДФС. Чим більше звернень він отримує, тим ми більше розуміємо, де є проблеми. І це дає можливість службі реагувати на ці проблеми і визначати пріоритетні питання, які потребують вирішення», - зазначив Андрій Кушнір.

За його словами, за наданням інформаційно-довідкових послуг до Контакт-центру ДФС звертаються  як громадяни України так й іноземці, які цікавляться системою оподаткування в Україні, або окремими питаннями оподаткування.

У цьому році найчастіше суб’єкти господарювання та громадяни зверталися з питань податку на додану вартість, податку на доходи фізичних осіб, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, податку на прибуток підприємств та єдиного податку для фізичних осіб-підприємців.

 

Микола Чмерук: З початку року до зведеного бюджету надійшло 254,9 млрд. гривень

За оперативними даними у січні-травні 2016 року до зведеного бюджету надійшло (сальдо) 254,9 млрд. грн., що на 56,1 млрд. грн., або на 28,2 відс., більше січня-травня 2015 року. До державного бюджету забезпечено 200,8 млрд. грн., до місцевих бюджетів – 54,0 млрд. гривень.

«Завдяки заходам з детінізації, вдосконаленню системи адміністрування податків та розширенню спектру сервісних послуг ДФС забезпечується перевищення запланованих показників з находжень до бюджету», – зазначив Директор департаменту моніторингу доходів та обліково-звітних систем ДФС Микола Чмерук.

Так, індикативні показники Міністерства фінансів України з надходжень (сальдо) до загального фонду державного бюджету виконано на 105,8 відсотка.

У повному обсязі виконано завдання Міністерства фінансів України з податку на додану вартість із ввезених на територію України товарів – 103,3 відс. (+2,2 млрд. грн.), податку на прибуток підприємств  – 111,0 відс. (+2,3 млрд. грн.), податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) з урахуванням бюджетного відшкодування (сальдо) – 102,3 відс. (+0,5 млрд. грн.), податку та збору на доходи фізичних осіб – 113,9 відс. (+2,7 млрд. грн.), акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) – 107,8 відс. (+1,5 млрд. грн.), акцизного податку з ввезених на митну територію України підакцизних товарів – на 120,0 відс. (+2,1 млрд. грн.), ввізного мита – 104,2 відс. (+0,3 млрд. грн.), частини чистого прибутку (доходу), що вилучається до держбюджету – 134,5 відс. (+1,0 млрд. грн.), тощо.

У розрізі основних платежів у січні-травні 2016 року приріст до відповідного періоду 2015 року забезпечено з податку на додану вартість із ввезених на територію України товарів – на 32,0 відс. (+16,3 млрд. грн.), податку на прибуток підприємств  – 18,6 відс. (+3,7 млрд. грн.), податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) з урахуванням бюджетного відшкодування  (сальдо) – на 14,5 відс. (+3,0 млрд. грн.), податку та збору на доходи фізичних осіб – на 31,6 відс. (+5,3 млрд. грн.), акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) – на 48,1 відс. (+6,8 млрд. грн.), рентної плати за користування надрами – на 61,3 відс. (+6,1 млрд. грн.), акцизного податку з ввезених на митну територію України підакцизних товарів – на 47,9 відс. (+4,2 млрд. грн.), частини чистого прибутку (доходу), що вилучається до держбюджету – у 2,8 раза (+2,4 млрд. грн.), екологічного податку – на 7,1 відс. (+42,1 млн. грн.) тощо.

З початку року платникам податків на рахунки відшкодовано 36,0 млрд. грн. податку на додану вартість.

Надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування 50,6 млрд. гривень.

 

Юрій Шеремет: 90% кримінальних проваджень щодо дій працівників ДФС розпочато за матеріалами підрозділів внутрішньої безпеки

Протягом 5 місяців поточного року за матеріалами підрозділів внутрішньої безпеки ДФС розпочато 241 кримінальне провадження. Це – 90% від загальної кількості розпочатих проваджень всіма правоохоронними органами (267) за фактами вчинення посадовими особами фіскальної служби злочинів у сфері службової діяльності. У 2015 році цей показник дорівнював 85%. Про це повідомив начальник Головного управління внутрішньої безпеки ДФС Юрій Шеремет.

За його словами, така результативність свідчить про підвищення у поточному році ефективності діяльності підрозділів внутрішньої безпеки ДФС порівняно з іншими правоохоронними органами.

«У цьому році було виявлено 34 випадки хабарництва та 112 зловживань владою з боку працівників органів ДФС. Повідомлено 65 особам про підозру у вчиненні злочинів у сфері службової діяльності, що майже втричі перевищує показник 2015 року, у тому числі 33 – за одержання неправомірної вигоди», – зазначив Юрій Шеремет.

До суду надіслано 42 кримінальних провадження, 7 осіб судом вже визнані винними у скоєнні злочинів.

За вказаний період за матеріалами підрозділів внутрішньої безпеки складено та направлено до суду 20 протоколів за скоєння правопорушень, пов'язаних з корупцією, за якими до адміністративної відповідальності судом притягнуто 12 осіб.

Для з’ясування причин і обставин скоєння правопорушень посадовими особами фіскальної служби  проведено 1,5 тис. службових перевірок та розслідувань. За їх результатами керівникам територіальних органів ДФС направлено 604 подань про усунення причин та умов, що сприяли вчиненню правопорушень.

За словами Юрія Шеремета, особлива увага приділяється відпрацюванню скарг, які надходять від фізичних та юридичних осіб, для оперативного виявлення або упередження неправомірних дій працівників служби. Так, з початку року перевірено 578 таких скарг, з яких 121 – підтвердилися.

До дисциплінарної відповідальності притягнуто 229 осіб,  звільнено 96 осіб.

Посадовець також нагадав, що для забезпечення дієвого запобігання, попередження та профілактики правопорушень в ДФС затверджено Антикорупційну програму на 2015-2017 роки.

Серед розроблених заходів передбачено безпосереднє залучення до антикорупційних заходів керівників усіх без виключення підрозділів ДФС і запровадження персональної відповідальності за дії підлеглих безпосередньо керівників територіальних органів.

 

Юрій Шеремет: Кожен керівник повинен аналізувати корупційні загрози та розробляти заходи для їх мінімізації

Про два вектори реформування Державної фіскальної служби України з метою протидії корупції розповів в інтерв’ю виданню «Голос України» начальник Головного управління внутрішньої безпеки ДФС Юрій Шеремет.

За його словами, перший вектор – це створення дієвої та комплексної системи запобігання корупції через організаційні і дисциплінарні процедури. До цієї роботи залучатимуться всі, без винятку, керівники будь-якого рівня.

«Йдеться про те, що кожен керівник будь-якого рівня за трьома напрямами діяльності: податковим, митним та правоохоронним (податкова міліція) - відповідатиме за стан боротьби з корупцією в своєму підрозділі», - наголосив Юрій Шеремет.

Другий вектор передбачає посилення функціональних можливостей та ефективності діяльності підрозділів внутрішньої безпеки щодо виявлення корупційних проявів та притягнення винних до відповідальності.

Так, за ініціативи Головного управління внутрішньої безпеки розроблена антикорупційна програма ДФС на 2015-2016 роки. Цей документ містить перелік існуючих корупційних ризиків і заходів щодо їх недопущення. «Такі заходи повинні застосовуватися безпосередньо в підрозділах їх керівниками. Таким чином, кожен керівник повинен аналізувати у своєму структурному підрозділі корупційні загрози і розробляти заходи щодо їх мінімізації», - наголосив Юрій Шеремет.

Він зазначив, що одночасно з прийняттям Антикорупційної програми запроваджена практика застосування заходів дисциплінарного впливу до всіх, хто або зробив корупційне порушення, або ж сприяв його вчиненню, у тому числі, своєю бездіяльністю. «Підходи стали значно жорсткішими вже після впровадження наказу "Про персональну відповідальність керівників підрозділів органів ДФС". Передбачено, що в разі вчинення службовою особою корупційного правопорушення, відповідальність будуть нести не тільки особи, що його скоїли, але й їх керівники в разі, якщо в межах своїх повноважень вони не забезпечили ефективний контроль за дотриманням підлеглими антикорупційного законодавства», - наголосив Юрій Шеремет.

 

За п’ять місяців 2016 року платники Дніпропетровщини перерахували до бюджетів усіх рівнів 26,3 млрд. грн.

Органами ДФС у Дніпропетровській області у січні - травні поточного року забезпечено надходження до бюджетів усіх рівнів (з урахуванням ЄСВ) 26 млрд. 298,7 млн. грн. Про це повідомила виконуюча обов’язки начальника Головного управління ДФС у Дніпропетровській області Вікторія Каліногорська.

Так, до загального фонду державного бюджету впродовж п’яти місяців 2016 року мобілізовано 14 млрд. 837,3 млн. грн., в тому числі Дніпропетровською митницею ДФС - 6 млрд. 343,7 млн. грн.

Надходження, що формують місцеві бюджети Дніпропетровського регіону склали 6 млрд. 203,6 млн. грн. Це на 1 млрд. 399,3 млн. грн. (або на 29,1%) більше фактичних надходжень п’яти місяців 2015 року.

Єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування з початку року зібрано 5 млрд. 256 млн. грн.

 

Боротьба з митними правопорушеннями

3 червня 2016 року у медіа-центрі "Дніпро Пост" відбулася прес-конференція на тему: «Боротьба з митними правопорушеннями» за участі начальника відділу провадження у справах про порушення митних правил управління боротьби митним правопорушенням Дніпропетровської митниці ДФС Віталія Аксютіна.

За його словами: «Протягом звітного періоду у Дніпропетровській митниці ДФС заведено 49 справ про порушення митних правил на суму 100 млн. 194 тис. 203 грн., за аналогічний період 2015 року – 42 справи про порушення митних правил на суму 8 млн. 184 тис.

За січень – травень 2016 року направлено на розгляд до суду 26 справ на суму 102 млн. 056 тис. Також, у поточному році накладено штрафів митницею у 25 справах на суму 242,8 тис. грн., стягнуто штрафів митницею та судом на суму 261,1 тис. грн".

Протягом січня-травня 2016 року управлінням боротьби з митними правопорушеннями Дніпропетровської митниці ДФС ініційовано Департаменту боротьби з митними правопорушеннями ДФС України 17 запитів до митних органів іноземних держав (Республіка Польща, Республіка Болгарія, Федеративна Республіка Німеччина, Республіка Туреччина, Китайська Народна Республіка, Литовська Республіка, Республіка Узбекистан, Республіка Казахстан, Російська Федерація, Королівство Нідерланди, Італійська Республіка).

Отримано 26 відповідей (в тому числі на запити минулого року).

За результатами опрацювання відповідей, отриманих від митних органів іноземних держав, за звітний період 2016 року складено 17 протоколів про порушення митних правил (ч. 1, ч. 2 ст. 483 Митного кодексу України) на загальну суму 99 млн. 143 тис.

"Всього в Дніпропетровській митниці ДФС знаходиться конфіскатів на суму 1 539 тис. грн. З початку року перераховано кошти до Держбюджету від реалізації предметів порушення митних правил (в тому числі органами ДФС) на суму 107,9 тис. грн., а за постановами суду та митниці перераховано штрафів на суму 261,1 тис. грн." - зазначив Віталій Аксютін.

 

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» головного державного ревізора - інспектора відділу ліцензування та контролю за обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів Головного управління ДФС у Дніпропетровській області Андрія Первого на тему: «Контроль за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів»

Питання 1. Доброго дня. Підкажіть, хто здійснює контроль за оподаткуванням підакцизних товарів?

Відповідь. Контроль за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів здійснюється Головним управлінням Державної фіскальної служби у Дніпропетровській області та його територіальними підрозділами у межах повноважень.

Питання 2. У мене таке питання: чи необхідно вносити місце торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами до Єдиного реєстру місць зберігання?

Відповідь. Суб'єкти господарювання, які отримали ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами, вносять до Єдиного реєстру тільки ті місця зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів, що розташовані за іншою адресою, ніж місце здійснення торгівлі.

Питання 3. Чи необхідно отримувати ліцензію та РРО для реалізації слабоалкогольних напоїв?

Відповідь. Роздрібна торгівля слабоалкогольними напоями здійснюється на підставі ліцензії на право роздрібної торгівля алкогольними напоями із застосуванням реєстратора розрахункових операцій (книг обліку розрахункових операцій), які знаходяться у місці торгівлі.

Питання 4. Скажіть, чи необхідно отримувати ліцензію для реалізації тютюну у кальянах?

Відповідь. До тютюнових виробів відноситься - сигарети з фільтром або без фільтру, цигарки, сигари, сигарили, а також люльковий, нюхальний, смоктальний, жувальний тютюн, махорка та інші вироби з тютюну чи його замінників для куріння, нюхання, смоктання чи жування для реалізації яких необхідне отримання ліцензії.

Питання 5. Куди необхідно подавати заяву для отримання ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями?

Відповідь. Заява на отримання ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та/або тютюновими виробами подається до Центрів обслуговування платників за місцем торгівлі суб’єкта господарювання або ГУ ДФС у Дніпропетровській області уповноваженою особою заявника або надсилається рекомендованим листом.

 

Автовласники Нікопольського регіону поповнили місцевий бюджет на 107,9 тисяч гривень"

За п'ять місяців поточного року надходження від транспортного податку склали 107,9 тис. гривень. Це на 30 відс. більше очікуваних прогнозів та на 6,9 відс. перевищує рівень минулого року.

Як повідомив перший заступник начальника Нікопольської ОДПІ Володимир Малиновський, найбільше податку сплатили власники автівок юридичні особи – майже 96 тис. гривень.

Нагадаємо, податок, ставка якого 25 тисяч гривень на рік, сплачують власники легкових автомобілів, з року випуску яких минуло не більше 5 років та середньоринкова вартість яких становить понад 750 розмірів мінімальної заробітної плати. У 2016 році – це 1 мільйон 33,5 тисячі гривень.

Платники податку-юридичні особи самостійно обчислюють та сплачують транспортний податок. В той час як громадянам, що мають автомобілі, які підпадають під умови оподаткування, фіскальна служба до 1 липня надішле відповідні повідомлення-рішення за місцем реєстрації. Нарахований податок необхідно сплатити упродовж 60 днів після отримання повідомлення. До початку липня фізичні особи-платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу для проведення звірки усіх даних стосовно автівок.

 

На армію понад 20 мільйонів гривень

З початку року платники податків Нікопольського регіону забезпечили надходження військового збору на загальну суму 20,3 мільйони гривень або 11,9 відсотки від загальної суми надходжень до державного бюджету, що на 1,6 млн. грн. більше ніж у минулому році, темп росту до минулорічних надходжень склав 108,4 відсотки, зазначила начальник управління податків і зборів з фізичних осіб Нікопольської ОДПІ Юлія Пушко.

Нагадуємо, ставка військового збору становить 1,5 відсотка від об'єкта оподаткування. Відповідальними за утримання та сплату збору до бюджету є особи, визначені у статті 171 Податкового кодексу України, тобто роботодавці та платники податку на доходи фізичних осіб.

 

Про забезпечення роботи ЦОП у святкові та вихідні дні

З метою організації якісного виконання органами ДФС покладених завдань з обслуговування платників податків, запобігання виникненню можливих ризиків несвоєчасного та неякісного прийняття податкової звітності та надання адміністративних послуг, повідомляємо про режим роботи ЦОП у святкові та вихідні дні:

18, 25 червня 2016 року – робочі дні до 13 год. 00 хв.;

20 червня 2016 року – робочий день у режимі чергування до 16 год. 00 хв.;

19, 26-28 червня 2016 року – вихідні дні.

 

Викрито директора комерційного підприємства, який завдяки махінаціям з ПДВ не сплатив 3,9 млн. грн. податків

Співробітниками податкової міліції Дніпропетровської області в ході супроводження матеріалів кримінального провадження, зареєстрованого за ст.212 КК України, припинено незаконну діяльність директора комерційного підприємства, який за рахунок махінацій з ПДВ ухилився від сплати податків на суму 3,9 млн. гривень.

З’ясувалося, що невстановлені особи за грошову винагороду зареєстрували на підконтрольну їм особу комерційне підприємство. Реквізити та розрахункові рахунки цього підприємства використовувалися для сприяння платникам реального сектору економіки в неправомірному формуванні податкового кредиту з ПДВ та ухиленні від його сплати.

Для здійснення незаконної діяльності зловмисники отримували на поточні рахунки від підприємств реального сектору економіки грошові кошти за нібито надані послуги або купівлю товарів. В результаті таких операцій у контрагентів формувався безпідставний податковий кредит з ПДВ, а у вказаного підприємства накопичувались податкові зобов’язання з ПДВ. Це давало можливість неправомірно формувати ліміт на електронних рахунках даного підприємства в системі електронного адміністрування ПДВ та реєструвати податкові накладні на адресу замовників.

В ході проведених заходів було зменшено ліміт на спеціальних рахунках комерційного підприємства на загальну суму 145 млн. гривень.

Слідчі дії тривають.

 

Податковою міліцією викрито посадовців консорціуму, які не сплатили 21,4 млн. грн. податків

Співробітниками податкової міліції м. Києва внесено відомості про вчинення кримінального правопорушення, що кваліфікується за ст. 212 КК України за фактом порушення діючого законодавства посадовими особами консорціуму, що здійснює діяльність у сфері будівництва.

З’ясувалося, що в 2015 році шляхом відображення у податкових деклараціях посадовці надали до податкової інспекції інформацію щодо неіснуючих фінансово-господарських взаємовідносин із низкою підприємств з ознаками фіктивності.

Внаслідок таких дій порушники ухилились від сплати податків на суму 21,4 млн. гривень.

Проводяться оперативно-слідчі дії.

 

Підтвердженням реєстрації платником ПДВ є інформація про таку реєстрацію в реєстрі платників ПДВ

Законом України від 24.10.2013 року № 657-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень» скасовано:

- свідоцтво про реєстрацію особи платником ПДВ;

- свідоцтво про реєстрацію як суб’єкта спеціального режиму оподаткування,

та надано право платникам ПДВ за їх запитом отримувати витяги із реєстру платників податку на додану вартість в контролюючих органах.

Отримання витягів з реєстру платників ПДВ не є обов’язковим для платників.

Підтвердженням факту реєстрації суб’єкта підприємницької діяльності платником ПДВ є наявність інформації про таку реєстрацію на офіційному веб – порталі ДФС.

ДФС України на власному офіційному веб-сайті щоденно оприлюднює:

- дані з реєстру платників ПДВ із зазначенням найменування або прізвища, імені та по батькові платника податку, дати податкової реєстрації, індивідуального податкового номера та терміну дії реєстрації платника податку;

- інформацію про осіб, реєстрацію яких як платників податку анульовано, із зазначенням індивідуальних податкових номерів, дати анулювання, причин та підстав для анулювання реєстрації.

Електронні сервіси «Дані про взяття на облік платників», «Дані реєстру платників ПДВ», «Реєстр платників єдиного податку», «Реєстр страхувальників», «Інформація про РРО» та «Інформація про книги ОРО», «Дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального», «Реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами» розміщенні у режимі «Інформація з реєстрів» відкритої частини електронного сервісу «Електронний кабінет платника» (оновлена версія), а також у вкладці «Інформація з реєстрів» у меню електронних сервісів на головній сторінці веб-порталу ДФС.

 

Про стан розрахунків з бюджетом

«Електронний кабінет платника податків» – це персональне автоматизоване робоче місце платника, за допомогою якого можна підготувати, заповнити та подати звітність в електронному вигляді та переглянути дані про стан розрахунків з бюджетом (картки особових рахунків) у режимі реального часу.

За допомогою цього сервісу, платник може подавати заяву щодо отримання довідки про відсутність заборгованості та отримувати її в електронному вигляді. Крім цього, можна заздалегідь визначити розмір пені, що буде нарахована після погашення суми боргу.

Для користування цим сервісом необхідно отримати електронний цифровий підпис.

 

Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс

З метою якісного обслуговування платників податків та забезпечення умов для швидкого та комфортного процесу адміністрування податків на офіційному веб-порталі ДФС України запроваджено 14 сервісів, якими сьогодні користуються більшість платників податків. Одним з них є загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс (далі - «ЗІР»).

Робота «ЗІР» направлена на забезпечення платників податків своєчасною, достовірною і повною довідковою інформацією. Інформаційне наповнення «ЗІР» здійснюється на підставі функціональних повноважень органів ДФС, з урахуванням результатів всебічного аналізу інформації про потреби клієнтів, які звертаються до Контакт-центру та, з метою мінімалізації витрат часу представників бізнесу на спілкування з державою.

Сервіс забезпечує можливість пошуку інформації по певному податку, напрямку діяльності, у т.ч. з використанням ключових слів, шляхом перегляду за певні періоди інформації, при цьому не лише по запитаннях-відповідях, розміщених в Базі знань, але і по відповідях на письмові звернення, які були надані з використання Бази знань, назвах нормативних та інформаційних документів, а в перспективі запровадження інтерактивних посилань на взаємопов’язані документи.

Більш детально про роботу «ЗІР» можна дізнатися на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: zir.sfs.gov.ua.

 

Щодо необхідності доопрацювання РРО

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що відповідно до п. 3 ст. 3 Закону України від 06 липня 1995 року №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон №265) суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або безготівковій формі при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов’язані, зокрема, застосовувати РРО, що включені до Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій (далі – Державний реєстр).

Згідно з абзацем третім ст. 12 Закону №265 не підлягають виключенню з Державного реєстру моделі РРО, що раніше пройшли первинну реєстрацію та використовуються суб’єктом господарювання, до закінчення строку їх служби (строку, протягом якого виробник (постачальник) гарантує працездатність таких реєстраторів, у тому числі комплектувальних виробів та їх складових частин, збереження інформації у фіскальній пам’яті, за умови дотримання користувачем вимог експлуатаційних документів). Строк між первинною реєстрацією РРО та датою їх виключення з Державного реєстру не повинен бути меншим семи років. У разі зміни законодавчих вимог до використання РРО виробник (постачальник) зобов’язаний, за наявності технічних можливостей, здійснити доопрацювання РРО.

Також норма щодо доопрацювання виробником (постачальником) РРО користувача у разі зміни законодавчих вимог до його використання передбачена абзацом другим п. 44 Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.05.2004  №601.

(Лист ДФС України від 02.06.2016 № 12039/6/99-99-22-07-03-15 розміщено на офіційному веб – порталі ДФС України за посиланням http://sfs.gov.ua/baneryi/podatkovi-konsultatsii/konsultatsii-dlya-yuridichnih-osib/68406.html).

 

Щодо роботи РРО з платіжним терміналом при проведенні розрахунків з використанням електронного платіжного засобу

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що згідно з п. 1, 3 Закону України від 06 липня 1995 року №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, зобов’язані, зокрема, проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи РРО з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій та видавати особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї в обов’язковому порядку розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції.

Відповідно до п. 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 29.09.2010 №878 «Про здійснення розрахунків за продані товари (надані послуги) з використанням спеціальних платіжних засобів» суб’єкти господарювання, які провадять діяльність у сфері продажу товарів, громадського харчування та послуг і які відповідно до закону використовують РРО, повинні здійснити перехід на обов’язкове приймання спеціальних платіжних засобів для здійснення розрахунків за продані товари (надані послуги).

Кількість платіжних терміналів повинна становити не менше ніж 50 відсотків кількості РРО, а у разі наявності одного РРО суб’єкт господарювання зобов’язаний забезпечити приймання спеціальних платіжних засобів.

(Лист ДФС України від 02.06.2016 № 12039/6/99-99-22-07-03-15 розміщено на офіційному веб – порталі ДФС України за посиланням http://sfs.gov.ua/baneryi/podatkovi-konsultatsii/konsultatsii-dlya-yuridichnih-osib/68406.html).

 

Щодо оподаткування ПДВ операції з постачання маркетингових послуг

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що відповідно до пп. 14.1.108 п. 14.1 ст. 14 р. І Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI (далі – ПКУ) маркетингові послуги (маркетинг) - послуги, що забезпечують функціонування діяльності платника податків у сфері вивчання ринку, стимулювання збуту продукції (робіт, послуг), політики цін, організації та управлінні руху продукції (робіт, послуг) до споживача та післяпродажного обслуговування споживача в межах господарської діяльності такого платника податків. До маркетингових послуг належать, у тому числі: послуги з розміщення продукції платника податку в місцях продажу, послуги з вивчення, дослідження та аналізу споживчого попиту, внесення продукції (робіт, послуг) платника податку до інформаційних баз продажу, послуги зі збору та розповсюдження інформації про продукцію (роботи, послуги).

Згідно із пп. «б» п. 185.1 ст. 185 р. V ПКУ об’єктом оподаткування ПДВ є операції платників податку з постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до ст. 186 ПКУ.

Місцем постачання послуг відповідно до п. 186.4 ст. 186 р. V ПКУ є місце реєстрації постачальника, крім операцій, зазначених у п. 186.2 і п. 186.3 цієї статті.

Враховуючи вищенаведене, операція з постачання платником ПДВ маркетингових послуг є об’єктом оподаткування ПДВ, незалежно від того кому вони надаються резиденту чи нерезиденту.

 

Щодо практичного застосування норм законодавства

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що Наказ Міністерства фінансів України від 11.02.2016 №49 «Про затвердження форм звітів щодо виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та порядків їх заповнення», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 березня 2016 року за №340/28470 (далі – Наказ), розроблений на виконання частини третьої статті 16 Закону України від 19 грудня 1995 року №481 «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» (далі – Закон №481), якою встановлено, що суб’єкти господарювання, які отримали передбачені цим Законом ліцензії, подають до органу виконавчої влади, уповноваженого Кабінетом Міністрів України видавати такі ліцензії, щомісяця до 10 числа наступного місяця звіт про обсяги виробництва та/або обігу (в тому числі імпорту й експорту) спирту, алкогольних напоїв та тютюнових виробів за формою, встановленою цим органом.

На підставі зазначеного, до внесення змін у Закон №481, підстави для внесення змін до наказу стосовно перенесення терміну подачі звітів та відміни штрафних санкцій відсутні.

На офіційному web-порталі ДФС України розміщено роз’яснення щодо заповнення форм звітів затверджених Наказом №49, в якому зазначено, що формат даних до 6 знаків включно після коми.

З метою лібералізації та дерегуляції підприємницької діяльності Урядом розроблено та внесено до Верховної Ради України законопроект «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скорочення дозвільних процедур у сфері зовнішньоекономічної діяльності», який передбачає внесення відповідних змін до статті 16 Закону №481.

(Лист ДФС від 26.05.2016 №11508/6/99-99-12-02-02-15 розміщено на офіційному веб – порталі ДФС України за посиланням http://sfs.gov.ua/baneryi/podatkovi-konsultatsii/konsultatsii-dlya-yuridichnih-osib/68389.html).

 

Щодо практичного застосування норм податкового законодавства

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що Законом України від 24 грудня 2015 року № 909-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році», який набрав чинності з 01.01.2016, п. 165.1 ст. 165 Податкового кодексу України доповнено п.п. 165.1.59, згідно з яким до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включається сума, прощена (анульована) кредитором у порядку, передбаченому законом щодо реструктуризації зобов'язань громадян України за кредитами в іноземній валюті, що отримані на придбання єдиного житла (іпотечні кредити).

Таким чином, норми зазначеного підпункту поширюються на дохід, отриманий платником податку, починаючи з 01.01.2016, за умови набрання чинності законом про реструктуризацію зобов'язань громадян України за кредитами в іноземній валюті.

(Лист ДФС України від 26.05.2016 №5522/К/99-99-13-02-03-14 розміщено на офіційному веб – порталі ДФС України за посиланням http://sfs.gov.ua/baneryi/podatkovi-konsultatsii/konsultatsii-dlya-fizichnih-osib/68378.html).

 

Щодо реалізації підакцизних товарів

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що в абзаці першому підпункту 14.1.212 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України визначено, що реалізація підакцизних товарів (продукції) - будь-які операції на митній території України, що передбачають відвантаження підакцизних товарів (продукції) згідно з договорами купівлі-продажу, міни, поставки та іншими господарськими, цивільно-правовими договорами з передачею прав власності або без такої, за плату (компенсацію) або без такої, незалежно від строків її надання, а також безоплатного відвантаження товарів, у тому числі з давальницької сировини, реалізація суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів.

Звертаємо увагу, що реалізація алкогольних напоїв по договору комісії комісіонером та комітентом здійснюється на підставі ліцензій на певний вид господарської діяльності.

Згідно статті 15 Закону України від  19 грудня 1995 року №481 «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» суб'єкти господарювання, які отримали ліцензії на виробництво алкогольних напоїв здійснюють поставку цієї продукції суб'єктам господарювання оптової і роздрібної торгівлі за наявності ліцензії на оптову торгівлю.

Крім цього повідомляємо, що на офіційному веб-порталі ДФС України розміщено роз’яснення щодо заповнення форм звітів затверджених наказом Міністерства фінансів України від 11.02.2016 №49 «Про затвердження форм звітів щодо виробництва й обігу спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів та порядків їх заповнення».

 

Щодо відображення показників діяльності у звітності по контрольованих операціях

Нікопольська ОДПІ інформує, що Державною фіскальною службою України надано лист від 01.06.16 №18899/7/99-99-14-01-02-17 з питань трансфертного ціноутворення та коректного відображання показників діяльності у поданій до контролюючих органів звітності по контрольованих операціях.

З набранням чинності наказом Міністерства фінансів України від 18.01.2016 №8 «Про затвердження форми та Порядку складання Звіту про контрольовані операції», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 04.02.2016 за №187/28317 (далі – наказ №8), втратив чинність наказ Міністерства доходів і зборів України від 11.12.2013 №669 «Про затвердження форми та Порядку складання Звіту про контрольовані операції» (далі – наказ №669).

У зв'язку з цим звіт про контрольовані операції, здійснені платниками податків починаючи з 01.01.2015, заповнюється та подається за оновленою  формою та в Порядку, затвердженим наказом №8.

Водночас ДФС забезпечено такі можливості для платників податків, які здійснювали контрольовані операції у 2013 та 2014 роках:

подання уточнюючих звітів про контрольовані операції за 2013 та 2014 звітні роки за формою, затвердженою наказом №669;

виконання вимог ч. 2 п 120.3 ст. 120 Податкового кодексу України щодо обов’язку подання звіту у разі застосування штрафних санкцій за його неподання у встановлений строк.

Разом з цим повідомляємо, що використання електронних форм звітності, заповнених відповідно до форми та Порядку, затверджених наказом №669 можливе виключно для звітних періодів 2013 та 2014 років.

 

Оновлено порядок ведення органами ДФС оперативного обліку податків і зборів

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що Міністерство фінансів України наказом від 07.04.2016 №422 оновило Порядок ведення органами державної фіскальної служби оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів до бюджету, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

Оперативний облік податків і зборів, митних та інших платежів до бюджету, єдиного внеску здійснюється в інформаційній системі органів ДФС.

З метою обліку нарахованих і сплачених сум податків, зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску органами ДФС відкриваються інтегровані картки платників (ІКП) по кожному платнику та кожному виду платежу, які повинні сплачуватися такими платниками.

ІКП містить інформацію про облікові операції і облікові показники, які характеризують стан розрахунків платника податків з бюджетами та цільовими фондами за відповідним видом платежу.

Відповідальними за достовірність відображення в інформаційній системі органів ДФС первинних показників є працівники структурних підрозділів органів ДФС за напрямками роботи.

За даними оперативного обліку податків і зборів, митних та інших платежів, єдиного внеску ДФС та її територіальними органами формується звітність про нарахування та надходження податків, зборів, єдиного внеску, надходження митних та інших платежів до бюджетів, податковий борг, недоїмки зі сплати єдиного внеску, відшкодування ПДВ, результати контрольно-перевірочної роботи, розстрочення (відстрочення) грошових зобов'язань (податкового боргу), зайво сплачені податки, збори, єдиний внесок і т. п.

 

Банківський кредит не включається до доходу підприємця на загальній системі оподаткування

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб підлягають доходи фізичних осіб – підприємців на загальній системі оподаткування, які отримані протягом календарного року від провадження господарської діяльності.

Оскільки отриманий фізичною особою – підприємцем кредит відповідно до умов договору підлягає обов’язковому поверненню у визначені строки, то протягом дії договору кредиту сума кредиту не включається до складу доходу такого підприємця.

Якщо сума кредиту не повертається у визначений у договорі термін, то вона включається до складу доходів фізичної особи – підприємця та оподатковується на загальних підставах.

Зазначена норма визначена п. 177.1 ст. 177 Податкового кодексу України.

 

Загальний дохід підприємця на загальній системі оподаткування визначається за касовим методом

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що об’єктом оподаткування фізичної особи –підприємця на загальній системі оподаткування є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та негрошовій формі) i документально підтвердженими витратами, пов’язаними з господарською діяльністю такої фізичної особи - підприємця.

При цьому, оскільки виручкою фізичної особи - підприємця вважається дохід, отриманий у грошовій та негрошовій формі, то датою при формуванні загального оподатковуваного доходу є дата фактичного надходження коштів на банківський рахунок (у касу) або отримання інших видів компенсацій вартості поставлених (або тих, що підлягають поставці) ним товарів, тобто застосовується касовий метод.

До складу витрат включаються тільки витрати, які пов’язані з отриманням доходу та підтвердженні відповідними документами про їх оплату.

Тобто для визначення загального оподатковуваного доходу застосовується касовий метод, а при визначенні витрат враховуються тільки ті витрати, які пов’язані з отриманням доходу та підтвердженні відповідними документами про їх оплату.

Зазначена норма визначена п. 177.2 та п. 177.4 ст. 177 Податкового кодексу України.

 

Підприємці на загальній системі оподаткування авансові платежі розраховують самостійно

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що авансові платежі з податку на доходи фізичних осіб розраховуються платником податку на загальній системі оподаткування самостійно згідно з фактичними даними, зазначеними у Книзі обліку доходів і витрат, кожного календарного кварталу.

Такі авансові платежі сплачуються до бюджету до 20 числа місяця, наступного за кожним календарним кварталом (до 20 квітня, до 20 липня і до 20 жовтня).

За 4-й календарний квартал авансовий платіж не розраховується та не сплачується.

Якщо результатом розрахунку авансового платежу за відповідний календарний квартал є від’ємне значення, то авансовий платіж за такий період не сплачується.

Остаточний розрахунок податку на доходи фізичних осіб за звітний податковий рік здійснюється підприємцем самостійно згідно з даними, зазначеними в річній податковій декларації, з урахуванням сплаченого ним протягом року податку на доходи фізичних осіб на підставі документального підтвердження факту його сплати.

Надмірно сплачені суми податку підлягають зарахуванню в рахунок майбутніх платежів з цього податку або поверненню платнику податку.

Зазначена норма визначена п.п. 177.5.1 та п.п. 177.5.3 ст. 177 Податкового кодексу України.

 

Підприємець на загальній системі оподаткування самостійно заповнює Книгу обліку доходів і витрат

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що фізичні особи – підприємці на загальній системі оподаткування зобов’язані вести Книгу обліку доходів і витрат, у якій щоденно на підставі первинних документів здійснюються записи про операції, що відбулися у звітному (податковому) періоді.

Книга ведеться за вибором платника податку в паперовому або електронному вигляді.

Записи у Книзі виконуються за підсумками робочого дня, протягом якого отримано дохід.

Дохід, отриманий від здійснення господарської діяльності відображається сумарним підсумком за місяць, квартал, рік, і включає, зокрема, кошти, що надійшли на поточний рахунок, касу платника податків та/або отримано готівкою, сума заборгованості, за якою минув строк позовної давності, вартість безоплатно отриманих товарів (робіт, послуг).

Наймані особи, які перебувають у трудових відносинах із самозайнятою особою Книгу не ведуть і записи в ній не здійснюють.

Тобто фізична особа – підприємець на загальній системі оподаткування заповнює Книгу самостійно за підсумками робочого дня, протягом якого отримано дохід.

Книга зберігається у підприємця протягом трьох років після закінчення звітного періоду, в якому здійснено останній запис.

Дані Книги заповнюються у гривнях з копійками та використовуються підприємцем для заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи.

Порядок ведення Книги фізичними особами – підприємцями на загальній системі оподаткування встановлений наказом Міндоходів від 16.09.2013 № 481.

 

У разі відсутності у підприємця на загальній системі оподаткування Книги обліку доходів і витрат застосовується штраф

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що фізичні особи – підприємці зобов’язані вести Книгу обліку доходів і витрат та мати підтверджуючі документи щодо походження товару.

Форма Книги, яку ведуть фізичні особи – підприємці (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, і фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність) та Порядок її ведення затверджені наказом Міндоходів України від 16.09.2013 № 481.

Ненадання платником податків фіскальним органам оригіналів документів чи їх копій при здійсненні податкового контролю, тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 510 гривень.

Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке саме порушення, тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень.

Крім того, ст. 164 прим.1 Кодексу України про адміністративні правопорушення визначено, що неведення обліку або неналежне ведення обліку доходів і витрат, для яких законами України встановлено обов’язкову форму обліку, тягне за собою попередження або накладення штрафу у розмірі від 3 до 8 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Ці дії вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за те ж порушення, тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі від 5 до 8 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Зазначена норма визначена ст. 121 та п. 177.10 ст.177 Податкового кодексу України.

 

Виправлення підприємцем на загальній системі оподаткування помилок в Книзі обліку доходів та витрат

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що фізичні особи - підприємці зобов’язані вести Книгу обліку доходів і витрат та мати підтверджуючі документи щодо походження товару.

Книга ведеться за вибором платника податку в паперовому або електронному вигляді.

Внесення виправлень до Книги підприємцем на загальній системі оподаткування, який веде облік доходів у паперовому вигляді, здійснюється шляхом закреслення помилкового запису та внесення нового, який засвідчується підписом.

У Книзі в електронному вигляді допускається виправлення помилок або коригування шляхом доповнення рядка, в якому відображається від’ємне або позитивне значення.

Книга зберігається у підприємця на загальній системі оподаткування протягом трьох років після закінчення звітного періоду, в якому здійснено останній запис.

Дані Книги заповнюються у гривнях з копійками та використовуються підприємцем на загальній системі оподаткування для заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи.

Порядок ведення Книги фізичними особами – підприємцями на загальній системі оподаткування встановлений наказом Міндоходів від 16.09.2013 № 481.

 

Надання та отримання поворотної або безповоротної фінансової допомоги не оподатковується ПДВ

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що об’єктом оподаткування ПДВ є операції платників податку з постачання товарів та/або послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України.

Постачання послуг – це будь-яка операція, що не є постачанням товарів, чи інша операція з передачі права на об’єкти права інтелектуальної власності та інші нематеріальні активи чи надання інших майнових прав стосовно таких об’єктів права інтелектуальної власності, а також надання послуг, що споживаються в процесі вчинення певної дії або провадження певної діяльності.

Постачання товарів – це будь-яка передача права на розпоряджання товарами як власник, у тому числі продаж, обмін чи дарування такого товару, а також постачання товарів за рішенням суду.

Оскільки надання та отримання поворотної або безповоротної фінансової допомоги не є операцією з постачання товарів/послуг, така операція не є об’єктом оподаткування ПДВ.

Зазначена норма визначена пп. 14.1.185; пп. 14.1.191 ст. 14 та пп. «а» та «б» п. 185.1 ст.185 Податкового кодексу України.

 

Змінено заяви про державну реєстрацію юридичних осіб, підприємців та громадських формувань

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що Міністерством юстиції України внесено зміни до форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (наказ від 06.05.2016 р. № 1327/5 "Про затвердження Змін до форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань").

Наказом №1327/5 також затверджено:

- заяву про державну реєстрацію припинення відокремленого підрозділу юридичної особи;

- заяву про державну реєстрацію змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

Наказ набирає чинності через 10 днів з дня його офіційного опублікування (опубліковано в Офіційному віснику України від 24.05.2016 року №38), тобто з 04.06.2016 року.

 

До уваги страхувальників!

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що з 01 липня 2016 року звіти з єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за звітний період „червень 2016 року” подаються за новою формою згідно з Порядком формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, який затверджено наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 року № 435 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 23.04.2015 року № 460/26905 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 11.04.2016 року № 441, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 06.05.2016 року № 682/28812).

З текстом Наказу № 441 Ви можете ознайомитись, скориставшись посиланнями: http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/ediniy-vnesok-na-zagalnoobovyazkove-/nakazi/68312.html

 

Мінфін оновив форми заявок-розрахунків на марки акцизного податку

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що відповідно до статті 226 Податкового кодексу України, у разі виробництва на митній території України алкогольних напоїв і тютюнових виробів чи ввезення таких товарів на митну територію України платники податку зобов’язані забезпечити їх маркування марками встановленого зразка. Наявність наклеєної в установленому порядку марки акцизного податку на пляшці (упаковці) алкогольного напою та пачці (упаковці) тютюнового виробу є однією з умов для ввезення на митну територію України і продажу таких товарів споживачам, а також підтвердженням сплати податку та легальності ввезення товарів.

Нікопольська ОДПІ інформує, що з 27 травня 2016 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 11.04.2016р. №428 «Про затвердження форм заявок-розрахунків на виготовлення та придбання марок акцизного податку, звіту про використання марок акцизного податку та журналів для обліку марок акцизного податку». Відповідно, наказ Міністерства доходів і зборів України від 4 лютого 2014 року № 115, яким було затверджено вказані форми визнано таким, що втратив чинність.

 

Нерухомість непридатна для проживання - повідомте податкову

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що відповідно до пп. "ґ" пп. 266.2.2 п. 266.2 ст. 266 Податкового кодексу України, не є об'єктом оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, житлова нерухомість непридатна для проживання, в тому числі у зв'язку з аварійним станом, визнана такою згідно з рішенням сільської, селищної, міської ради.

Рішення стосовно непридатності житлового будинку (житлового приміщення) для проживання (в тому числі у зв'язку з аварійним станом конструктивних елементів), про використання непридатного для проживання житлового будинку (житлового приміщення) з іншою метою (переведення у нежитловий фонд) або про знесення цього будинку приймаються відповідною місцевою радою на основі висновку комісії, згідно норм ст. 30 Закону України від 21 травня 1997 року N 280/97-ВР "Про місцеве самоврядування в Україні".

Таким чином, власник об'єкта житлової нерухомості для звільнення від оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, повинен повідомити податкову інспекцію, що житлова нерухомість непридатна для проживання на підставі рішення органу місцевого самоврядування, про використання непридатного для проживання жилого будинку (жилого приміщення) в інших цілях або про знесення цього будинку.

 

Сектор організації роботи

Категория: Область | Просмотров: 1332 | Добавил: admin
Всего комментариев: 0
avatar