Покров Среда 22.11.17, 15:57
Информационный портал города Оджоникидзе - Главная
Главная » 2015 » Ноябрь » 28 » Нікопольська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує
00:03
Нікопольська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує

Місцеві бюджети Дніпропетровської області отримали майже 1 млрд. 880 млн. грн. плати за землю

За десять місяців 2015 року надходження плати за землю від платників Дніпропетровського регіону склали майже 1880 млн. грн., зокрема, юридичними особами сплачено понад 1716,4 млн. грн., решта – фізичними особами.

За словами в.о. начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Геннадія Ткачука в поточному році відбулося зростання доходів місцевих громад Дніпропетровщини по платі за землю у порівнянні з січнем – жовтнем 2014 року майже на 289 млн. грн., або на 16,4%.

«Ці надходження важливі для місцевої казни Дніпропетровського краю. Отже, орендна плата за користування землею та земельний податок становлять майже 20 відсотків у загальній сумі надходжень і є одним з вагомих джерел наповнення місцевих скарбниць області», – підкреслив в.о. начальника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Геннадій Ткачук.

 

Боротьба з митними правопорушеннями

20 листопада 2015 року в Інформаційному агентстві «МОСТ-ДНЕПР» відбулася прес-конференція на тему «Боротьба з митними правопорушеннями» за участі начальника відділу виробництва у справах про порушення митних правил управління аналізу ризиків і протидії митним правопорушенням Дніпропетровської митниці ДФС Віталія Аксютіна.

За його словами: "З початку року Дніпропетровською митницею ДФС відкрито 82 справи про порушення митних правил на суму більше 18 млн. грн. Кількість справ про порушення митних правил з вилученими предметами порушень – 19 на суму більше 6,98 млн. грн. Також, розглянуто 42 справи про порушення митних правил та застосовано адміністративне стягнення у вигляді штрафу на суму більше 507 тис. грн.".

"З початку року Дніпропетровською митницею ДФС до правоохоронних органів направлено 2 повідомлення про виявлення ознак про кримінальні правопорушення», - зазначив він.

 

Офіційна виплата заробітної плати – стабільні надходження до місцевого бюджету

Протягом січня – жовтня 2015 року до місцевих бюджетів Нікопольського регіону надходження податку на доходи фізичних осіб до бюджету склали 307,2 млн. грн. «Дуже важливо, щоб працівники отримували заробітну плату не «в конвертах», а офіційно, бо саме у такому випадку місцевий бюджет має стабільні надходження» – зазначила заступник начальника Нікопольської ОДПІ Вікторія Радецька.

На сьогодні гарантований рівень мінімальної заробітної плати - 1378 гривень на місяць. Громадяни повинні усвідомити, що приховування реальної зарплати безпосередньо впливає на рівень їхнього добробуту та негативно впливає на наповнення бюджету податком на доходи фізичних осіб, який є важливою складовою місцевого бюджету. В свою чергу рівень надходження податку на доходи фізичних осіб у місцевий бюджет знаходиться у прямій залежності від рівня нарахованої заробітної плати.

Тому, Нікопольська ОДПІ наголошує на неприпустимість виплати заробітної плати у розмірі, менше ніж законодавчо встановлений, а також заробітної плати у «конвертах».

 

За січень-жовтень 2015 року до місцевих бюджетів Нікопольського регіону надійшло понад 507 млн. гривень.

Як повідомила заступник начальника Нікопольської ОДПІ Вікторія Радецька, за 10 місяців 2015 року до місцевого бюджету надійшло 507 млн. 191 тис. гривень, що на 31 млн. 65 тис. гривень більше, ніж у відповідному періоді минулого року. Лідером в наповненні місцевих бюджетів залишається податок на доходи фізичних осіб – 307 млн. 196 тис. гривень. Наступними за вагомістю є плата за землю – понад 101 млн. 871 тис. грн.., єдиний податок – 37 млн. 481 тис. грн. та інші податки і збори.

Своєчасна сплата місцевих податків і зборів відіграє важливу роль для підтримки і розвитку місцевої інфраструктури, а також у фінансуванні соціальних програм. Щоб забезпечити необхідні надходження до бюджетів територіальних громад, податківцями робиться все необхідне щоб сумлінному бізнесу і громадянам було комфортно працювати та сплачувати податки.

 

Станом на 27.11.2015 року надходження військового збору на Нікопольщині склали 44 млн. 906 тис. гривень

Майже за 11 місяців 2015 року надходження військового збору у Нікопольському регіоні склали 44 млн. 906 тис. гривень. В листопаді за 26 днів державний бюджет поповнився військовим збором на 3 млн. 877 тис. гривень.

«Військовий збір запроваджено з метою допомоги та покращення матеріально - технічного забезпечення українських військовослужбовців, які обороняють нашу країну. Кошти, які надходять до бюджету від військового збору, призначені активізувати обороноздатність нашої держави. Нарахування, утримання та перерахування військового збору до бюджету здійснюється у порядку, встановленому ст. 168 Податкового кодексу України для податку на доходи фізичних осіб. За недотримання законодавчих норм до платників збору застосовується фінансова відповідальність, пеня та адміністративна відповідальність», - нагадала заступник начальника Нікопольської ОДПІ Вікторія Радецька.

 

Шановні громадяни! Поспішайте скористатись правом на податкову знижку!

Нагадуємо, платники податку на доходи фізичних осіб, що бажають реалізувати своє право на податкову знижку за наслідками 2014 року, податкову декларацію можуть подати до кінця 2015 року.

За інформаційними даними відділу адміністрування податку на доходи фізичних осіб та майнових податків до Нікопольської ОДПІ станом на 27 листопада 2015 року 1526 громадян подали декларації, з метою реалізації права на податкову знижку. З них 1251 у зв’язку з витратами на навчання, 118 - із сплатою відсотків за іпотечними кредитами, 126 - із сплатою страхових внесків за договорами довгострокового страхування життя, 1 - у зв’язку з витратами на оплату репродуктивної медицини.

 

Україна та Німеччина налагоджують співпрацю у митній сфері

На днях, розпочався візит делегації Митної служби Німеччини на чолі з професором Л.Геллертом з метою обговорення шляхів співпраці з ДФС з питань реформування митних органів відповідно до європейських стандартів.

У рамках візиту відбувся семінар, під час якого фахівці ДФС та учасники делегації Митної служби Німеччини обговорювали питання митної вартості, функціонування системи управління ризиками та забезпечення міжнародних стандартів митного пост-аудит контролю.

Під час візиту учасники німецької делегації ознайомляться з діяльністю митних органів, отримають необхідну інформацію для аналізу їх стану, обміняються досвідом та проведуть консультації з українськими колегами для визначення шляхів подальшої співпраці.

 

У 2015 році до бюджету сплачено 392 млн. грн. транспортного податку

З початку поточного року до бюджету надійшло 392 млн. грн. транспортного податку, що перевищує заплановані показники на 7,6 відс.

Зокрема, у жовтні платники сплатили 48,8 млн. грн. цього податку.

Нагадаємо, що платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні, згідно з чинним законодавством, власні легкові автомобілі, що відповідно до підпункту 267.2.1 пункту 267.2 статті 267 Кодексу є об'єктами оподаткування.

Транспортний податок сплачується фізичними особами – протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення, юридичними особами – авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

 

Податкова міліція у Києві припинила реалізацію фальсифікованого палива через АЗС міста

Працівниками податкової міліції м. Києва в ході розслідування у рамках  кримінального провадження за ч.1 ст. 204 КК України, а також операцій «Акциз-2015» та «Нафтопродукт-2015» виявлено факт зберігання контрафактних паливно-мастильних матеріалів та реалізації їх через мережу автозаправних станцій Києва.

З метою припинення незаконної діяльності співробітниками податкової міліції ДФС проведено 2 обшуки в офісному приміщені та на території нафтосховища, а також оглянуто транспортні засоби, які використовувались у протиправній діяльності.

У результаті обшуків з незаконного обігу вилучено 1 152,8 тонн контрафактних паливно-мастильних матеріалів на загальну суму 17,3 млн. гривень.

Вилучені товарно-матеріальні цінності передані на відповідальне зберігання.

Тривають подальші слідчі дії.

 

Податковою міліцією викрито підприємство, яке не сплатило 26,5 млн. грн. податків

Співробітниками податкової міліції м. Києва до ЄРДР внесено відомості про вчинення кримінального правопорушення за ч.3 ст.212 КК України за фактом ухилення від сплати податків посадовими особами підприємства, що здійснює діяльність посередництва за договорами по цінних паперах або товарах.

Як з’ясувалося, зазначені особи в період з 2013 по 2015 рік при здійсненні фінансово-господарської діяльності, пов’язаної з обміном валюти, ухилились від сплати податків та податкового зобов’язання по військовому збору на суму 26,5 млн. гривень.

 

Податкова міліція виявила виробництво фальсифікованого палива на Київщині

У Київській області податковою міліцією ДФС Києва виявлено незаконне виробництво паливно-мастильних матеріалів.

Одне із підприємств області, не маючи відповідних дозвільних та реєстраційних документів на виготовлення паливно-мастильних матеріалів, реалізовувало з території свого нафтосховища бензин та дизельне паливо.

Встановлено, що підприємство не є платником акцизного податку та не стоїть на податковому обліку як виробник нафтопродуктів, а паливо, яке їм реалізовується, сумнівної якості.

У рамках кримінального провадження було проведено 3 обшуки у нафтосховищах, які належать вищезазначеному підприємству та на АЗС.

Під час обшуків встановлено, що паливо виготовлялось шляхом змішування низькооктанових бензинів та високотоксичних низькоякісних присадок. У результаті отримувався високооктановий бензин, ідентичний маркам А-95 та А-95 Євро.

Незаконне виготовлення відбувалось з метою збільшення собівартості бензину та з грубим порушенням встановлених стандартів, норм та технічних умов виготовлення.

Загалом вилучено понад 236 тонн паливно-мастильних матеріалів орієнтовною вартістю понад 4 млн. грн.

Тривають подальші слідчі дії.

 

З початку 2015 року ДФС виявлено понад 82 тис. нелегальних найманих працівників

Протягом січня – жовтня 2015 року ДФС було виявлено понад 82 тис. найманих осіб, які працювали без укладання трудових угод з роботодавцями. Вони сплатили до бюджету понад 15 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб та 35 млн. грн. єдиного внеску.

Ще понад 33 тис. громадян, які працювали без реєстрації, офіційно зареєструвалися підприємцями та сплатили до бюджету понад 15 млн. грн. податків.

Крім того, завдяки спільним заходам ДФС та органів місцевої влади, у поточному році рівень виплати заробітної плати своїм працівникам підвищили 14 тис. суб’єктів господарювання. Бюджет додатково отримав 21,3 млн. грн.

Загалом, з початку року під час перевірок на дотримання трудового законодавства порушення фіксувалися у 58 відс. суб’єктів господарювання. До бюджету донараховано понад 574 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб з урахуванням штрафних санкцій.

 

Актуально для суб’єктів господарювання та громадян

У Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (далі – «ЗІР») впроваджено новий інноваційний розділ «Інтерактивна мапа» за напрямами «Митна справа» та «Єдиний соціальний внесок», який працює за принципом «Крок за кроком».

Як повідомляє Державна фіскальна служба України на головній сторінці офіційного веб-порталу (http://sfs.gov.ua/anonsi/11369.html), за допомогою інтерактивних мап користувачі «ЗІР» мають змогу швидко та зручно ознайомитися із законодавчою базою та знайти відповіді на питання за вказаними напрямами.

 

Державною фіскальною службою України доопрацьовано електронний сервіс «Реєстрація договорів про визнання електронних документів»

Нікопольська ОДПІ звертає увагу платників податків, що Державною фіскальною службою України (далі – ДФС України) з метою покращення сервісного обслуговування платників при поданні податкових документів в електронній формі доопрацьовано електронний сервіс «Реєстрація договорів про визнання електронних документів».

ДФС України спрощено процес укладання договорів про визнання електронних документів (далі – Договір) з територіальними органами ДФС, а саме: починаючи з 25.11.2015, платником податків укладається один Договір з територіальним органом ДФС за основним місцем обліку. До Договору додаються посилені сертифікати відкритих ключів. Для формування та подання договору розроблено нову форму (код форми J1391004).

 

Актуально для платників: про оновлення технологічного сертифікату!

Нікопольська ОДПІ інформує, що Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – АЦСК ІДД) на головній сторінці офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД у розділі «Новини» за посиланням http://acskidd.gov.ua/news повідомив про оновлення технологічного сертифікату.

У зв’язку з проведенням аварійно-відновлювальних робіт та переналаштуванням обладнання АЦСК ІДД ДФС, сформовано нові технологічні сертифікати CMP-серверу, які необхідно додати до файлового сховища та здійснити переналаштування програмного забезпечення, що використовується для підписання електронних документів.

Завантажити нові технологічні сертифікати CMP-серверу можна за цим посиланням.

Завантажити повний перелік актуальних технологічних сертифікатів АЦСК ІДД ДФС можна у розділі «Сертифікати АЦСК» офіційного інформаційного ресурсу.

 

Запроваджено новий електронного сервісу управління ЕЦП

Такий сервіс надає можливість керівнику вносити до системи подання документів в електронному вигляді інформацію щодо сертифікатів відповідальних осіб та самостійно визначити термін, на який відповідальній особі надається право підпису податкових документів (в межах строку дії попереднього сертифікату) або бухгалтера.

Для формування та подання платниками інформації щодо ЕЦП в електронному вигляді до автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронної звітності» розроблено новий електронний формат Повідомлення за кодом J1391102.

До Повідомлення додаються сертифікати відповідальних осіб, зазначених у Повідомленні, та таке Повідомлення підписується ЕЦП цих відповідальних осіб.

Сформоване Повідомлення обов’язково підписується керівником електронним цифровим підписом, сертифікат якого на момент отримання Повідомлення вже наявний у системі подання документів в електронному вигляді як діючий сертифікат керівника платника податків.

 

Центри обслуговування платників Дніпропетровщини щомісячно надають понад 20,5 тисяч адміністративних послуг

Загалом, протягом січня – жовтня поточного року Центрами обслуговування платників ГУ ДФС у Дніпропетровській області було надано 205,7 тисяч адміністративних послуг.

Здебільш платники цікавились послугами з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків. За десять місяців 2015 року було надано більше 101 тисячі таких послуг.

Не менш популярними залишаються послуги з видачі довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами фіскальної служби та реєстрації книг обліку розрахункових операцій. Цих послуг впродовж січня – жовтня цього року дніпропетровськими ЦОПами надано запитувачам 21,5 тисячі та 18,9 тисяч відповідно.

Нагадуємо, Центрами обслуговування платників Головного управління ДФС у Дніпропетровській області надається комплекс послуг, зокрема 25 видів адміністративних послуг, а також консультативні та інформаційні. Платники без черги у зручний для них час подають податкову звітність, отримують ключі електронного цифрового підпису, одержують кваліфіковані консультації, адміністративні послуги тощо.

 

Антикорупційний сервіс «Пульс»

З метою забезпечення відкритості й прозорості діяльності територіальних органів Фіскальної служби України нагадуємо платникам податків про функціонування антикорупційного сервісу Фіскальної служби України «Пульс», який доступний клієнтам податкової служби та митниці. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

Ефективний сервіс за гарячою лінією попереджує: труднощі в спілкуванні; некоректне ставлення; перевищення повноважень; неякісне обслуговування; та працює за принципом CALL-BACK - зворотній зв’язок.

 

Наближається граничний термін сплати податків та зборів!

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що 30 листопада останній день сплати:

- єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування гірничими підприємствами за жовтень;

- авансових внесків з податку на прибуток за листопад;

- ПДВ за жовтень платниками, у яких базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному місяцю;

- акцизного податку за жовтень;

- земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності (крім громадян) за жовтень;

- збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності за жовтень;

- податку на доходи фізичних осіб з нарахованого, але не виплаченого доходу, за жовтень;

- податку на доходи фізичних осіб із загальної суми процентів, нарахованих за жовтень на поточний або депозитний банківський рахунок; на вклади членів кредитної спілки;

- військового збору з нарахованого, але не виплаченого доходу, за жовтень.

 

Відповідальність за неподання або несвоєчасне подання декларації про майновий стан і доходи фізичною особою, яка провадить незалежну професійну діяльність

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що за неподання або несвоєчасне подання декларації про майновий стан і доходи фізичною особою, яка провадить незалежну професійну діяльність, передбачена штрафна санкція в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання, а за ті самі порушення, вчинені платником протягом року, передбачена штрафна санкція в розмірі 1020 гривень. Крім того, за неподання або несвоєчасне подання декларації про майновий стан і доходи до фізичної особи, яка провадить незалежну професійну діяльність, застосовується адміністративний штраф у розмірі від 51 грн. до 136 грн., а у разі повторного порушення - від 85 грн. до 136 гривень.

 

Порядок подання звітності та сплати податку на прибуток підприємствами, створеними протягом звітного року

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що відповідно до пункту 57.1 статті 57 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – Кодекс) платники податку, які зареєстровані протягом звітного (податкового) року (новостворені), сплачують податок на прибуток на підставі річної податкової декларації за період діяльності у звітному (податковому) році та не сплачують авансового внеску.

 

Звітність подається на наступний день, якщо граничний термін припадає на вихідний або святковий день

Нікопольська ОДПІ повідомляє, якщо останній день строку подання податкової декларації припадає на вихідний або святковий день, то останнім днем строку вважається операційний (банківський) день, що настає за вихідним або святковим днем.

Зазначена норма визначена п.49.20. ст.49 Податкового кодексу України.

 

Відсотки по кредиту не включаються у витрати підприємця на загальній системі оподаткування

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що суми коштів, сплачені фізичною особою на загальній системі оподаткування на користь банку за надані послуги з розрахунково-касового обслуговування, пов'язані із здійсненням господарської діяльності (відкриття, закриття, переоформлення рахунків, відкритих безпосередньо на фізичну особу - підприємця, надання виписок з рахунків і т. п.), включаються до складу витрат такого підприємця.

Про це Державна фіскальна служба України нагадала в листі від 28.10.2015 р. № 1061/Г/99-99-17-02-02-14.

При цьому для фізичної особи - підприємця на загальній системі оподаткування не передбачено включення до складу витрат суми сплачених відсотків, нарахованих за користування кредитними коштами, незалежно від того, що кредит виходив для здійснення підприємницької діяльності.

 

Платникам єдиного податку І-ІІІ груп про нову форму звітування

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що платники єдиного податку третьої групи - юридичні особи мають можливість подати податкову звітність за три квартали 2015 року за новою формою декларації, затвердженою наказом Мінфіну від 19.06.2015 року № 578. До того ж її можна використовувати для самостійного виправлення помилок, допущених у податковій звітності за попередні періоди.

Разом з цим, звітування за новою формою декларації - це лише право, а не обов’язок платника єдиного податку третьої групи - юридичної особи. При цьому за бажанням такі платники можуть подати звітність і за формою, затвердженою наказом Мінфіну від 21.12.2011 року № 1688.

Водночас для платника єдиного податку третьої групи - фізичної особи нова форма декларації буде використовуватись для складання звітності за 2015 рік, починаючи з 01.01.2016 року.

 

Коли єдинники 1 і 2 груп здають квартальну декларацію?

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що спрощенці першої та другої груп звітують за результатами року. Квартальну декларацію з єдиного податку вони подають за останній квартал роботи в першій або другій групі в разі зміни групи, а також за квартал, у якому отримано доходи платника єдиного податку, оподатковувані за ставкою 15%.

 

Подання звітності з ПДВ суб’єктом господарювання, реєстрацію платника ПДВ якого анульовано

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що особа, реєстрація платника ПДВ якої анулюється, зобов’язана подати податкову декларацію з ПДВ за останній звітний (податковий) період, який розпочинається з першого дня такого звітного періоду та закінчується днем анулювання реєстрації платника ПДВ, протягом 20 (40) календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) періоду, в якому відбулося анулювання платника ПДВ.

Суб’єкт господарювання має право подати уточнюючий розрахунок у вигляді додатка до такої податкової декларації з ПДВ та виправити помилки за попередні податкові періоди (з урахуванням строків давності). При цьому, починаючи з дати анулювання реєстрації платника ПДВ уточнюючий розрахунок як окремий документ суб’єктом господарювання подаватися не може.

 

Пільги щодо сплати земельного податку встановлені для фізичної особи

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що від сплати земельного податку звільняються:

- інваліди першої і другої групи;

- фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років;

- пенсіонери (за віком);

- ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;

- фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Якщо ви отримали право власності або користування на житловий будинок, який розташований на земельній ділянці, та ще не стали на облік в Нікопольській ОДПІ як платник земельного податку, не гайте часу, приходьте до нас. При собі необхідно мати паспорт, ідентифікаційний номер, документи які підтверджують право власності або користування земельною ділянкою, технічний паспорт на земельну ділянку та копію посвідчень на право отримання пільги встановленої Законом.

 

Як зареєструвати податкову накладну, якщо п'ятнадцятий день припадає на святковий або вихідний

Чи має право платник ПДВ зареєструвати податкову накладну в ЕРПН пізніше за п'ятнадцятий календарний день, що йде за днем її виписки, якщо п'ятнадцятий день доводиться на святковий або вихідний день?

Нікопольська ОДПІ нагадує, що внесення відомостей, що містяться в податковій накладній і/або розрахунку коригування, в ЕРПН здійснюється шляхом представлення впродовж операційного дня вказаних документів в електронній формі ДФС з використанням електронного цифрового підпису і внесення відповідних відомостей в ЕРПН.

Операційний день триває з 0 до 23-ї години.

Отже, реєстрація податкових накладних в ЕРПН здійснюється платником ПДВ не пізніше за п'ятнадцять календарних днів, що йдуть за датою їх складання. Терміни реєстрації податкових накладних в ЕРПН, якщо п'ятнадцятий день, що йде за днем їх виписки, доводиться на святковий або вихідний день, не переносяться.

Крім того, нагадуємо про ст. 120-1 ПКУ, якою встановлений штраф за порушення платниками ПДВ граничних термінів реєстрації податкових накладних і розрахунків коригування.

 

Статус платника ПДВ підтверджується витягом із реєстру платників ПДВ

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що з 01.10.2014 року скасовано свідоцтво про реєстрацію особи платником ПДВ та надано право платникам ПДВ за їх запитом отримувати витяги із реєстру платників ПДВ в органах Державної фіскальної служби.

Підтвердженням факту реєстрації суб'єкта підприємницької діяльності платником ПДВ є наявність інформації про таку реєстрацію на офіційному веб-сайті ДФС України, яка оновлюється щоденно.

Зазначена норма визначена Законом України від 24.10.13 N 657-VII "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень".

 

Чи звільняється від сплати ЄВ працюючий на підприємстві пенсіонер за віком?

Сплата єдиного внеску на обов’язкове державне соціальне страхування (далі - ЄВ) регулюється Законом України від 8 липня 2010 року №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» зі змінами та доповненнями (далі - Закон № 2464).

Згідно п. 2 частини 1 ст. 4 Закону № 2464 працівники, які працюють на підприємствах, в установах та організаціях, в інших юридичних особах, утворених відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання є платниками ЄВ.

Платники ЄВ зобов’язані своєчасно та в повному обсязі нараховувати і сплачувати ЄВ (п.1 частина 2 ст. 6 Закону № 2464).

Звільнення від сплати ЄВ для працюючих на підприємстві пенсіонерів законодавством не передбачено.

 

Не забудьте замінити свої касові апарати

Нікопольська ОДПІ нагадує, що 1 січня 2016 року закінчується перехідний період для доопрацювання або заміни РРО, які створюють контрольну стрічку в друкарському виді.

Користувачам зареєстрованих і введених в експлуатацію до 01.01.2015 р. електронних контрольно-касових апаратів, які подають у фіскальні органи тільки інформацію про об'єм розрахункових операцій (Z- звіти), був встановлений перехідний період тривалістю 1 рік для доопрацювання або заміни існуючої касової техніки на таку, яка забезпечує представлення по електронних каналах зв'язку електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків.

Тому суб'єктам господарювання, які користуються такими РРО, слід потурбуватися про їх заміну на моделі, що створюють контрольну стрічку в електронному вигляді.

З 01.01.2016 р. згідно із Законом про РРО передбачена відповідальність у розмірі 10-ти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - у випадку якщо контрольна стрічка не надрукована або не створена в електронній формі на РРО, або виявлені спотворення даних про проведені розрахункові операції, інформація про яких міститься на контрольній стрічці, створеній в електронній формі.

 

ОСББ застосовують РРО при продажу товарів і наданні послуг у сфері торгівлі і громадського харчування

Нікопольська ОДПІ нагадує, що розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг об’єднання багатоквартирних будинків (далі – ОСББ) мають проводити із застосуванням РРО на загальних підставах, - нагадують в Нікопольській ОДПІ.

Інші касові операції, що не пов’язані з проведенням розрахунків при продажу товарів (наданні послуг), зазначені в Законі України від 6 липня 1995 року №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», у тому числі сплата вступних, членських і цільових внесків, ОСББ можуть здійснювати у касах підприємства з оформленням прибуткових і видаткових касових ордерів з дотримання вимог Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого Постановою НБУ від 15 грудня 2004 року №637.

Довідково: лист ДФС України від 27.10.2015 р. № 22787/6/99-99-22-07-03-15 «Щодо необхідності застосування РРО об’єднанням співвласників багатоквартирних будинків».

 

ОСББ можуть приймати вступні, членські і цільові внески через каси підприємства з оформленням прибуткових і видаткових касових ордерів

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що касові операції, що не пов'язані з проведенням розрахунків при продажу товарів (наданні послуг) в розумінні Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг", у тому числі сплата вступних, членських і цільових внесків, об'єднання багатоквартирних будинків (ОСББ) можуть здійснювати у касах підприємства з оформленням прибуткових і видаткових касових ордерів.

При здійсненні розрахункових операцій в готівковій та/або в безготівковій формі при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг ОСББ мають проводити такі операції із застосуванням РРО на загальних підставах.

Зазначена норма визначена Законом України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" від 06.07.1995 №265/95-ВР та Положенням про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.04 № 637 і роз’яснена листом ДФС України від 27.10.15 № 22787/6/99-99-22-07-03-15.

 

Виправляємо помилку в повідомленні про прийняття на роботу

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що Департамент заробітної плати та умов праці розглянув лист Міністерства соціальної політики України від 09.10.2015 р. N 1336/13/84-15 та в межах компетенції повідомляє.

Пунктом 2 додатка до постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 р. N 413 "Про порядок повідомлення Державної фіскальної служби та її територіальних органів про прийняття працівника на роботу" встановлено тип повідомлення:

• "початкове" - подання інформації про прийняття працівника на роботу;

• "скасовуюче" - подається у разі допущення помилки роботодавцем та необхідності внесення змін до повідомлення про прийняття працівника на роботу.

У разі допущення помилки роботодавцем та необхідності внесення змін до повідомлення про прийняття працівника на роботу подається повідомлення типу "скасовуюче" з помилковими даними і одночасно повідомлення типу "початкове" з правильними даними.

 

Грошові зобов'язання та податковий борг платника податків можуть бути розстрочені або відстрочені

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що платник податків має право звернутися до контролюючого органу із заявою про розстрочення та відстрочення грошових зобов'язань або податкового боргу.

Розстроченням, відстроченням грошових зобов'язань або податкового боргу є перенесення строків сплати платником податків його грошових зобов'язань або податкового боргу під проценти.

Якщо до складу розстроченої (відстроченої) суми входить пеня, то для розрахунку процентів береться сума за вирахуванням суми пені. Розстрочені суми грошових зобов'язань або податкового боргу (в тому числі окремо - суми штрафних (фінансових) санкцій) погашаються рівними частками починаючи з місяця, що настає за тим місяцем, у якому прийнято рішення про надання такого розстрочення.

Відстрочені суми грошових зобов'язань або податкового боргу погашаються рівними частками починаючи з будь-якого місяця, визначеного відповідним контролюючим органом, але не пізніше закінчення 12 календарних місяців з дня виникнення такого грошового зобов'язання або податкового боргу, або одноразово у повному обсязі.

Розстрочення або відстрочення надаються окремо за кожним податком та збором. Строки сплати розстрочених (відстрочених) сум або їх частки можуть бути перенесені шляхом прийняття окремого рішення та внесення відповідних змін до договорів розстрочення (відстрочення).

 

Новий порядок оформлення результатів документальних перевірок

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що наказом Міністерства фінансів України від 20.08.2015 №727, що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 26.10.2015 за №1300/27745 (далі – наказ №727), затверджено новий Порядок оформлення результатів документальних перевірок дотримання законодавства України з питань державної митної справи, податкового, валютного та іншого законодавства платниками податків – юридичними особами та їх відокремленими підрозділами (далі – Порядок №727).

Наказ №727 набрав чинності 17.11.2015, тобто з дня його офіційного опублікування (опублікований в «Офіційному віснику України» від 17.11.2015 №89).

Порядок №727 об’єднав вимоги Податкового кодексу України та Митного кодексу України з метою забезпечення єдиного порядку фіксування результатів документальних перевірок платників податків – юридичних осіб та їх відокремлених підрозділів.

Відповідно до пункту 2 Наказу №727 втратили чинність:

- наказ Міністерства фінансів України від 21.03.2012 №377.

- наказ Державної податкової адміністрації України від 22.12.2010 №984.

Звертаємо увагу, що дія Порядку №727 не поширюється на оформлення результатів перевірок контрольованих операцій, які проводяться з урахуванням вимог підпункту 39.5.2 пункту 39.5 статті 39 Податкового кодексу України. Результати цих перевірок оформляють актом (довідкою), форму та вимоги складання якого(якої) затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України від 24.12.2014 №843, що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 22.01.2014 за №126/24903.

Сектор комунікацій

Категория: Область | Просмотров: 662 | Добавил: admin
Всего комментариев: 0
avatar