Покров Среда 22.11.17, 16:00
Информационный портал города Оджоникидзе - Главная
Главная » 2015 » Август » 26 » Нікопольська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує
00:07
Нікопольська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує

Роман Насіров: Замість бюрократичної установи ми будуємо функціональну

Про це заявив Голова ДФС Роман Насіров, відкриваючи засідання Ради з питань стимулювання інвестицій та підприємницької діяльності при ДФС України, яке відбулося 18 серпня 2015 року у Державній фіскальній службі України. Під час засідання, зокрема, обговорювалися питання діяльності Уповноваженого з питань підприємництва, напрями реформування фіскальної служби, функціонування СЕА та інші питання які найбільше цікавлять бізнес.

„Нам важливо, щоб це були не протокольні зустрічі, а справжня професійна дискусія. Діалог, про який багато говориться, ми намагаємося будувати так, щоб він дійсно був, щоб ми чули вас, а ви чули нас, і за нашими напрацюваннями можна було бачити конкретні результати”, - наголосив керівник відомства.

За словами Романа Насірова, зважаючи на складний період у житті країни, часу на перетворення небагато, тож участь бізнес-спільноти у проходженні етапів реформування є надзвичайно важливою. Йдеться як про інституційні зміни ДФС, так і про податкову реформу в цілому. „Ми намагаємося змінюватися з середини і робити це якнайкраще, але, будь ласка, надавайте пропозиції, як зробити це оптимальніше”, - закликав він членів Інвестради.

Один з  останніх кроків ДФС – запровадження при своїй структурі  інституту Уповноваженого з питань підприємництва, яким став Тарас Качка. „Для мене  особисто це дуже гарний шанс спробувати зробити так, щоб усі процедури, над якими працює ДФС як на рівні Податкового кодексу, так і на рівні організаційної структури, відповідали інтересам бізнесу”, - розповів він. Планується, що перший звіт про діяльність Уповноваженого буде розглянуто на наступному засіданні Інвестради.

Щодо реформування служби, то керівництво ДФС налаштоване на те, щоб із бюрократичної установи вона стала функціональною. „Ми прагнемо побороти корупцію і зловживання в системі, зробити так, щоб із платниками податків взаємодіяли такі ж самі професіонали, які працюють у кращих великих компаніях. - запевнив Роман Насіров. - Не буду говорити гучних речей, але хочеться, щоб платники були щонайменше задоволені спілкуванням з представниками фіскальної служби”.

Довідково: Інститут Уповноваженого з питань підприємництва почав працювати при ДФС 10 серпня 2015 р. Він має стати посередником між платниками податків і фіскальною службою у питаннях захисту інтересів бізнесу і забезпечення чесних партнерських відносин.

 

Починає роботу Виконавчий комітет Державної фіскальної служби

Для оперативного вирішення проблемних питань діяльності, зокрема, реформування Державної фіскальної служби України, та реалізації рекомендацій, наданих експертами Міжнародного валютного фонду, почав свою роботу новий орган ДФС - Виконавчий комітет.

Питання створення Виконавчого комітету обговорювалося з технічною місією Міжнародного валютного фонду, який порадив створити відповідний орган з метою більш ефективного координування та планування діяльності Державної фіскальної служби.

За словами Романа Насірова, який очолює Виконавчий комітет, орган носить характер дорадчого. Він створений для обговорення та прийняття узгоджених рішень з найважливіших напрямів та найбільш актуальних питань діяльності ДФС.

 Члени Виконавчого комітету прийматимуть рішення щодо стратегічного розвитку ДФС. При цьому особлива увага приділятиметься вирішенню оперативних питань, які потребують негайного втручання керівництва ДФС.

До складу Виконавчого комітету, крім Голови ДФС, увійшли заступники Голови ДФС та відповідальні координатори за функціональними напрямами діяльності служби, а також радники – керівники окремих структурних підрозділів.

Відповідно до Положення про Виконавчий комітет ДФС, його основними завданнями є управління ключовими стратегічними ризиками, напрацювання та узгодження оперативних рішень з найважливіших напрямів діяльності ДФС, формування організаційної політики, процесів та структур для досягнення стратегічних цілей Служби, контроль за станом виконання ключових показників ефективності діяльності ДФС та її територіальних органів тощо.

 

На Дніпропетровщині розглядали шляхи реалізації податкової реформи

13 cерпня 2015 року у приміщенні Дніпропетровського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України відбулася експертна зустріч в режимі відео-конференції на тему "Податкова реформа в Україні" за участі Секретаріату Кабінету Міністрів України, провідних фахівців головних управлінь державної фіскальної служби у Дніпропетровській, Одеській, Полтавській, Львівській, Чернігівській та Харківській областей, членів Громадських рад при ГУ ДФС цих областей України та представників бізнесу.

На зустрічі обговорювались основні принципи податкової реформи - простота податкової системи, ефективність та інвестиційна привабливість – причому не для окремих галузей, а всієї економіки України, платоспроможність та відповідальність, безумовне виконання державою своїх зобов’язань перед платниками податків. Було визначено, що вже до кінця жовтня  поточного року представники бізнесу зможуть ознайомитися з проектом реформ податкової системи України. В той же час, представники бізнесу під час дискусії вказали на низку питань, з якими щоденно стикаються суб’єкти господарювання.

Також, експерти заявили, що областям у рамках декларованої децентралізації необхідно самостійно знаходити можливість збільшувати інвестиційну привабливість регіонів і при цьому виводити підприємства з тіні. Це, у свою чергу, повинно і зрівняти умови ведення бізнесу, і збільшити базу оподаткування.

«Світова практика свідчить, що лише збільшення кількості суб’єктів господарювання призводить до збільшення бюджетних надходжень. Громадська рада при ГУ ДФС у Дніпропетровській області розробила низку пропозицій щодо підтримки бізнесу в Україні і всі вони, за результатами дискусії надійдуть до розробників податкової реформи», - відмітив у своєму виступі голова Громадської ради ГУ ДФС Дніпропетровської області Володимир Дон.

Загалом, на думку представників регіонів, лише стимулювання бізнесу в регіонах, пріоритет надходжень у місцеві бюджети дасть поштовх для економічного розвитку в Україні. І це зможе зробити реформу податкової системи успішною.

 

Понад 6,6 мільярдів гривень податкових платежів отримали місцеві бюджети Дніпропетровщини з початку року

За сім місяців 2015 року до кошиків місцевих бюджетів Дніпропетровської області надійшло 6 мільярдів 620,4 мільйонів гривень, що в порівнянні з минулим роком на 1 мільярд 125,8 мільйонів гривень, або на 20,5% більше. Про це повідомила заступник начальник Головного управління ДФС у Дніпропетровській області Вікторія Каліногорська.

Найбільшу питому вагу в доходах місцевих бюджетів Дніпропетровського регіону займає податок на доходи фізичних осіб – 49,1%, якого протягом січня – липня поточного року зібрано 3 млрд. 252,6 млн. грн.

Плата за землю з юридичних та фізичних осіб теж у переліку бюджетоутворюючих податків і зборів для місцевих бюджетів області. Зокрема, юридичні особи сплатили 1 млрд. 197,9 млн. грн., а фізичні особи – 97,8 млн. грн. цього платежу. Податок на прибуток підприємств склав 652,9 млн. грн. Внесок дніпропетровських спрощенців до місцевих скарбниць – 428,8 млн. грн. єдиного податку.

 

За сім місяців плата за землю поповнила місцевий бюджет Нікопольщини на 70,6 мільйонів гривень

Як повідомив перший заступник начальника Нікопольської ОДПІ Володимир Малиновський, протягом січня - липня 2015 року до місцевого бюджету Нікопольщини надійшло 70,6 мільйонів гривень плати за землю, або майже 21,0 відс. від загальної суми надходжень до місцевих бюджетів. Відносно до аналогічного періоду минулого року надходження зросли на 12,6 мільйонів гривень, темп росту склав 121,7 відсотків.

Нагадаємо, що плата за землю включає в себе два види обов’язкових платежів – земельний податок та орендну плату. Перший повинні сплачувати власники землі та землекористувачі, другу – орендарі земельних ділянок, як фізичні, так і юридичні особи.

 

Операція «Урожай» дозволить збільшити доходи бюджетів

«Ні для кого не секрет, що саме під час жнив стрімко зростають заробітки комбайнерів, механізаторів тощо. Відомо і про те, що часто-густо не всі вони зареєстровані офіційно у роботодавців, не всі показують свої реальні доходи. Привід єдиний – не сплачувати  в повному обсязі податки в казну держави. От і стоїть перед нами важливе завдання – не просто викрити таких несумлінних громадян та стягнути з них приховані суми, а й роз’яснити, донести до свідомості, що сплачувати податки – це передусім громадянський обов’язок, а офіційне оформлення на роботі гарантує соціальний захист працівника сьогодні і гідну пенсію в майбутньому» - підкреслив перший заступник начальника Нікопольської ОДПІ Володимир Малиновський.

Для попередження ухилення від оподаткування у сільському господарстві під час жнив проводиться операція "Урожай". У її рамках фахівці Нікопольської ОДПІ встановлюють можливі ризики по суб'єктах господарювання сільськогосподарського напрямку, зокрема по тих, які знаходяться на спеціальному режимі оподаткування ПДВ, проводять роботу щодо упередження, руйнування і недопущення використання у 2015 році схем ухилення від оподаткування суб'єктами господарювання, які здійснюють операції з сільськогосподарською продукцією, здійснюють контроль за повнотою виплати орендодавцям земельних ділянок (паїв) орендної плати тощо.

 

Нагадуємо про електронний цифровий підпис

Начальник управління реєстрації платників та електронних сервісів Нікопольської ОДПІ Наталія Пироговська нагадує, що послуги електронного цифрового підпису – зручний та сучасний спосіб не тільки для спрощення документообігу у суб’єктів підприємницької діяльності, але й шанс застрахувати свою інтелектуальну власність будь-якому користувачу електронної пошти.

Можливість отримати безкоштовно електронний сертифікат ключа - надає змогу кожному платнику оптимізувати процедуру подачі звітів, швидко та без перешкод звітувати до податкових, митних органів. Не витрачаючи свій час, отримувати консультації в режимі он-лайн, замовляти довідки, тощо. Адже, відповідно до Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронний цифровий підпис» електронний підпис є обов'язковим реквізитом електронного документа, який використовується для ідентифікації автора та/або підписувача електронного документа іншими суб'єктами електронного документообігу. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.

Тож, закликаємо підприємців, юридичних осіб та пересічних громадян, які з тих, чи інших причин ще не мають електронного ключа – отримати його якнайшвидше, та відчути всі переваги та зручності використання.

 

Антикорупційний сервіс «Пульс»

З метою забезпечення відкритості й прозорості діяльності територіальних органів Фіскальної служби України нагадуємо платникам податків про функціонування антикорупційного сервісу Фіскальної служби України «Пульс», який доступний клієнтам податкової служби та митниці. Поскаржитися на неправомірні дії або бездіяльність працівників Державної фіскальної служби України, оперативно вирішити суперечливі запитання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

Ефективний сервіс за гарячою лінією попереджує: труднощі в спілкуванні; некоректне ставлення; перевищення повноважень; неякісне обслуговування; та працює за принципом CALL-BACK - зворотній зв’язок.

 

На Дніпропетровщині завдяки податковому компромісу закрито 6 кримінальних проваджень

В рамках Закону України №63-VIII від 25.12.2014 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей уточнення податкових обов’язків з податку на прибуток підприємств та податку на додану вартість у разі податкового компромісу» з початку 2015 року слідчим управлінням ФР ГУ ДФС у Дніпропетровській області закрито 6 кримінальних проваджень у відношенні службових осіб суб’єктів підприємницької діяльності на підставі ст.284 п.9 ч.1 Кримінального процесуального кодексу України.

У ході досудового розслідування зазначені суб’єкти господарювання сплатили до бюджету 5 відсотків від суми заниженого податкового зобов’язання, що склало 2,7 млн. гривень. Решта – вважається погашеною.

Проте, з метою недопущення втрат бюджету по кримінальних провадженнях призначено 38 перевірок СГ, які не скористались процедурою податкового компромісу - сплатити до держбюджету 5 відсотків від раніше занижених податкових зобов’язань з ПДВ і податку на прибуток підприємств. За результатами таких перевірок цим суб’єктам господарювання донараховано 131,8 млн. гривень, з яких на теперішній час сплачено 6,5 млн. гривень.

 

Щодо надходжень митних платежів до бюджету на Дніпропетровщині

З початку 2015 року Дніпропетровською митною службою ДФС до державного бюджету України направлено більше 9 мільярдів 342 мільйонів 400 тисяч гривень. Що на шість відсотків, або на 525 мільйони більше від запланованого.

Темп росту надходжень з Дніпропетровської митниці, у порівнянні з минулим роком склав майже 180 відсотків, надходження збільшилися на  4 мільярди 137 мільйонів гривень.

Майже 29,5 відсотки всіх надходжень Дніпропетровської митниці склали платежі паливно-енергетичної галузі. Так, з початку 2015 року митні платежі галузі збільшилися на 1 мільярд 515 мільйонів 500 тисяч гривень і склали  2 мільярди 365 мільйонів 400 тисяч гривень.

Надходження митних платежів від хімічної галузі склали 2 мільярди 280 мільйонів 400 гривень, що більш, як на 991 мільйон більше, ніж за аналогічний період минулого року. Надходження від експорту та імпорту машин, устаткування та транспорту, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року збільшилися на 15,7 відсотків і склали 1 мільярд 364 мільйони 300 тисяч гривень.

 

На сервіс ДФС України «Пульс» зателефонували 403 мешканці Дніпропетровського регіону

Саме стільки платників податків області звернулись на антикорупційний сервіс ДФС України «Пульс» впродовж січня - липня 2015 року, що на 21 відсоток більше відповідного періоду минулого року.

Як зазначають фахівці ГУ ДФС у Дніпропетровській області, понад 59% із них або 238 звернень стосувались подання звітності в електронному вигляді. Із роботою органів ДФС та системи електронного адміністрування ПДВ були пов’язані 92 та 28 звернень відповідно. У 20 зверненнях піднімалось питання перевірок суб’єктів господарювання. Безпосередньо антикорупційної тематики сервісу стосувалося 4 звернення.

Усі звернення жителів Дніпропетровської області були розглянуті, а відповіді на них надані вчасно.

Нагадаємо, що оперативно вирішити питання, які виникають у сфері адміністрування податків та під час здійснення митного контролю і митного оформлення, можна за телефоном (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.

 

Найпопулярнішим електронним сервісом ДФС є надання виписки з ЄРПН

Одним з найпопулярніших електронних сервісів ДФС є надання виписки з Єдиного реєстру податкових накладних, як покупцю так і продавцю. З початку поточного року опрацьовано понад 20 млн. таких запитів.

Не меншим попитом користується послуга з укладання договору з територіальними органами ДФС «Про визнання електронних документів» в електронній формі. Протягом зазначеного періоду було укладено майже 404 тис. таких договорів з платниками податків.

Цікавляться користувачі й інформацією з реєстру платників ПДВ щодо наявності платників у зазначеному реєстрі. Протягом 7 місяців поточного року було опрацьовано майже 34 тис. запитів з цієї теми.

Крім того, з початку 2015 року автоматизованою системою «Єдине вікно подання електронної звітності» ДФС опрацьовано понад 177 тис. електронних повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах.

Загалом, з початку 2015 року «Єдиним вікном подання електронної звітності» Державної фіскальної служби користуються майже 978 тис. платників податків.

Для інформаційної підтримки та технічної допомоги суб`єктам господарювання функціонує call – центр ДФС, яким з початку 2015 року надано майже 148 тис. відповідей з питань подання електронної податкової звітності та реєстрації податкових накладних.

 

З початку 2015 року митницями ДФС порушено понад 10 тис. справ про порушення митних правил

Протягом січня – липня поточного року митницями Державної фіскальної служби порушено 10 293 справи про порушення митних правил на суму понад 779,17 млн. грн. З них у 5 тис. справах вилучено предмети правопорушень на суму понад 318,57 млн. грн.

Переважну більшість вартості вилученого складають промислові товари – понад 180,30 млн. грн. Продовольчих товарів вилучено на суму понад 40,43 млн. грн., валюти – понад 71,46 млн. грн., транспортних засобів – понад 26,38 млн. грн.

Так, зокрема, на початку серпня в зону діяльності Київської міської митниці ДФС було ввезено18 144 кг товару „ядра горіхів кеш`ю” загальною вартістю 86 410,8 дол. США.

Під час перевірки документів, наданих для митного оформлення зазначеного товару, встановлено, що його вартість становить 140 842,8 дол. США.

Тобто зазначений товар намагалися ввезти в Україну на підставі документів, які містили неправдиві відомості, необхідні для визначення митної вартості.

За даним фактом складено протокол про порушення митних правил за ч.1 ст. 483 Митного кодексу України („Переміщення або дії, спрямовані на переміщення товарів через митний кордон України з приховуванням від митного контролю).

Крім того, з початку року митницями ДФС розглянуто 3 530 справ про порушення митних правил та стягнуто штрафів на суму понад 173,23 млн. грн. З них до держбюджету перераховано понад 9,66 млн. грн.

Також 5 717 справ передано на розгляд суду. За результатами розгляду судом прийняте рішення про конфіскацію предметів правопорушень на суму понад 298,18 млн. грн. Крім того, накладено штрафів на суму понад 229,11 млн. грн.

 

Офіційне повідомлення ДФС України щодо реструктуризації боргу ПАТ «Укрнафта»

На підставі ст. 100 Податкового кодексу України Публічне акціонерне товариство «Укрнафта» звернулося до Державної фіскальної служби України з проханням реструктурувати свій податковий борг у зв’язку з нестачею ліквідності для погашення податкового зобов’язання.

З метою погашення заборгованості компанії «Укрнафта» ДФС України були вжиті наступні попередні заходи:

Висловлено податкову вимогу ДФС до ПАТ «Укрнафта».

Виставлені інкасові доручення на списання коштів з розрахункових рахунків.

Вжиті заходи щодо вилучення готівки з АЗС компанії «Укрнафта».

Були вжиті заходи щодо опису майна, яке перебуває в судовому оскарженні.

Направлено подання щодо відкликання у ПАТ «Укрнафта» ліцензії за користування надрами до Міністерства екології та природних ресурсів України.

Порушено ряд справ, в тому числі податковою міліцією ДФС в рамках кримінально-процесуального провадження.

На підставі ст. 100 ПКУ та керуючись вимогами Наказу №574 від 10.10.2013 р. було прийнято рішення про реструктуризацію боргу компанії «Укрнафта»  на 5 місяців під 36% річних, що становить 1792,6 млн. грн.

Минулого тижня після підписання відповідної угоди надійшов перший платіж від ПАТ «Укрнафта» загальною сумою 200 млн. грн.

На час періоду реструктуризації боргу, активи компанії «Укрнафта» (на суму податкового боргу) виступають у якості податкової застави. У разі, якщо борг не буде погашено вчасно, ДФС України має право на реалізацію цієї застави.

Станом на 17 серпня 2015 р. загальний податковий борг суб'єктів підприємницької діяльності перед державним бюджетом складає більше 55 млрд. грн., в тому числі 7 млрд. грн. -  в зоні АТО, та 1,8 млрд. грн. - в АР Крим та Севастополі. 12 млрд. грн. податкового боргу вже підлягли реструктуризації. Державна фіскальна служба України застосовує всі можливі заходи з метою погашення існуючої заборгованості.

 

ДФС передано 70 автомобілів для потреб АТО

Для забезпечення проведення антитерористичної операції в окремих районах Донецької та Луганської областей, Державною фіскальною службою України (її територіальними органами та державним підприємством, що знаходиться у сфері управління ДФС) впродовж 2014 року – 1 півріччя 2015 року передано 70 автомобілів суб’єктам боротьби з тероризмом, які визначені Законом України «Про боротьбу з тероризмом».

Зокрема, до сфери управління Міністерства оборони України передано 69 автомобілів та Служби безпеки України – 1 автомобіль.

Крім того, для забезпечення автотранспортом підрозділу ДФС, який безпосередньо знаходиться в зоні проведення АТО (у складі мобільної групи «Фантом»), ДФС зроблено перерозподіл наявного транспорту. За його результатами територіальними органами ДФС було передано 38 автомобілів.

Водночас до сфери управління Міноборони у 2015 році, окрім автомобілів, Державною фіскальною службою було також передано понад 600 одиниць комплектуючих та запасних частин до транспортних засобів.

 

У Києві викрито махінації з експортом зернових на 10 млн. гривень

Працівниками податкової міліції міста Києва зареєстровано кримінальне провадження за ч.5 ст.27 та ч.3 ст.212 КК України за фактом ухилення від сплати податків невстановленими особами, які сприяли ухиленню від сплати податків підприємствам реального сектору економіки.

Як з’ясувалося, у 2015 році порушники зареєстрували фіктивне підприємство та, використовуючи його реквізити і розрахункові рахунки, надавали для митного оформлення в режимі «експорт» до Одеської митниці декларації щодо відправки за межі митної території України ячменю фуражного та пшениці на суму понад 10 млн. гривень.

Тривають слідчі дії зі встановлення кола осіб, причетних до скоєння зазначеного кримінального правопорушення.

 

Завдяки фахівцям ДФС 11,1 тис. підприємців підвищили заробітну плату своїм працівникам

Протягом січня-липня поточного року за результатами спільних заходів ДФС та органів місцевого самоврядування 11,1 тис. суб’єктів господарювання, які виплачували своїм працівникам мінімальну заробітну плату, підвищили рівень її виплати. Внаслідок цього до бюджету надійшло 15,6 млн. гривень.

Загалом, з початку 2015 року під час перевірок роботодавців щодо дотримання податкового законодавства під час виплати заробітної плати порушення зафіксовано в 57 відс. перевірених підприємців. За виявленими фактами порушень до бюджету донараховано близько 460 млн. грн. податку на доходи фізосіб та штрафних санкцій.

Крім того, за вказаний період було виявлено 51 тис. найманих працівників, які працювали без укладання трудових угод зі своїми роботодавцями. За результатами перевірки до бюджету сплачено понад 8 млн. грн. податку на доходи фізичних осіб та близько 19 млн. грн.. єдиного внеску.

До державної реєстрації залучено близько 21 тис. громадян, які здійснювали підприємницьку діяльність без реєстрації. До бюджету додатково надійшло 9 млн. грн. податків.

 

Виправлення помилок у реквізитах заголовної частини податкової накладної

Нікопольська ОДПІ інформує.

Пунктом 192.1 статті 192 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI із змінами та доповненнями (далі – Кодекс) визначено, що розрахунок коригування до податкової накладної складається також у випадку виправлення помилок, допущених при складанні податкової накладної, у тому числі не пов’язаних із зміною суми компенсації вартості товарів/послуг.

Отже, у випадку допущення помилки у реквізитах податкової накладної платник податків на дату виявлення зазначеної помилки має право скласти розрахунок коригування до такої податкової накладної, в якому всі правильно заповнені реквізити податкової накладної повторюються, а реквізит, в якому допущено помилку, заповнюється без помилок. У цьому випадку графи з 1 по 13 розрахунку коригування не заповнюються (залишаються пустими).

При цьому, відповідно до пункту 21 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 22.09.2014 №957, що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 13.10.2014 за № 1235/26012 із змінами і доповненнями (далі – Порядок №957), не допускається виправлення даних щодо дати складання податкової накладної та її порядкового номера шляхом подання розрахунку коригування.

Розрахунок коригування, складений постачальником (продавцем) товарів (послуг) до податкової накладної, яка видана їх отримувачу – платнику податку, підлягає реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) постачальником (продавцем) товарів/послуг, якщо коригування кількісних та вартісних показників у підсумку не змінює суму компенсації (пункт 22 Порядку №957).

Розрахунки коригування, що складаються до усіх податкових накладних, які були складені до 01.02.2015, а також розрахунки коригування до податкових накладних, які не видаються отримувачу (покупцю) – платнику податку (за наявності законодавчих підстав для складання таких розрахунків коригування), підлягають реєстрації в ЄРПН постачальником (продавцем) (пункт 22 Порядку №957).

 

Термін розгляду органом ДФС договору про визнання електронних документів

Нікопольська ОДПІ нагадує, що термін розгляду з боку органів Державної фіскальної служби (далі – орган ДФС) договору про визнання електронних документів, надісланих платником в електронній формі, не перевищує 5 робочих днів.

Квитанції мають розширення «.rpl» та відкриваються за допомогою ключа електронної печатки для юридичної особи або фізичної особи – підприємця, а у разі відсутності у фізичної особи – підприємця печатки – ключем його підпису.

Інші файли, що мають розширення «.xml» не потребують розшифрування. Електронні звіти можна відправляти лише після отримання квитанції про успішне підписання договору з боку органів ДФС.

 

З 1 вересня 2015 року – податкові консультації по-новому

Нікопольська ОДПІ нагадує, що 1 вересня поточного року набирає чинності Закон України від 17.07.2015 №655-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо зменшення податкового тиску на платників податків» (далі – Закон №655).

Наступні зміни внесені Законом №655 до статті 52 «Податкові консультації» та до статті 53 «Наслідки застосування податкових консультацій» Кодексу.

Пункт 52.3 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) доповнено реченням такого змісту:

«Консультація, надана в письмовій або електронній формі, обов’язково повинна містити опис питань, що порушуються платником податків, з урахуванням фактичних обставин, вказаних у зверненні платника податків, обґрунтування застосування норм законодавства та висновок з питань практичного використання окремих норм податкового законодавства».

Пунктом 52.4 статті 52 Кодексу з урахуванням змін, внесених Законом №655, визначено, що консультації, крім узагальнюючих, надаються:

- в усній формі – контролюючими органами;

- у письмовій або електронній формі – контролюючими органами в Автономній Республіці Крим, містах Києві та Севастополі, областях, міжрегіональними територіальними органами, центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, та підлягають обов’язковому розміщенню на сайті контролюючого органу, який надав консультацію, протягом 10 календарних днів після дня їх надання без зазначення найменування (прізвища, ім’я, по батькові) платника податків та його податкової адреси.

Пункт 52.6 статті 52 Кодексу викладено у такій редакції:

«Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, проводить періодичне узагальнення податкових консультацій, які стосуються значної кількості платників податків або значної суми податкових зобов’язань, та затверджує наказом узагальнюючі податкові консультації, які підлягають оприлюдненню, у тому числі на офіційному веб-сайті цього органу, протягом 5 календарних днів».

Згідно з пунктом 53.3 статті 53 Кодексу платник податків може оскаржити до суду наказ про затвердження узагальнюючої податкової консультації або надану йому індивідуальну податкову консультацію як правовий акт індивідуальної дії, викладені в письмовій або електронній формі, які, на думку такого платника податків, суперечать нормам або змісту відповідного податку чи збору.

Скасування судом наказу про затвердження узагальнюючої податкової консультації або індивідуальної податкової консультації є підставою для надання нової податкової консультації з урахуванням висновків суду.

Законом №655 пункт 53.3 статті 53 Кодексу доповнено таким:

«Протягом 30 календарних днів із дня набрання законної сили рішенням суду про скасування наказу про затвердження узагальнюючої податкової консультації або індивідуальної податкової консультації центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику, або контролюючий орган з урахуванням висновків суду зобов’язані опублікувати узагальнюючу податкову консультацію або надати платнику податків індивідуальну податкову консультацію».

 

Про порядок видачі контролюючим органом платнику податків довідки-підтвердження статусу податкового резидента України

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що форма довідки-підтвердження статусу податкового резидента України та порядок її видачі контролюючими органами визначено наказом ДПА України від 12.04.2002 №173 «Про підтвердження статусу податкового резидента України» зі змінами та доповненнями (далі – Наказ № 173).

Згідно з п. 2 Наказу № 173 довідку-підтвердження статусу податкового резидента України видає державна податкова інспекція за місцезнаходженням юридичної особи (місцем проживання фізичної особи) на своєму бланку протягом 10-ти робочих днів з моменту подання письмового звернення такої особи.

Фізичні особи-підприємці можуть отримати довідку-підтвердження статусу податкового резидента України у контролюючому органі за місцем податкової адреси.

Відповідно до п. 3 Наказу № 173 державні податкові інспекції за місцезнаходженням юридичної особи (місцем проживання фізичної особи) у разі подання такою особою заяви про звільнення (зменшення) від оподаткування доходів із джерел у зарубіжній державі або заяви про відшкодування уже сплачених податків на території зарубіжної держави за формами, затвердженими компетентним органом цієї зарубіжної держави з виконання міжнародних договорів про уникнення подвійного оподаткування на її території, зобов’язані підтверджувати статус податкового резидента на цих формах підписом начальника Державної податкової інспекції та печаткою.

Згадані заяви подаються з перекладом на українську мову, крім заяв, оформлених російською мовою.

Звернення щодо отримання довідки-підтвердження статусу податкового резидента України може бути подано особисто заявником, уповноваженою на це особою або надіслано поштою.

Довідка-підтвердження статусу податкового резидента України, засвідчені підписом керівництва контролюючого органу та печаткою заяви про звільнення (зменшення) від оподаткування доходів із джерел у зарубіжній державі або про відшкодування уже сплачених податків на території зарубіжної держави видаються заявнику (уповноваженому представнику заявника) або відправляються поштою.

Довідка-підтвердження статусу податкового резидента України діє в межах календарного року та потребує щорічного її оновлення.

 

Щодо затвердження форм податкових декларацій збору за місця для паркування транспортних засобів та туристичного збору

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що Наказом Міністерства фінансів України від 09.07.2015 №636 «Про затвердження форм податкових декларацій збору за місця для паркування транспортних засобів та туристичного збору» затверджено такі форми:

- Форма Податкової декларації збору за місця для паркування транспортних засобів;

- Форма Податкової декларації з туристичного збору.

 

Термін в який уповноважені банки повідомляють контролюючі органи про факти ненадходження в законодавчо встановлені строки валютної виручки чи товарів по імпорту

Нікопольська ОДПІ нагадує, що повідомлення про факти ненадходження в законодавчо встановлені строки валютної виручки чи товарів по імпорту банки надсилають контролюючим органам за місцем реєстрації резидентів до десятого числа місяця, наступного за звітним.

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України і Національного банку України від 12 грудня 1998 року № 1968 «Про посилення контролю за проведенням розрахунків резидентів і нерезидентів за зовнішньоекономічними операціями» у разі ненадходження резидентам валютних цінностей в установлені Законом України від 23 вересня 1994 року № 185/94-ВР «Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті» із змінами та доповненнями терміни уповноважені банки інформують про це Національний банк та контролюючі органи. Порядок інформування встановлюється Національним банком разом з Державною фіскальною службою України.

Відповідне питання – відповідь розміщено у категорії 114 Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України.

 

Транспортний податок

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що Законом України від 28 грудня 2014 року № 71-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо податкової реформи» (далі – Закон № 71) внесено низку змін до Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

З 1 січня 2015 року набрала чинності стаття 267 ПКУ «Транспортний податок», відповідно до якої введено в дію новий місцевий податок.

Підпунктом 267.1.1 пункту 267.1 статті 267 ПКУ визначено, що платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи, у тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, що відповідно до підпункту 267.2.1 пункту 267.2 статті 267 ПКУ є об’єктами оподаткування.

Щодо об’єкта оподаткування.

Об'єктом оподаткування є легкові автомобілі, які використовувалися до 5 років і мають об’єм циліндрів двигуна понад 3000 куб. см.

Згідно з підпунктом 267.3.1 пункту 267.3 статті 267 ПКУ базою оподаткування є легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування відповідно до підпункту 267.2.1 пункту 267.2 статті 267 ПКУ.

Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25 000 грн. за кожен легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування згідно з підпунктом 267.2.1 пункту 267.2  статті 267 ПКУ.

Відповідно до підпункту 267.5.1 пункту 267.5 статті 267 ПКУ базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

Платники податку – юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року (2015 рік) і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцем реєстрації об'єкта оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 ПКУ, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Щодо об'єктів оподаткування, придбаних протягом року, декларація юридичною особою – платником подається протягом місяця з дня виникнення права власності на такий об'єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об'єкт (підпункт 267.6.4 пункту 267.6 статті 267 ПКУ).

 

Нерухомість

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що Законом № 71 внесено зміни щодо оподаткування нерухомого майна, відмінного від земельної ділянки, які набрали чинності з 1 січня 2015 року.

Зокрема, розширено базу оподаткування для податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, шляхом оподаткування як житлової, так і нежитлової нерухомості.

Обчислення суми податку з об'єкта/об'єктів житлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості з урахуванням таких особливостей:

за наявності у власності платника податку одного об'єкта житлової нерухомості, в тому числі його частки, податок обчислюється виходячи з бази оподаткування, зменшеної відповідно до підпункту 266.4.1 пункту 266.4 статті 266 ПКУ, та пільги органів місцевого самоврядування з неоподатковуваної площі таких об'єктів (у разі її встановлення) та відповідної ставки податку;

за наявності у власності платника податку більше одного об'єкта житлової нерухомості одного або різних типів, в тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об'єктів, зменшеної згідно з підпунктом 266.4.1 пункту 266.4 статті 266 ПКУ, та пільги органів місцевого самоврядування з неоподатковуваної площі таких об'єктів (у разі її встановлення), та відповідної ставки податку.

Обчислення суми податку з об'єкта/об'єктів нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості виходячи із загальної площі кожного з об'єктів нежитлової нерухомості та відповідної ставки податку.

У поточному році фізичним особам - платникам податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, податок нараховувався контролюючими органами за місцем їх податкової адреси (місцем реєстрації) за 2014 рік у такому порядку: у період з 1 січня по 31 березня 2014 року із житлової площі; з 1 квітня по 31 грудня 2014 року із загальної площі об’єктів житлової нерухомості.

 

З 13 серпня почали діяти законодавчі зміни щодо трансфертного ціноутворення

Нікопольська ОДПІ доводить до відома платників, що з 13.08.2015 року почав діяти закон «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо трансфертного ціноутворення» від 15.07.2015 р № 609-VIII.

Цим законом, зокрема, викладено в новій редакції підпункт 39.2.1.7 ПКУ, яким встановлено, що господарські операції, передбачені підпунктом 39.2.1.1-39.2.1.3 і підпунктом 39.2.1.5 ПКУ, визнаються контрольованими, якщо одночасно виконуються наступні умови:

- Річний дохід платника податку від будь-якої діяльності, визначений за правилами бухгалтерського обліку, перевищує 50 млн грн. (За вирахуванням непрямих податків) за відповідний податковий (звітний) рік;

- Обсяг таких господарських операцій платника податків з кожним контрагентом, визначений за правилами бухгалтерського обліку, перевищує 5 млн грн. (За вирахуванням непрямих податків) за відповідний податковий (звітний) рік.

 

Здійснення валютно – обмінних операцій у разі виходу з ладу РРО або тимчасового відключення електроенергії

Нікопольська ОДПІ інформує, що у разі виходу з ладу РРО, що застосовується для реєстрації операцій з купівлі – продажу іноземної валюти, облік цих операцій та формування розрахункових документів здійснюється у порядку, встановленому Нацбанком України.

Так, п. 9 розділу ІV Інструкції про порядок організації та здійснення валютно – обмінних операцій на території України, затвердженої постановою Правління Нацбанку України від 12.12.2002 р. № 502 передбачено, що банк, фінансова установа не мають права здійснювати валютно – обмінні операції у пунктах обміну валюти в разі виходу з ладу РРО або тимчасового відключення електроенергії.

Якщо в пункті обміну валюти встановлюється резервний РРО, то складається акт за підписом керівника, який відповідає за роботу пунктів обміну валюти, і представника сервісної організації. Будь – який заново встановлений РРО має бути зареєстрований у фіскальному органі у порядку, встановленому для первинної його організації.

 

Чи відображається у податковій декларації з ПДВ платником податку, який не мав права на бюджетне відшкодування через відсутність оподатковуваних постачань, сума від’ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового періоду)?

Нікопольська ОДПІ роз’яснює. Платник податку, який не мав права на бюджетне відшкодування через відсутність оподатковуваних постачань, при формуванні рядка 24 «Сума від’ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду» податкової декларації з ПДВ, має право враховувати залишок від’ємного значення податку до повного його погашення лише у випадку, коли такий залишок є оплаченим, незалежно від сплину терміну позовної давності.

У випадку якщо від’ємне значення з ПДВ сформоване за товарами/послугами, які були отримані платником податку, але не оплачені протягом терміну позовної давності, то платник податку у звітному періоді, в якому минув термін позовної давності, зобов’язаний на підставі бухгалтерської довідки зняти нараховану суму ПДВ за такими товарами/послугами та відобразити цю суму в рядку 16.1 податкової декларації з ПДВ.

 

Заява про зміну видів господарської діяльності

Нікопольська ОДПІ звертає увагу платників єдиного податку, що серед відомостей про платника єдиного податку, які підлягають внесенню до реєстру платників єдиного податку, згідно з пунктом 299.7 статті 299 Податкового кодексу визначено види господарської діяльності.

Підпунктом 298.3.1 пункту 298.3 статті 298 цього Кодексу встановлено, що платники єдиного податку у разі зміни відомостей, внесених до реєстру платників єдиного податку, мають надати заяву, до якої, зокрема включаються відомості про зміну видів господарської діяльності.

Відповідно до пункту 298.6 вищезазначеної статті у разі зміни податкової адреси суб’єкта господарювання, місця провадження господарської діяльності заява подається таким платником єдиного податку третьої групи разом з податковою декларацією за податковий (звітний) період, в якому відбулися такі зміни.

Таким чином, з метою забезпечення відображення у реєстрі платників єдиного податку достовірної інформації про види господарської діяльності фізична особа — підприємець — платник єдиного податку третьої групи у разі зміни видів господарської діяльності протягом податкового (звітного) періоду має подати разом з податковою декларацією за податковий (звітний) період, в якому відбулися такі зміни, заяву про внесення змін до реєстру платників єдиного податку.

 

Сума доходів з якої утримується військовий збір

Нікопольська ОДПІ нагадує, що військовий збір утримується з суми доходу, що є об’єктом оподаткування відповідно до ст. 163 Податкового кодексу України нарахованого (виплаченого, наданого) на користь платника податку протягом звітного податкового періоду, без будь-яких вирахувань.

Відповідно до п.п. 1.2 п. 16 прим. 1 підрозд. 10 розд. XX Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами і доповненнями (далі – ПКУ) об’єктом оподаткування військовим збором є доходи, визначені ст. 163 ПКУ (п.п. 1.2 п. 16 прим. 1 підрозд. 10 розд. ХХ ПКУ).

Для резидента – це загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід; доходи з джерела їх походження в Україні, які остаточно оподатковуються під час їх нарахування (виплати, надання); іноземні доходи – доходи (прибуток), отримані з джерел за межами України.

Об’єктом оподаткування нерезидента є загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід з джерела його походження в Україні; доходи з джерела їх походження в Україні, які остаточно оподатковуються під час їх нарахування (виплати, надання) (стаття 163 ПКУ).

Перелік доходів, що включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку, визначено п.п. 164.2.1 – 164.2.19 п. 164.2 ст. 164 ПКУ. Крім того, до цього переліку включаються інші доходи, крім зазначених у ст. 165 ПКУ, що передбачені п. 164.2.20 п. 164.2 ст. 164 ПКУ.

Відповідно до п.п. 164.1.3 п. 164.1 ст. 164 ПКУ загальний річний оподатковуваний дохід дорівнює сумі загальних місячних оподатковуваних доходів, іноземних доходів, отриманих протягом такого звітного податкового року.

Підпунктом 1.4 п. 16 прим. 1 підрозд. 10 розд. XX ПКУ визначено, що нарахування, утримання і сплата (перерахування) збору в бюджет здійснюються в порядку, установленому ст. 168 ПКУ за ставкою 1,5 відсотка, визначеною п.п. 1.3 п. 16 прим. 1 підрозд. 10 розд. ХХ ПКУ.

Враховуючи зазначене, військовий збір утримується з суми доходу, що є об’єктом оподаткування відповідно до ст. 163 ПКУ, нарахованого (виплаченого, наданого) на користь платника податку протягом звітного податкового періоду, без будь-яких вирахувань.

 

Права громадянина при розгляді заяви чи скарги

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що громадянин, який звернувся із заявою чи скаргою до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, засобів масової інформації, посадових осіб, має право:

- особисто викласти аргументи особі, що перевіряла заяву чи скаргу, та брати участь у перевірці поданої скарги чи заяви;

- ознайомитися з матеріалами перевірки;

- подавати додаткові матеріали або наполягати на їх запиті органом, який розглядає заяву чи скаргу;

- бути присутнім при розгляді заяви чи скарги;

- користуватися послугами адвоката або представника трудового колективу, організації, яка здійснює правозахисну функцію, оформивши це уповноваження у встановленому законом порядку;

- одержати письмову відповідь про результати розгляду заяви чи скарги;

- висловлювати усно або письмово вимогу щодо дотримання таємниці розгляду заяви чи скарги;

- вимагати відшкодування збитків, якщо вони стали результатом порушень встановленого порядку розгляду звернень.

Отримати консультацію можна в Нікопольській ОДПІ за адресою: м. Нікополь, проспект Трубників, 27, тел. консультанта-модератора 4-54-29.

 

Щоб здати звітність в електронному вигляді необхідно отримати електронний цифровий підпис

Нікопольська ОДПІ нагадує, щоб отримати електронний цифровий підпис, платникам необхідно звернутися в будь-який Центр сертифікації електронних ключів, представництво якого розміщено в інспекції.

До послуг ЕЦП, які надаються АЦСК ІДД належать:

- реєстрація заявників;

- надання у користування надійних засобів ЕЦП;

- допомога при генерації відкритих та особистих ключів;

- обслуговування посилених сертифікатів ключів заявників, що включає сертифікацію відкритих ключів заявників, розповсюдження та зберігання посилених сертифікатів ключів,  управління статусом посилених сертифікатів ключів та розповсюдження інформації про статус сертифікатів ключів;

- надання послуги фіксування часу;

- консультативні послуги за зверненням підписувачів.

Отримати електронний ключ мешканцям та платникам можна завітавши до Центру сертифікації електронних ключів, який знаходиться в Центрі обслуговування платників в Нікопольській ОДПІ за адресою: м. Нікополь, проспект Трубників, 27, тел. консультанта-модератора 4-54-29.

 

Умови для повернення коштів з електронного рахунку у системі електронного адміністрування ПДВ

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що відповідно до ст. 200 прим.1 Податкового кодексу України на запит платника податку надається інформація про рух коштів на його рахунках у системі електронного адміністрування податку шляхом надсилання електронного повідомлення.

При виявленні бажання платника податків повернути на поточний рахунок залишок коштів, які зараховано на електронний рахунок ПДВ законодавством передбачено для платника виконання деяких умов, викладених в підпункті «б» п. 200 прим.1. 6 ст. 200 прим.1 Податкового кодексу України. Зокрема, на дату подання податкової декларації з ПДВ сума коштів на рахунку у системі електронного адміністрування ПДВ платника податку повинна перевищувати суму, що підлягає перерахуванню до бюджету відповідно до поданої декларації, платник податку повинен подати до контролюючого органу у складі такої декларації заяву (додаток 4 до декларації), відповідно до якої такі кошти підлягають перерахуванню, зокрема, на поточний рахунок такого платника податку, реквізити якого платник зазначає в заяві, у сумі залишку коштів, що перевищує суму податкового боргу з податку та суму узгоджених податкових зобов’язань з податку.

На суму податку, що відповідно до поданої заяви підлягає перерахуванню до бюджету або на поточний рахунок платника, на момент подання заяви зменшується значення суми податку, визначеної пунктом 200 1.3 статті 200 1 цього Кодексу, шляхом зменшення на таку суму показника загальної суми поповнення рахунку в системі електронного адміністрування податку з поточного рахунку платника (ПопРах).

Згідно з п. 21 прим.1 Порядку електронного адміністрування ПДВ, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року №569, для відповідного перерахування коштів ДФС надсилає Казначейству реєстр, в якому зазначаються найменування платника податку, податковий номер та індивідуальний податковий номер, сума податку, що підлягає перерахуванню до бюджету або на поточний рахунок платника податку, та реквізити такого рахунка (у разі подання платником податку Заяви).

Казначейство на підставі зазначеного реєстру протягом п’яти робочих днів після закінчення граничного строку, встановленого Податковим кодексом України для самостійної сплати платником податку сум податкових зобов’язань, здійснює відповідне перерахування.

Звертаємо увагу, що кошти, зараховані на рахунок платника в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, є коштами, які використовуються виключно у цілях, визначених пунктом 200 1.5 статті 200 1 ПКУ та погашення податкового боргу з податку на додану вартість.

 

Податком на доходи фізичних осіб та військовим збором оподатковується нецільова матеріальна допомога, яка у 2015 році перевищує 1710 грн

Нікопольська ОДПІ повідомляє, що у разі якщо працедавець надає окремим працівникам матеріальну допомогу за їх заявами у зв’язку з особистими обставинами без встановлення цілей або напрямів її витрачення та носить разовий характер, то сума такої допомоги є нецільовою благодійною допомогою.

Не включається до оподатковуваного доходу сума нецільової благодійної допомоги, у тому числі матеріальної, що надається резидентами - юридичними або фізичними особами на користь платника податку протягом звітного податкового року сукупно у розмірі, що не перевищує суми граничного розміру доходу, визначеного згідно з абзацом першим п.п. 169.4.1 ст. 169 Податкового Кодексу України, встановленого на 1 січня такого року (у 2015 році – 1710 гривень).

Об’єктом оподаткування військовим збором є доходи, визначені ст. 163 ПКУ, зокрема загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід.

До загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включається, тобто не оподатковується, податком на доходи фізичних осіб (ПДФО) і військовим збором, сума нецільової благодійної допомоги, що надається роботодавцем на користь працівника, яка сукупно у 2015 році не перевищує – 1710 грн., а в частині її перевищення є об’єктом оподаткування ПДФО і військовим збором на загальних підставах.

Зазначені норми визначені пп. 170.7.3 ст. 170, пп. 1.2 п. 16-1 підр. 10 розд. ХХ Податкового кодексу України.

Сектор комунікацій

Категория: Область | Просмотров: 458 | Добавил: admin
Всего комментариев: 0
avatar